Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف ایبوبروفن
سلام پسرم تب داره و شش سالشه و وزنش بیست ویک کیلو هست تا فردا که ببرمش دکتر میخواستم ببینم میزان مصرف شربت ایبوبروفن چند سی سی هست که بهش بدم
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
سلام پسرم ۱۰ ساله است دوز ازیتر چقدر براش
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- سلام دختر من ۲سالودوماه است سرفه شدید داره وبعد نفس میکشه میخواستم ببینم پودر سفیکسیم ۱۰۰ چند سیسی بدم بهش ممنون میشم جواب بدید
زیاد سرفه میکنه بعد هم نفس میکشه چند سیسی باید بهش پودر سفیکسیم ۱۰۰ بدم؟ ممنون میشم جواب بدید
- مریضی کودک یه ساله
سلام پسر یک ساله ام سرفه خلط دار میزنه دکتر نبردم بهش سفکسیم ۱۲۵ میدم یه سی سی خواستم ببینم مشکل نداره
- سلام دخترم ۴ سالش با وزن ۱۷ کیلوگرم چقدر باید شربت ستادین دی بدم؟
- مصرف شربت کو اموکسی کلاو
سلام روز بخیر پسر من حدود یک هفته است که سرفه میکنه و سرفه اش قطع نمیشه ،شربت پلارژین کیدز بهش دادم ۱۰ سالشه شربت اموکسی کلاو بهش بدم بهتر نیست
- انفولانزا. کودک 4 ساله
سلام. خسته نباشید. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما تب داشت و بدن درد و دل درد آنتی بیوتیک دادین و تب بر. سه شنبه آوردم.. ولی هر روز که از خواب بیدار مشه گریه میکنه که دلم درد میکنه. کمر و دست... الان دل درد مونده که زیاد نیست ب اینکه آنتی بیوتیک میخوره شکمش زیاد کار نمیکنه جمعه مجبور شدیم دوباره ببریم درمانگاه براش کیمو بلاک برا معده نوشت نمیدونم بدم یا نه. سرفه هاش تازه شروع شده. کتوتیفن داده 4 سی سی میخوره همش خوابه. و برای شکم کار بکنه لاکتو لوز . حالا بدم اینا رو و لاکتولوز رو برا اینکه رودش کار کنه چه مقدار باید بدم وزنش 16 کیلو بود. ممنون
- کم اشتها
سلام خدا قوت دخترم یک سالشه به گفته شمافقط قطره آدزیر میدم شیر خودمو میخوره میلی به غذا نداره وزن وقدش نرماله میشه یه شربت برا اشتهاش وتقویت ایمنی بدنش معرفی کنید
- اسهال
سلام دکتر.دخترم یه سال ویه ماهشه حدود چهار روزه هر چی میخوره به صورت مدفوع دفع میکنه یعنی روزی چهار پنج بار مدفوع میکنه ولی امروز دیگه اسهال شده ونفخ داره وسکسکه میکنه.گفتم ببینم علتش چیه؟
- عفونت گلو
سلام دکتر خسته نباشید پسر من مریض شما بوده،ولی سه ماهه اومدیم برای زندگی جنوب.پسرم گلوش عفونت کرده یک هفته ای تب کرد، دکتر بردم دارو داد با کلی آمپول .موقعی که تب داشت هزیان میگفت ولی بعداز تب هم شبها تو خواب هزیان میگه و فریاد میزنه ،خیلی میترسم دلیلش چیه دکتر جان ممنون میشم جواب بدین .دارو سفیکسیم ۲۰۰ میخوره با میترونیدازول۲۵۰ .
- دختر ۵ سالم
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سالش است و به دلیل تب بالا که ۴۰/۵ بود بردم بیمارستان و بعد از آزمایش دکتر گفت که گلبولهای سفید دخترم ۱۸۵۰۰ است و دخترم در بیمارستان بستری تست. چقدر میتونه خدانکرده خطرناک باشه؟ و آیا کاملا درمان میشه یا تا آخر عمرش خدانکرده مشکل خواهد داشت؟ تشکر
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- ویروس دست پا دهان
سلام آقای دکتر خسته نباشید بچه ام ۷سالشه ویروس دست پا دهان. گرفته آفت های که دهنش زده که بزور میتونه چیزی بخوره بنظر شما قطره نستاتین خوبه استفاده بشه یا افتین ژل. و برای دانه های کف پاش زده چی پمادی بزنم از این دانه های که بعد شبیه تاول میشه کنار ناحیه تناسلیش هم زده کمکم کنید
- مدفوع کودک
سلام دکتر دخترم یکسالشه تازگیها در روز چند دفعه مدفوع میکنه بیقراری هم میکنه داره دندون هم درمیاره ممکنه بخاطر دندونش باشه که تعداد مدفوعش در روز زیاد شده ؟؟قبلا 2 دفعه در روز بوده الان 5 بار در روز
- سرماخوردگی
سلام وقتتون بخیر حل کردن قرص سفکسیم در یک قاشق اب مشکلی پیش نمیاره چون پسر من 5 سالش و نمیتونه قرص بخوره
- داغی سر
سلام آقای دکتر بچه م ۵ماه و نیمه س کل سرش به جز پیشونی و کف دستش همیشه گرمه .علتش چیه آقای دکتر
- تکرر و سوزش ادرار
سلام پسرم ۳ سالشه بعد ازینکه از حمام دراومدیم چند ساعت بعد تکرر ادرار گرفت اولین روز ۱۰ دقیقه یکبار دستشویی میرفتیم ولی روز دوم کمی کمتر شده ولی همچنان پسرم خودشو فشار میده و میگه دستشویی دارم تقریبا نیم ساعت یکبار آیا پسرم عفونت گرفته ؟ چه راهکاری باید انجام بدم؟
- واکسن ذات الریه
سلام خسته نباشید آقای دکتر کودک ۱۴ماهه ام از ابتدای تولد کمی مشکل تنفسی داشت و با کوچکترین سرماخوردگی ریه اش خلط شدید میگیره آیا لازمه واکسن ذات الریه بزنیم براش ؟ نام دقیق ش چیه و از کجا باید بخرم ؟ آیا تحت بیمه هست یا نه ؟
- ورم لثه و کیست
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم شش سالشه چند وقت پیش بهتون پیام دادم که دخترم همش تب میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره به علاوه جدیدا دندونش درد میکنه .امروز دیدم لثه ش اندازه یه نخود باد کرده .دکتر دندانپزشک نبود تا شنبه نمیاد. دکتر عمومی بردم براش شربت مترونیدازول و آموکسی سیلین هر کدام هر هشت ساعت ۵ سی سی تجویز کردن . لطفا بفرمایید این داروها رو بهش بدم ؟ و دستورش درسته ؟

