Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال ۵ ماه
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - جایگزین شیرخشک نان ۱
سلام من به نوزادم شیرخشک نان ۱ میدم اذیت میشه دل درد میگیره و یبوست داره و همش گریه میکنه و ناآرام میشه لطفا بگین چه شیر خشکی بدم؟
- سرفه نوزادده ماهه
- مقدارمصرف سفیکسیم100
سلام دخترم 1ساله هست و وزنش8کیلو700هست چه مقدارسفیکسیم بهش بدم
- چشم
پسرمم سه ماهشه بیشتر دیدش ب سمت بالا و سقف علتش چیه آیا مشکلی نیس؟ ممنونم پاسخ بدید
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر دختر من ۴ سالشه سرماخورد بردمش دکتر بش سفکسیم داد سفکسیم را که دادم دخترم خیلی سرفه های بدی میکنه و ترشح بینی داره بردمش متخصص اطفال ازیترومایسین و اسپری سالبوتامول و اسپری بتامتازون و قرص منتولوکاست و شربت نئوتادین بش داد و گفت سفکسیم را هرروز ۴ سی سی بده و دوزش را نصف نکن ازیترومایسین هم تمام شد ولی سرفه های بچم همینطوریه.تب نداره و بازی میکنه ولی سرفه هاش خیلی عمقی و باصداست چیکار کنم
- اسپرین
سلام اقای دکتر دخترم ۳ سالش تازه تموم شده ۳ روزه سرما خورده سینش خس. خس داره دیروز پدربزرگش یه دونه از اون اسپرین که خودش میخوره داد به دخترم منم دادم قرص بود الان خیلی نگرانم تو اینترنت نوشته. موجب سندرم ری میسود صبح بردم دسشویی از مقعدش چیزی شبیه روغن مایع به رنگ زردیا نارنجی از مقعدش اومد در صمن خیلی شیاف دیکلوفناک واستامینوفن استفاده کردم چیکار کنم نگرانم الان یکم سرحال بازی میکنهه
- گوش دردوسرماخوردگی
سلام،دخترم4سالشه ازدیروزگوش دردشده میگفت توگوشم صدامیده دکترواسش پنی سیلین800و1200نسخه کرددیروزتزریق کردالبته نصف اماامروزبخاطرسرگیجه ورنگ پریدگیش امپولشوتزریق نکردن درضمن شربت اموکسی250هم داده،بنظرشمامن بایدهمه این چرک خشک کن وامپولاشوبهش بزنم؟
- سلام برای کودک 18 ماهه شدید سرفه میکنه خروسکی و چرکی. آبریزش بینی هم داره. چقد سفیکسیم بدم یا شما توصیه میکنید دکتر چن بار بردیم خوب نشده
- دوز سفکسیم
سلام و خسته نباشید پسر من یک سال و چهار ماهه هست با وزن دوازده کیلوگرم.دیروز بردمش دکتر گفت ی مقدار عفونت داره سفکسیم ۱۰۰ نوشت من دوز و زمان رو فراموش کردم.میشه راهنمایی بفرمایید چند وقت ی بار چ مقدار دارو بدم
- درمورد شکسته گی
- چشم
سلام خسته نباشید پسرم ۲ ماهشه از یک طرف چشمش اشک آب سرازیر میشه و بخار سبز میبنده .
- خروپف
با عرض سلام و خسته نباشید آیا خروپف کودک 15 ماهه در خواب طبیعی است ؟ (البته گاهی خروپف میکند) باتشکر
- عدم تحمل لاکتوز
سلام آقای دکتر امیدوارم که حال شما خوب باشه .دخترم لنا هفت ماه داره هم آلرژی پوئتین گاوی داره هم لاکتوز رفلاکس پنهانم داره وزن گیری کندی داره وزن تولد 2650و هفت ماهه 7کیلو .شیر ایزومیل میدم با شربت گاویسکون به دلیل نبودن گاویسکون قرص نکسیوم میدم چند روز میشه خیلی نا آرومه برا لاکتوز قطره ایزی کول نوشته گیر نمیاد میتونم یک چهارم قرص لاکتیز بدم .اگه میتونم اندازشم ممنون میشم بفرمایید .
- پادردودل درد
جناب دکتر سلام.سوال کرده بودم بابت دل درد بعد ازخوردن غذا ودرد پای دختر چهارساله ام.فرموده بودید آزمایش لازمه.دوهفته پیش آزمایش دادیم منتها درآزمایشش فقط کمی گلبول سفیدش بالا بود که متخصص کودکان گفتندککی التهاب پشت گلوداره ممکنه ازاون باشه مهم نیست.درادرارش هم رسوب داشت ولی برای پادردفقط گفتندبرای رشدوبرای دل درد گفتند ممکنه پرخوری باشه.میخواستم نظر شماروبدونم چون واقعا پادردش خیلی اذیت میکنه وجواب دکتر قانع کننده نبود.ممنون ازشما
- با سلام دخترم تیروئید لب مرز داره
دخترم ۶ سالش دکتر گفت تیروئید لب مرز داره. برای درمانش باید چکار کنم
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- مصرف ویتامین آ در شیردهی
با سلام من زیر چشمم شدیدا خشک و پوسته پوسته شده پسرم هم فاویسمه یه سال و یه ماه داره و شیر خودمو میخوره میتونم پماد ویتامین آ استفاده کنم زیر چشمم؟؟
- شربت سیتریزین
شربت سیتریزین هر ۱۲ ساعت بدیم یا هر ۲۴ ساعت؟

