Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک مناسب نوزاد فاویسمی
سلام وقت بخیر .من دوقلو فاویسمی دارم الان ۸ ماهشون هستش قبلا شیرخشک یارانه ای میدادم الان یه ماهی هست که شیر یارانه ای تو سطح شهر موجود نیست بهشون پرو نوترا ۲ میدم یکی از قل ها یک هفته اسهال هستش دکترم بردم بهش قطره پری بیبی وشیر خشک ال اف داده ولی همچنان اسهاله قبلن هم بهشون پرونوترا میدادم به نظرتون مشکلش چی هست و چه شیر خشکی براشون بگیرم
- یبوست کودکان
سلام دخترم یبوست داره هرچی میبرمش دکتر شربت میدن اثر نمیکنه الان نمیدونم چکار کنیم شما راهکاری دارین دوسالشه
- سرما خوردگی یک سالو نیمه
سلام خوبین من کودکی یک سالو نیمه دارم سرما خرده سرفه میکنه سه هفته پیش بردمش دکتور بهش آزیترومایسین 200 داده تموم شده حلا دباره سرما خرده شربت آزیترومایسین 200 گرفتم از داروخونه شک شیشش فرق داره حالا میخواستم بدونم اشکال نداره بدم به کودکم
- کودکان
سلام دخترم ۱۴ ماههستبینیش گرفته نمیتونه بخوبی نفس بکشه ریزشبینی هم داره نه کیلو وزن داره گفتمچه مقدار شربت سفیکسیم ۱۰۰ بهش بدم ؟
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- زردی کف پا
سلام خسته نباشید پسر من کلاس دوم است کف پاش همیشه زرده مخصوصا صبح ها کم خونی هم داره
- یبوست کودک۱۸ماهه
سلام دکتر دخترم برای یبوستش بهش پودرپیدرولاکس تجویز کرده میخوام ببینم آیا میشه این پودرو با شیرخشکش مخلوط کنم بهش بدم آیا ضرری نداره چون خالی یا با آبمیوه نمیخوره
- مشکوک بودن به تشنج
دختر۷ساله ام تب داشت وخواب بود بیدارش کردم برای دادن دارو. در حالت خواب وبیداری بود کا شروع به خندیدن زیاد کرد البته بدون تب هم قبلا تو خواب این شکلی میخندید.وقتی بغلش کردم خودش رو خیس کرد بی اختیار.وبعدچیزی یادش نبود.فردای آنروز بردمش نوار مغز گرفت مشکلی نبود.گفت برا اطمینان بیشتر ۲ هفته دیگه بیا نرفتم.آیا تشنج بوده؟آیا نیاز به دارو داره؟
- واکسن یک سالگی
نمیدونستم واکسن دارد و نزدیم ــالان یکسال پنج ماه ست چیکار کنیم
- تب و گلو درد و سرفه های شدید
من دخترم ۳ سال و نیمه هست تب و گلو درد شدید داره و سرفه های خیلی بدی میکنه شربت سفکسیم هم نمیخوره میگه تلخه برای عفونت گلوش چیکار میتونم بکنم؟
- عفونت ادراری دختر۶ساله
سلام دخترم بعدازیک هفته بستری بخاطرعفونت ادرار،مرخص شدویک هفته درمنزل هم سفیکسیم ۱۰۰مصرف کردن آزمایش بعداز مصرف دارو به ماگفت که عفونت کاهش پیدانکرده چرا؟ البته جواب آزمایش بیمارستان نشان ازکاهش عفونت داشت بخاطرهمین مرخص شد
- کواموکسی کلاو
با عرض سلام،دختر ۴ سال و۷ماهی دارم آبریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر براش کواموکسی کلاو هر ۸ساعت۵ سی سی تجویز کرده الان ۳روزه داریم بهش میدیم ولی سرفه هاش خوب نشده میخواستم بدونم طبیعیه در ضمن شربت پدی گاف و اسپری بینی هم استفاده میکنه ،چقدر زمان میبره دارو اثر کنه وچه چیزی برای بهتر شدن سرفشه خیلی آزار دهنده هست شما پیشنهاد میکنین،سپاسگزارم
- تب
سلام دکتر عزیز پسرم ۳سالشه و از صبح تب داره خودشم میگه ماما دلم درد کنه و البته دستاشو خیلی تو دهنش میکنه ممکنه میکروبی از طریق دهنش وارد شده باشه؟واینکه فاویسم داره.آزیروسین ۱۰۰ بدم به نظرتون؟؟
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- سلام دکتر جان پسر سه ساله من سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه شربتی باید بهش بدیم
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه سرفه شدید داره وفاویسم هم داره چه داروی بهش بدیم ممنون از شما
- ترشحات بيني
سلام آقاي دکتر بچم سرما خورده ترشحات بيني زيادي داره که هرچي مياد ميريزه بازم داخل بينيش هست و گلوش هم چرک داره که آنتي بيوتيک ميدم خواستم بپرسم حمام بخار براش خوبه؟؟يعني بچه رو با لباس ببرم داخل حمام آب داغ رو باز کنم و چند دقيقه بشينيم داخل حمام بعد از تنفس بيايم بيرون و لباسش را عوض کنم آيا خوبه؟؟؟يا بخور سرد استفاده کنم؟
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- سرما خوردگی مدام
سلام وقتتون بخیر ،من یه پسر ۷ساله دارم که از اول پاییز سرما خورده چند روز حالش خوبه بازم دوباره مریض میشه تا حالا چند بار بردمش پیش متخصص همشون داروهای تکراری میدن دیگه نمیدونم چیکار کنم خودشم خسته شده
- پاسخ بهکودک
پسرم حالت تهوع اسهال. دردشکم ولی اشتهای داره چیکارکنم
- میزان مصرف ویتامین د
نحوه مصرف ویتامین د واحد 1000 در کودکان ده سال چگونه می باشد؟هفته ای یا ماهانه؟

