Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفع یبوست در نوزاد دوماهه
باسلام خدمت جناب دکتر بزرگوار پسر دوماهه دارم که حدود 5روزه یبوست داره و فقط ادرار می کند و در شهرما هم پیش دکتر بردیم گفتش که تا یه هفته مشکلی نداره و از این بابت خیلی نگرانم حتی دور نافش را با روغن زیتون به مدت 5دقیقه ماشاژ می دهیم اما باعرض پوزش امشب ادرار کرد ایا راهکار و روش خاصی را پیشنهاد می کنید
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- واکسن
با سلام. بعد از واکسن یکسالگی تا چند روز امکان تب کردن هست؟
- شیردهی
قرص کدوئین در شیردهی ضرری دارد
- دل درد
سلام آقای دکتر وقتی دخترم دل درد است شیر نمی خورد و به خودش می پیچد اصلا وقتی بیدار است شیر نمی خورد تو خواب هم خیلی کم چکار کنم
- مدفوع نوزاد
نوزادم چهارماهشه ازابتدای تولدباوزن ۲۶۰۰متولدشده پایان چهارماهگی وزنش پنج کیلو دورسرش ابتدای تولد۳۵الان ۳۸میباشد بهداشت بردم گفتنددورسرش خوب نیست خیلی اجابت مزاج شل وابکی داره شاید هفت هشت باردرروز ازاولی که به دنیا امده تاالان مثل اب هست
- نوزاد نارس
سلام خسته نباشید نوزادی که ۲۶ هفته و با وزن ۷۵۰ گرم بدنیا میاد باید چه مدت تو دستگاه بمونه و امیدی بهش هست؟
- سلام دخترم ۵۰ روزش خیلی بد خواب شبا اصلا خواب نداره و بی قرار شربت بی بی سد بدم؟؟؟؟
- درد پا بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام دختر من امروز ۴ روزه که واکسن ۱۸ ماهگیشو زدم ولی هنوزم درست نمیتونه راه بره برای رفع مشکل چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
- نوزاد
سلام دخترم 27 روزش هست الان 2 روز که داره روزی 5 قطره دایمتیکون و5 قطره پدی لاکت میخوره نمیدونم چرا خوابش زیاد شده آیا طبیعی هست یا نه؟
- غذا
سلام اقای دکتر ،،،میتونم به نوزاد 9 ماهه ام ،،زرده تخم مرغ اصلا ندم ؟؟؟ با هر چیزی درست کردم اصلا زرده تخم مرغ نمیخوره ( بالا میاره ) ،ممنونم از لطف شما !
- عدم وزن گیری
با سلام.من درهفته ۳۶ دخترم به دنیا آمد با وزن ۲کیلو و۷۰۰ گرم.در حال حاضر که ۴ ماهشه وزنش ۴ کیلو و ۶۰۰ گرم میباشد البته پزشک مربوطه هم آزمایش ادرار و هم آزمایش خون درخواست کرد که جوابها خوب بود.فقط ویتامین د بالا بود کهبه دستور پزشک فعلا قطع کردم.هم شیر خودمو میخوره هم شیر خشک هیپ ۱.و از ۲ هفته پیش لعاب برنج.اصلا وزن نگرفته.از ماه پیش تا الان.خیلی نگرانم.خواهشا راهنمایی کنید
- اسهال
سلام اقای دکتر امیرعباس شیرمیخوره گلاب ب روتون ببخشیدسریع اسهالی میره میتونم بش پدی لاک بدم
- سرما خوردگی نوزادان
پسرم سرما خورده سرفه میکنه سرفه اش خلط داره اما تب ندار وبیحال وکم اشتها هم نیست دکتر بردم شربت استامینوفن وستیریزین 60 میلی لیتر و شربت آیو رامی شربت سرفه کودکان 60 میلی لیتر رو تجویز کرده اما هیچ بهبودی پسرم نکرده لطفا راهنماییم کنید
- قطره اینفاکول
سلام اینفاکول که از سیسمونی فروشی تهیه شده و اصل هست میشه استفاده کرد برای نوزاد؟
- گودی پشت سر
ملاج خلفی نوزاد تا چهار ماهگی بسته میشود چون یه گودی پشت سر داره که سفته آیا بسته شده یا نه
- یبوست و ارتباط آن با آد
من از وقتی شروع به دادن قطره آد به نوزادم داشتم یبوست گرفته چیکارکنم
- گریه کردن نوزاد ۹ماهه
نوازد ۹ماهه همش گریه میکنه بهانه میگیره علت چیست چیکار باید کرد ؟
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه اوایل شیر مادر زیاد نبودشیرخشک کمکی میخورد که الان دوهفته شیر خشک زیاد نمیخوره وچهارروز مدفوع نکرده لطفا ی راهنمایی بکنید ممنون

