Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و اب ریزش بینی
پسرم دوسالشه الان ۳ روزه تب شدید داره ک هر ۳ساعت تا ۴۰ درجه میرسه ک شیاف میزنیم براش،دکترم بردیم ولی شربت داده بهش،ازمایش هم نوشته بود مدفوع و ادرار ک چندین بار همین ازمایش تو این یکسال هردفعه مراجعه کردیم براش نوشتن،عین چندین بارشم جوابشو دیدن گفتن مشکلی نداره.ممنون میشم ی راهنمایی کنید
- سرفه شبانه
با سلام.کودک سه ساله ی سرفه ی شبانه شدید داره .بردم دکتر سفکسیم و کلرفنیرامین دادن ولی اصلا تاثیری ندارد.لطفا راهنمایی کنید
- دنده
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم یک سال و دو ماهشه دنده سمت چپش یه ذره برجسته از سمت راستشه یعنی به سمت بیرونه یه کم متخصص اطفال معاینه کرد گفت مشکلی نداره نرماله ولی پیش ارتوپد بردیم واسش عکس نوشت ازش عکس گرفتیم تو عکسش هم مشکلی نداشت ولی دکتر ارتوپد گفت بزجستگی دنده از نظر ما یعنی چرخش مهره الان استرس دارم به نظر شما مشکلی نداره؟
- سوال از متخصص اطفال
مدفوع بد بو در کودکان زیر دوسال
- دخترم
سلام آقای دکتر خداقوت بهتون دخترم ۴سالشه دوروزه که بهونه گیری میکنه گاهی اوقات تب میکنه سرفه هم داره عطسه هم گاهی میزنه آبریزش بینی هم داره
- سلام دکتر ببخشید من پسرم ۱۶کیلو هست و ۴سال و نیم از دیروز سرما خورده میگه گلوم درد میکنه شربت پلارژن کید با دیفن هیدرامین میدم ۱بار هم ازیترومایسین ۲۰۰دادم مدفوعش قهوهای تیره شده برا داروهاهستش و اینکه ازیترومایسین بدم یا نه
- نکسیوم
سلام آقای دکتردختر من یکسالشه رفلاکس داشت هر روزی نکسیوم بهش میدم غذا خوب میخوره هر روزی هم ندم غذا چند لقمه بیشتر نمیخوره به نظر شما قرص بهش بدم یا نه
- تغذیه ی کودک
سلام خسته نباشید آیا می توان پودر لیدی میل روبرای کودکان نیز استفاده کرد ؟؟؟ پسر من ۴ ساله هست یکماهی میشه غیر از آب و شربت آلبالو وفرنی هیچ چیزی نمی خوره چیکار کنم ؟؟؟
- قطره آد يا شربت ويتا زينك
با سلام ببخشيد كودك 9 ماهه دارم كه به علت اينكه وزنش يه مقدار كم بود پزشك بهش شربت ويتا زينك داده كه عصر ها 2 سي سي بهش بدم آيا باز نياز هس كه قطره آد بهداشت رو هم مصرف كنه چون داخل شربت ويتامين آ و د دارد ولي مقدار آن از قطره آد كمتر هس . چون هنوز دندان هم ندارد يكم نگران هستم ممنون اگه سريع تر جواب بدين
- سلام آقای دکترخسته نباشید.حدودیک هفته هست که دخترم تب به همراه سرفه های خلط دار داره بهش سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت ۵سی سی میدم به همراه ستادین دی سی هر۸ساعت ۵سی سی.میخستم ازتون راهنمایی بگیرم که چه نوع شربت چرک خشکن رومیتونم جایگزین کنم تادخترم زودترخوب بشه .چون سفکسیم جواب نمیده
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- وزن کودک
با عرض سلام دختر من هجده ماه هست از موقع تولد شیر خودمو میخوره وزن تولد ۱/۹۷۰ وزن یک سال و نیم ۷/۲۰۰ رزنش کمه . میتونم شیرخشک نیدو قرمز رنگ بهش بدم . برای این که وزن بگیره اهن و مولتی وزینک بهش میدم اصلا وزن نمیگره ازمایشاتش سالم بودره
- رشد
سلام آقای دکتر دختر من ۴٫۵یالشه وزنش ۱۳ونیمقدشم ۹۸هورمون رشدش آزمایش دادم دکتر میگه کمه باید چیکار کنم
- شیر خشک
من نوزاد ۱۰ ماهه دارم که به شیر خشک با پروتین گاوی آلرژی داره و باید آپتامیل پپتی جونیور استفاده کنه که موجود نیست الان چی میتونیمجایگزین کنیم که کهیر نزنه
- تب و بدن درد
سلام آقای دکتر. من خودم ۶ روزه توی خونه بخاطر مشکوک بودن به کرونا قرنطینه ام.پسرس دارم ۸ساله.که دیروز یهویی گفت پاهام درد میکنه و از امروز هم کمی تب تا حدود ۳۸ درجه و کمی سرفه داره،و بیحاله ،جنابعالی چه دارویی پیشنهاد می دهید؟
- مسمومیت دارویی
سلام دختر دو سالم یک دونه قرص ال دی خورده باید چیکار کنم ؟؟چه عوارضی داره
- سلام دخترم 8ماهه شیرم کمه وشیر خشک نمیخوره میتوانم شیر بز بدهم
دخترم 8ماهه شیرم کمه میتوانم از شیر بز برایش استفاده کنم
- سیخ کردن پاها
دخترم 2 سالش هست، بعضی وقتا پاهاش رو سفت میکنه و به صورت سیخ شدنی میشه
یه جوری که رون های پاهاش رو به هم میچسبونه و نوک پاهاش رو به بیرون میده
در حالت دراز کشیده و سیخ
برای چی میتونه باشه ؟ خیلی روی اعصاب ما رفته این موضوع
هیچ علائمی هم روی پاها و حتی در محل ادرار و مدفوعش نیست
چطوری میشه برطرفش کرد یا از سرش انداخت این موضوع رو ؟
آیا نیاز به مصرف دارویی چیزی هست ؟ - سلام آقای دکتر پسر من لوزه سوم داره ۱۸ ماهشه تا ب سن قانونی برسه عمل کنم طول میکشه واینکه شبا اصلا نمیتونه قشنگ نفس بکشه و هی خورخور میکنه و ب سختی نفس میکشه و اسپره و داروهای مختلف امتحان کردم بنظرتون چ کار دیگه ای بایدکنم
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
سلام خسته نباشید یکسال و یازده ماهشه سرماخورده ترشحات بینیش اول بی رنگ الان سبزه عفونت داره پنی سیاست 125بگیرم یا آموکسی سیلین

