Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام پسر بچه من13ماهشه الان چهار روز که دچار اسهال شدید شده سه روز که بستریش کردن هرچی سرم دادن بهش همینجوری دکترش میگه مادارو بهش میدیم که بیشتر اسهال بشه تا میکروب ها دفع بشه الان مانمیدونیم چیکار کنیم خواهشمندم کمکمان کنید
- انگشت
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 12سالشه زیر انگشت شصت پاش ترک خورده و کنارش ترک پوسته پوسته شده و یکی از انگشتان دستش هم کنار ناخنش ترک خورده و پوسته پوسته شده دلیلش چیه دکتر؟چه پمادی استفاده کنم؟
- مقدار مصرف آریترومایسین 200در کودک 5 ساله
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- د ندون
سلام دکتر دخترم۱۱ماهسه دندون درنیاورده ویتامین دی تزریق کردیم کلا خیلی بی قراره اینروزا نق میزنه غر میرنه اذیت میکنه چکار کنم چی بدم بهش درد لثه اش کم بشه رله حلی دارین اینقدر بی قراره،؟؟
- واکسن
سلام اقای دکتر برای بچه چهارسال و نیمه که اولین باره واکسن انفولانزا تزریق میکنه چند بار باید بزنیم ؟ واینکه هربار چه مقدار از واکسن تزریق بشه؟
- تغذیه ی کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه به پسر ده ماه خامه صبحانه داد؟
- شیر رژیمی
سلام خسته نباشید برای کورک الرژیک ۱۸ماهه شیر شماره ۱ اچ آ بدیم مشکلی ایجاد تمیکنه ؟ متاسفانه شیر شماره ۲ نان اچ آ پیدا نمیشه
- سرما
سلام دخترم تب شدید داره و سرماخورده دکترش دفعه قبل شربت سفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده بود بهتر شد الان مجدد همونطور تب داره و...اما یادم رفته ک هرچند ساعت باید بهش این دارو رو بدم لطفا راهنمایی کنید دخترم سه سال و سه ماهشه
- کم خونی
سلام و عرض ادب خدمت شما دکتر گرامی پسرم ۳سال و دوماهش هست ازمایش دادیم مینور خونش کمی پایین هست ممنون میشم راهنمایی کنید ک نیاز ب شربت خاصی هست ک معرفی کنید .؟ چون غذا و میوه و سبزیجات همه چی نمیخوره ک جبران بشه. برا همین گفتم ک چ شربتی بدم ک مینور خونش درست بشه نزدیک ۱سال هست ک شربت زینک پلاس میدم یه روز در میون.
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم سه سالشه بعد از ایمونس و کیندر شربت فروگلوبین بهش دادم، چه شربت های ویتامینی مورد تایید شماست که براش بگیرم و مقدار مصرف همون ۵سی سی باشه؟ ممنون
- سیتریزین
سلام دکتر برای کودک ۱۷ماهه سیتریزین تجویز کرده برای بی قراری در خواب و خارش چشم علایم خیلی شدید نیست لازمه این شربت و بدم ؟ عوارض نداره ؟
- میزان مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵برای کودک ۴ساله
سلام وقت بخیر کودک ۴ساله با وزن ۱۶کیلو چند سیسی و هرچند ساعت باید مصرف بشه مموناز پاسخگوییتون
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- استفراغ کودک
کودکم از صبح استفراغ میکند هیچی نمیخورد فقط شیره خودمو میخوره بالا میاره
- شربت زينک
سلام آقاي دکتر ببخشيد شربت زينک سولفات پارسال تاحالا درش باز شده و داخل يخچال بوده ميتونم استفاده کنم؟؟خراب نشده؟
- خمیازه کشیدن پسر پنج ساله در خواب
سلام پسرم پنج سالشه وقتی خوابه خمیازه میکشه دلیلش چی میتونه باشه
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- مقدار سفیکسیم ۱۰۰ برای ۶ ساله چند سی سی در روز؟
- استفاده کپسول یاقرص انتی بیوتیک یه جای شربت به کودک زیر شش سال
سلام پسرمن چهار ساله هست مشکل معده داره وقتی مریض میشه شربت انتی بیوتیک بالا میاره واین مسئله باعث تحریک معدش میشه ولی قرص کپسول میخوره میشه بهش قرص انتی بیوتیک داد؟

