Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر گاو تازه
سلام دخترم ۱۱ماهش تمومه میتونم شیرگاو تازه بدم بهش؟چقدر باید جوشوند؟ وایا با نبات یاشیره قاطی کنم؟پاستوریزه میگن نکهدارنده داره نمیدم از ۴ماهگی ام نان دو خورده
- تداخل دارویی
آیا شربت توفلین جی با قرص دکسترومتوفان تداخل داره برای بچه ۶ ساله
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- سرفه کودک 3ساله
سلام دختر من 3 سال و نیم هست اسفند ماه 11 اسفند دماغ کیپ شد چند روز شبانه بردیم درمانگاه چون آخر هفته بود گفتن شاید ویروس باسه قطره بینی دادن.. ولی کم کم سرفه شروع شد و چون مسافرت بودیم دو مدل شربت گیاهی خریدم که هیچ تاثیری نداشت. در حالت عادی سرفه نداره تا آروم میشه بدون حرف نک سرفه داره آخرین شربتی هم که دادم سیموسپان بوده
- دانه روی چشم
سلام اقای دکتز 3 الی 4 روزه پشت پلک پسر یکساله ام دونه قرمز زده دونه مدل جدشه و کمی قرمز ولی همون اندازه که بدده هست بزرگتر نشده چه دارویی میتونم استفادع کنم ؟
- دفع زیاد نوزاد
با سلام پسرم یک ماهشه، تعداد دفع مدفوعش زیاده ،حدودا ۷ یا ۸ بار، گاهی به ده بار هم میرسه، کشدار و مخاطی هم هست. ففط شیر مادر میخوره. دلدرد هم داره. آزمایش مدفوع ساده انجام دادیم مشکلی نداشت. آیا انجام تست ph,کالپروتکتین نیازه؟ راه حل چیست، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- سلام کتوتیفن برای نوزاد ۹ ماو نیم با وزن۷/۷۰۰چقدر باید تجویز بشه
- جایگزین آموکسی کلاو ۶۴۳
سلام خسته نباشید. به پسرم که ۵ سالشه با وزن ۱۵ آموکسی کلاو ۶۴۳ دادن هر ۱۲ ساعت ۸ سی سی. بهش دادم تنش خارش گرفت هیدروکسی زین هم دادم. فرمودید دیگه اموکسی کلاو رو بهش ندم چون حساسیت داره. بجای اموکسی کلاو چه انتی بیوتیکی به چه مقدار بدم؟ چون گلوش عفونت داره هنوز و قبل از مصرف انتی بیوتیک تب ۴۰ درجه داشت
- درمان اسهال نوزاد۳ماهه
سلام آقای دکتر..پسرم۵روزه دیگه میرسه تو۳ماهگی..این۳روزه اسهال آبکی گرفته حتی پاهاش سوختن..توروخدا یه راهحل خوب بدیدچکارکنم
- اسهال کودک یکساله
سلام دختر یکساله ام دوهفته هست که اسهال شده تموم میشه دوباره میگیره دوبار هم دکتر بردم شربت کوتریکسول لوپرامید داد با شیرخشک ببلاک ال اف دوتا آمپول زدن ولی خوب نشده الان دوباره آبکیو زرد شده چیکار باید بکنم
- کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو روز دیگه یکسالش میشه همیشه سرما میخوره خلط پشت گلو هم داره چندشب خرخر میکنه ببنیش انگار کیپ میشه نمیتونه خوب بخوابه نفس بکشه طرف راست گلوش غده اندازه ی بند انگشت هم پیدا کرده میترسم لوزه داشته باشه یا پیدا کنه ممنون میشم راهنمایی بفرماید چه دارویی میتونم بهش بدم .با وجود سرما خوردگی مشکلی نداره واکسن یکسالگیشو بزنم باتشکر از شما
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون
- سلام بچه من سه ماه شربت کواموکسی کلاو ضرر نداره چند سی سی بدم
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- میزان شربت آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۵ سال و نیم باوزن ۱۹ کیلو
- اسهال کودک همراه خلط
با سلام دختر من ۲ سال ۶ ماهشه اول برج یکبار دچار اسهال و یک مقدار استفراغ شد بردم دکتر دارو داد و حدودا ده روزی طول کشید تا خوب شد.دکتر گفت اسهالش ویروسی بود و باکتریایی شده ۵ روزی دارو دادم خوب شد.چندین روز گذشت دوباره اسهال شد الان پنج روزی هست اسهاله دکترمتخصص اطفال آزمایش مدفوع نوشت آزمایش و انجام دادن گفتن هیچی نیست و کاملا خوبه و هیچ دارویی دکتر نداد.الان هنوز اسهاله و اسهالش انگار توش خلط داره.دیروز ۴ بار امروز ۴ الی ۵ بار شکمش کار کرده و اسهاله نمیدونم چیکار کنم آیا باید دوباره ببرمش دکتر؟؟یا مشکلی نداره و از روش های خانگی درمان اسهال فقط استفاده کنم؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟
- آیا قرمزی اطراف مقعد کودک سه ساله من خطرناک هست
سلام دخترم سه ساله ودو ماه هست که از پوشک گرفتمش ولی مدفوع رو توی لباسش میکنه و ایستاده این کارو میکنه اکثراً یبوست داره و بعدش دور مقعدش قرمز میشه چکار کنم
- Calpol
سلام آقای دکتر یکی از آشناهامون از انگلیس شریت calpol برای بچم آورده 3 ماهشه نیخواستم بپرسم آیا بجای استامینوفن استفاده میشه ؟اوتم هر 4ساعت یکباره؟
- غذا
سلام واحترام.پسرم ۱۹ماهشه.صبح حدود ۶یا۷بیدارمیشه ولی خواب آلو..صبحانه نمیخوره منم شیرخشک بهش میدم..ایاشیرخشک ب عنوان صبحانه حساب میشه؟

