Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اب سرد
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر اب جوشیده شده سرد میتونم ب دخترم بدم؟یکسال دارد وهمش چیزای سرد دوس داره یخچالی؟
- شیر خشک
سلام خستهونباشید میخداستم بدونم ایاشیر خشک باعث یبوست نوزاد ودل دردش میشود یانه ؟چون بچه من از وقطی شیرخشک بهش میدم شبا گریه میکند ددل درددارد یبوست گرفته درطول روز شکمش کارنمیکند وشبا ازیت میشود پسرم 1سال دارد ایا شیرخشک باعث یبوست ودل درد میشود باتشکر از جواب شما
- گرفتگی صدای نوزاد
نوزاد ۵۰روزه ام هیچ یک از علایم سرماخوردگی راندارد نه عطسه نه سرفه نه آبریزش بینیونه تب ولی صداش گرفته تلت چیست؟
- استفاده از قرص روكين در شيردهي؟
با سلام اقاي دكتر من٢٣بهمن زايمان سزارين داشتم وتا نزديك٦٥روز خونريزي داشتم كه سونوگرافي بقاياي جنين دادم و خداروشكر چيزي نبود و رحم من پاك بود بعد از ان به مدت ١٠روز پاك بودم و دوباره شروع خونريزي تا يك هفته بعد از ان دوباره تا٢٠روز پاك بودم وبعد دوباره تا١٢روز خونريزي داشتم بعد قرص هاي لاينسترنول رو مصرف كردم كه خونريزي ام قطع شه تا يك هفته قطع شد و در حين مصرف قرص دوباره خونريزي ام شروع شد مصرف قرص رو قطع كردم دكتر زنان بهم قرص روكين داد ولي به دليل بودن در رده xنتونستم بخورم در ضمن رحمم هم در اثر بارداري بسيار نازك شده الان بايد چيكار كنم با تشكر
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه ۱۰ روزه اسهال بردم دکتر شربت زینک سولفات رو داد رفتم داروخونه پودر او ار اس داد بازم خوب نشد بنظر شما چیکار کنم با تشکر
- رفلاکس
سلام دکترخسته نباشیدمن به پسر4ماهم روزی نصف قرص اس امپرازول20میدم ولی پسرم همه روبالامیاره الان اگه بخوام پودرشوبخرم بهش بدمبایدهمون پودر اس امپرازول20بخرم بهش بدم؟بعدش طریقه مصرفشم توضیح میدیدممنون میشم ازلطفتون
- مدت زمان استفاده از قطره بینی
سلام دکتر ببخشید تا چند روز باید از قطره بینی سدیم کراید برای نوزاد دو ماه باید استفاده کرد و اگر بعد از این مدت خوب نشد چکار کنیم ممنون دکتر جان
- غدای کمکی
سلام میخواستم ببینم به بچه 11ماهه میشه ماهی داد یا نه؟
- ادرار کردن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه موقع عوض کردن پوشک ادرار کوچیکش ریخت روسرو چشمو دهنش خطرناک یانه؟ البته سریع بااب شستم صورتشو ولی حس میکنم هم تودهنش رفت یکمی هم چشمش
- کم وزنی
سلام دخترم دوازده ماهشه میلی ب غذا نداره فقط شیرمیخوره شربت فروگلوبین بهش میدم اهن و مولتی بهش نمیدم قبلا غذاخوب میخورد الان ن .میخام چاق بشه خیلی لاغره توروخدا کمک کنید
- وزن گیری
سلام پسرم تقریبااخرای هشت ماهگیش هشت وزنش ۸۸۰۰هست قدش ۷۱وزن تولدش ۳۵۰۰بودلاعربنظرمیتددوس دارم تپل بشه چیکارکنم شیرخشک هم اصن نمیخوره ک بش بدم
- استمینوفن
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن که در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ باز شده تا الان که ۲۷ اردیبهشت هست ایا قابل استفاده است
- عرق کردن سر و پای کودک
سلام نوزاد 4 ماهه ای دارم چند روزیست که هنگام خواب پشت سرش و بعضی وقتها پاهاش عرق سرد داره, تب نداره, خوب غذا میخوره دو ماهه ویتامین آ د مصرف میکنه وزن تولدش سه کیلو و وزن دوماهگیش 4/700 بوده. خودم در بارداری تیروئید کم کار گرفتم. علت این عرق کردن چی میتونه باشه
- شیر
نوزاد ۴ ماهه هر چندساعت باید شیر بخورد؟نوزاد گاهی اوقات تا ۴ ساعت شیر نمیخورد
- اطفال
سلام پسرم سه ماه ونیمه الان دوروزه اسهال شده روزاول سبز بود حالا زردرنگ شده مثل چسپناکه چیکارکنم
- بوی بد دهان
سلام وقت بخیر من نوزاد از ۲ماه شروع ب استفراغ کرد دکتر بردم میگفت نرمال داروهای گاز معده داد تا بهبود نیافت در۵ماهگی به گاستولوژی بردم کل بدن چک کرد گفت گاز معده شدید دارد دارو پروبیوتیک داد فایده نداشت دباره بعد ازیک ماه یک پروبیوتیک دیگر الان نوزاد من ۷ماه ۲۰روز است دیگر دکتر نبردم چون گفتن یک سالگی خوب میشود هفته پیش برای بوی دهان وگوش خس خس سینه بردم تمام بدنش جوش قرمز مثل جای پشه میزنددکترگفت طبیعی نوزاد من ۱۰دقیقه خواب است بیدار می شود بلند میکنم آروغ میزند هربار شیر خشک میخورد بیش از ۱۰۰ آروغ میزند از فقط در بغل من است آروغ میگیرم الان ۲۰روز نفس نوزاد من خس خس میکنه حتی قطر ه آب اقیانوس استفاده کردم دباره از گلو وبینی میکند و بوی دهان شدید دارد
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم ۴۵ روزشه ختنه کردم دکترش شربت سفکسیم ۱۰۰ داد نمیدونم هر چند ساعت بدم وچند قطره بدم وزن یک ماهگی ۴ کیلو بود
- گریه نکردن نوزاد
نوزاد در ۵روز اول ماه نهم متولد شده، ۳ روز در nicuبوده ، در بدو تولد گریه کرده ولی حالا که به خونه اومدیم اصلا گریه نمکند ؟ ایا این امر طبیعی است؟
- سلام نوزاد
سه ماه هست دوهفته هست که اسهال شده هرچی شیرمادریاشیرخشک میخوره هم بالامیاره هم اسهال شده چیکارکنم
- بیسکویت مادر
سلام وقت بخیر پسرم۷ماهشه میتونم بجای سرلاک بهش بیسکویت مادر بدم؟

