Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر! نوزادم تو پنج روزگی، زردیش 11.3 بود و بعد از 24 ساعت فتوتراپی، تو هفت روزگی به 8.3 رسید. وزن بدو تولدش هم 2 کیلو و 860 گرمه. میزان دقیق و نحوه مصرف قطره بیلیناستر رو امکان داره بفرمایید؟ ممنون!
- میزان شیر خشک
سلام پسربچه ای ۲ماهه ۲۵ روزس دستشویی نمیکرد دکتر بردیمش شیر خشک گیگوز با قطره بی بی کر داد بعد اون مدفوع ک میکنه سبزه ایا علتش بخاطر ایناس ..ممنون
- شربت ستادین۹
سلام شربت ستادین چندسی سی باید به کودک یک سال وپنج ماهه بدهم؟ایاشربت ستادین برای مواردضروری برگوش دادنوزادکفایت میکند؟
- شیرکمکی
سلام خدمت دکتر گرامی پسرم سه ماهو ۱۵رورشه به خاطر کافی نبودن شیر خودم دکتر براش شیر بیومیل پلاس تجویز کردن به نظرتون شیر خوبیه ؟پسرم الان 6کیلو هستش وزنش مناسب این سن هست یا کمه؟ آقای دکتر این شیرو سه روز بهش میدم فعلا تو این سه روز مشکلی نداشته
- آب
با سلام و احترام خدمت شما جناب دکتر من دختر ۶ماهه دارم میخواستم بدونم چند دقیقه بعد از تغذیه کمکی بهش آب جوشیده سرد بدم؟؟مدت زمانش با تغذیه چقدر فاصله باشد؟؟
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- سلام پنج ماهه پسرم مدفوع ژله ای داره دکتر هم بردیم ولی خوب نشده لطفاً راهنمایی کنید
- تعویق واکسن چهار ماهگی بدلیل ترس از کرونا
آیا میتوان بدلیل ترس از ضعف نوزاد و ابتلا به کرونا واکسن چهار ماهگی را به تعویق انداخت؟
- ۴۰روزه بی قراری در خواب
بچه عمه من بی قراری میکنه درخواب شکمش هم ریاد کار میکنهخوشحال میشم جواب بدید گه مشکلش چیه
- مدفوع نوزاد
باسلام اقای دکتر پسر من دوماهشه وزنش ۵۷۰۰ هست پسرم روزی سه چهار بار مدفوع میکنه هر چی شیر بیشتر بدم بیشتر هم مدفوع میکنه اصلا هیچی بهش نمیچسبه وزنش هم کمه هرکار میکنم تپل نمیشه چیکارش کنم اقای دکتر؟ وزن موقع تولدش۳۴۰۰ بود و اینکه شیرخشک میخوره به همراه شیرخودم
- ریفلاکس
سلام دکترساشه۱۰ راکه به من معرفی کردیدبه پسر۶ماهم واسه رفلاکسش بجای قرص امپرازول۲۰صبحهانصف به پسرم بدم لطف میکنیددستورمصرفش وچه موقع به پیرم بدم رابدید
- گرفتگی بینی نوزاد دو ماهه
سلام دکتر دخترم یک ماه و نیم چند روز از قطره بینی سدیم کلراید 65 درصد استفاده می کنم اوایل خوب بود حالا احساس میکنم دارو زیاد اثر نمی کند چکار کنم میشم از قطره بهتری استفاده کرد تشکر
- درباری حساسیت نوزاد
سلام وقت بخیر پسر شش ماهه دارم از بدو تولد بخاطر اسهال ونفخ شیر خشک ببلاک ال اف با تجویز دکتر بهش دادیم الان بخاطر رفلاکس هر شیر خشک دیگه ای بهش میدم اسهال میشه ووزن نمیگیره اشکال ندارد که شیرخشک ببلاک ال اف رو ادامه بدیم
- کارنکردن شکم نوزاد۹ماهه
سلام شب بخیر.دخترم ۹ماهه هستش ۲الی۳روز شده شکم کارنمیکنه خیلی بیقراری میکنه هنوز دندون در نیاورده قبلا تب بی حالی داشت. فقط شیر مادر مصرف میکنه هرچیزی که نیاز بوده دادیم ولی نمیخوره .چکار باید بکنیم
- احتمال آسیب به ستون فقرات
سلام وقت بخیر، نوزاد پنج ماهه ای دارم که تا الان موقع تعویض پوشکش زیاد مراقبت از ستون فقراتش نداشتم. تو بغلم نشوندمش. وقتی هم که حالت خوابیده هست، دست هاش رو بگیرم بلند میشه، یا کمی راه بردم، سرپا نگه داشتم. یکبار هم یکی از اقوام به حالت بازی، چند بار باسن و قسمت رانش رو به بالا ضربه زد. آیا این موارد باعث آسیب به ستون فقراتش میشه؟ یا در آینده مشکل پیش میاد؟ چه کار کنم مشکل پیش نیاد؟
- زدن واکسن آنفولانزا
سلام دکتر یه آقایی که بدنش ویروس هپاتیت بی غیر فعال دارد ودارویی هم بابت این مصرف نمیکنه چون غیرفعاله میتونه واکسن آنفولانزا بزنه خدایی نکرده با زدن واکسن باعث فعال شدن ویروس هپاتیت نشه ؟؟؟ نگرانم ممنون جهت پاسخدهی به موقع شما
- قبصیت
سلام، طفل من سه ماهه هست و الان مدت شش روزه قبض هست و بهانه میگیره نظر شما در موردش چیه
- معرفی
سلام آقای دکتر شما کی تشریف میارین مطب ؟ و اینکه دکتر مغز و اعصاب کودکان بجز خانم بیدآبادی چه کسی رو معرفی میکنید؟ پسرم بیمارستان بستری شد و دکترش خانم بید آبادی بودن ولی نوبت دادن و مطبشون خیلی شلوغ بود
- س لام
سلام دکتر ببخشید چندسوال داشتم ۱.نوزاد۳۶روزه ام ساعاتی ازشب بدسینگی و گریه میکنه احتمالا کولیک باشه چه درمانی داره آیا و تاکی طول میکشه؟ سوال دوم اینکه یا یکبار در روز مدفوع داره یا روز درمیان حجم زیاد و زور میزنه شیر خودم و روزی ۹۰سیسی شیرخشک بیومیل میدم ایا یبوسته یا اوکیه؟
- تب
سلام اقای دکتر پسزمو برم ۱۷ شهریور که پزشک شیفت شب یراش استامینوفنگذاشت قطره نه شربت که گف هر ۴ ساعت ۴ سی سی با گایوفنزیل ک من استارودادمچون تبش ۳۸ رو دو یا بعضی وقتا ۴ بودچیکارکنم بازم پایین نمیاد تبش .احساس خفگی داره پسرم

