Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- عفونت
- کم خونی نوزاد
باسلام پسر من تازه رفته داخل ۱۱ماه بردمش پیش متخصص نوزادان معاینش کرد و گفت کم خونی داره خیلی بیقراری میکنه همش هم چشمهاشو میماله هم گوشهاشوخیلی نگرانشم گفت که خودت هم کم خونی چه دارویی باید خودم استفاده کنم تا خوب بشه لطفا یه راهنمایی بهم بدین ممنونم تورو خدا کمکم کنید خیلی نگران پسرم هستم
- دررفتگی لگن
- گوشدرد
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- در یخچال بوده درش رو هم باز نکرددیم هیچ چند ماه پیش میتونیم ازش استفاده کنیم دررش پلمپ بوده
پیشبوده
- سوال
سلام اقا دکتر حسته نباشید ممنون از پاسخگویی تون راجب رشد دندان سوال کردم فرمودیدشاید احتیاج ب ازمایش باشه.چه ازمایش خونی باید بدهد؟
- قطره چکان
سلام ببخشید اقای دکتر یک سی سی یک قطره چکان میشه ؟ یعنی ۲۵قطره؟
- سلام بچه ام 27روزه همش زردیش میره بالا حساسیت باقله ای هم داره چکار کنم هر کی زیر دستگاه میزارم اثر نداره
سلام بچه ام 27روزه حساسیت باقله ای داره همش زردی میره بالا هر چی زیر دستگاه میدارم پایین نمیاد چکار کنم
- سلام پسرم یک هفته اسهاله 9 ماهه هیچ خوب نمیشه شربتم دارم باید چکار کنم
- بالا اوردن شیر
سلام .دختر ۳ماهه و نیم سن داره هم شبر خودم رو میخوره هم شیر خشک(اپتامیل) .ولی شیر بالا میاره بصورت پنیری و خود شیر.ایا شیر خشکش رو عوض کنم؟
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم
- بیقراری نوزاد
با سلام . نوزادی دارم که ۱ روزه وارد ۴ ماهگی شده. روزها به شدت بی قراره و دستش رو با خرص و ولع میخوره و خیلی کم شیر میخوره. از شیر خودم تغذیه میکنه. لازم به ذکرِ که رفلاکس معده هم داره و قرص امپرازول ۴۰ میخوره. از یک کپسول ۱۵ تا صبح و ۱۵ تا شب. میخواستم بدونم علت این بی قراری ؛ شیر نخوردن؛ و دست خوردن چی میتونه باشه . با تشکر.
- پرده بکارت
سلام اقای دکتر دختر من پنج سالشه امروز نمیدونم چیکار کرده دست زده با اندام خصوصیش و گریه که الان نانازم پاره شده بعد خودم نگاه کردم دیدم کمی دورش خونیه که وقتی شستم خوب شد دیگه هم چیزی نبود میشه که زخم کرده باشه چیکارکنم من
- قطره
سلام اقا دکتر خسته نباشید قطره مولتی ویتامین و قطره اهن میشه هم زمان یعنی تو یه ساعت وباهم ب نوزاد داد؟
- سوپ
سلام به سوپ بچه یکساله شیر ریختم شیر حالت بریده بریده شد به بچه بدم سوپ یا ندم ؟ تاریخ شیر درست بود ممنون
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید به شیرخوار ی که ۷ماهو ۲۵روزه اس میشه موز داد؟؟؟؟
- تب نوزاد
سلام من پسرم ۷ ماه۱۳روزشه از دیروز تا الان که میشه نزدیک به دو روز به طور مکرر تب داره از قطره استامینوفن هم استفاده کردم ولی بعدش استفراغش میکنه و همه محتویات معدشو بالامیاره از شیاف استفاده کردم برای کنترل تبش ولی تبش پایین میاد دوباره بالا میره و اینکه خوب ادرار نمیکنه اسهال سبز رنگم داره وادرارشم بو داره و الان روی بدنش دون های قرمز دراومده لطفا راهنماییم کنید
- رفلاکس
سلامنوزادمدوماهشهامپرازولمصرفمیکنهیبوستمیشهبهنظرشماچهدارویدیگهایمیتونمجایگزینشکنم
- سلام وقتتون بخیر. ببخشید دخترم ۳سالشه و فکر میکنم سرماخورده چون از دیشب سحر دیدم تب شدید داره درحالی که شب قبل از خواب فقط یه کم آبریزش بینی داشت.اما سحر که تب کرد دیدم صداش هم یه مقدار گرفته. بهش شربت استامینوفن دادم تا تبش پایین اومد.احتمالا سرماخوردگی باشه چون خودمم چند روزه که سرماخوردم. اما امروز چون تعطیله به دکتر هم دسترسی ندارم جناب دکتر میتونم شربت سفکسیم بهش بدم؟ سفکسیم ۱۰۰یا۲۰۰؟ وزنش هم ۱۱کیلو هست. چند میلی باید بهش بدم؟

