Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اس مرازول ۵ برای نوزاد چهارماهه
باسلام نوزاد من چهارماهشه ،این دارو براش ضرر نداره ،رفلاکس خفیف داره
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.
- حساسیت
باعرض سلام خدمت آقای دکتر بدن کودک من قبلا جوشهای ریز قرمزی داشت هفته پیش مریض شد آنتی بیوتیک(آموکسی کلاو)چند روز استفاده کرد بعد از قطع دارو همون جوشهای ریز برآمده تر شد کل بدنش رو گرفت قبلا فقط رو بازو وساق پا بود آیا امکان دارد بخاطر مصرف آنتی بیوتیک باشد
- کف دست و پا
- واکسن
سلام اقای دکتر برای بچه چهارسال و نیمه که اولین باره واکسن انفولانزا تزریق میکنه چند بار باید بزنیم ؟ واینکه هربار چه مقدار از واکسن تزریق بشه؟
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- سلام وعرض ادب آیا سفیکسم صد برای کودک۶سال مناسبه
دخترم ۶سالشه با وزن ۱۸کیلو آیا سفیکسیم ۱۰۰مناسبه براش؟ ودستور مصرفش را هم بفرمایید به چه صورت هست؟
- فاویسم
باسلام ممنونم که به سوالات پاسخ میدین پسر من یه سال و یه ماه داره و فاویسمه.من تاحالا از عطر و اسپری استفاده نکردم میخواستم بدونم اگه واسه مجلس خواهرم مجبور بشم و برم ارایشگاه اسپری به موهام بزنم مشکلی داره و بوی اسپری باعث حمله فاویسم میشه؟ممنونم که جواب میدین
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- آب میوه
سلام آقای دکتر دخر ما یکسالو پنج ماهشه هیچ نوع آب میوه طبیعی رو نمیخوره فقط از این آب میوه های داخل فروشگاه صنعتی میخوره بنظر شما مشکلی نداره خیلی ها میگن ندید بخوره مواد افزودنی وقتد و غیره داره ولی خب چه کنم از همینا دوست داره
- سلام دکتر دخترماقای تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و تصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده
سلام دکتر دخترم تو ۷سال ۲۲کیلو وزنش الان ۲۰روزی هست که سرفه میکنه مخصوصا صب که از خواب بلند میشه با شبا موقع خواب و نصف شب مثلا سااعت ۴صبح یه دور كوآموکسی کلاوم خورده بیفایده بوده نمیدونم چیکار کنم دیگه
- ضربه خوردن سر و بینی کودک
سلام خسته نباشید بچه خاهر شوهرم امروز افتاد روی سنگ با شدت ب سر و بینیش ضربه خورد خون اومد از دماغ سمت چپ خطری دارد؟؟؟
- سلام دخترم فاویسم داره کوآموکسی کلاو ۴۵۷ میتونه بخوره؟
- تل شدن بچه
سلام دخترسه ساله دارم که داعم همه چیز درگلویش گیرمیکنه تل میشه گلودرد بدخلق تب عصبی آبریزش بینی میشه و یک ماهه درخاب خروپف شدید داره نگرانم نمیدونم چه کنم
- تب
برای تب بچه سه ماهه قطره بهتر است یا شربت
- تب اسهال
ببخشید دخترم ۲بار بردم دکتر اما خوب نشده تب داره و اسهال هست و تبشم اثلا پایین نمیاد فک کنم بدای دندوناشهاخه لثه هاش خیلی میخاره لطفا بگین برای تبش چیکار کنم رضمن دخترم۱ساله هست
- حساسیت به نیش پشه
سلام و عرض ادب دختر پنج سالمو وقتی پشه نیش میزنه جای نیش اندازه سکه ورم میکنه و تاول میزنه و برای اینکه خوب پشه ی پماد مخصوصه که میزنم عفونت نکنه آیا راهی برای درمان از حساسیت نیش پشه وجود دارد؟ بینهایت سپاس
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- سلام میشه به جای فارمنتین شربت آزیتریمایسین ۲۰۰بدی به کودک
من دوروز شربت فارمنتین دادم ادارش خونی شد .حالا بهش شربت آزیتریمایسین دادم اشکال داره

