Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر گاو
سلام آقای دکتر پسرم هفته بعد ۹ماهه کامل میشه تا الان شیرخودم روخورده میخواستم بدونم میتونم بهش شیرهای پاستوریزه که پاکتی هست وبرای فرنی درست میکنم بدم یا شیر خشک،کدوم بهتره؟
- اومدن خون از دماغ
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر ،پسرم هشت سالشه بدون ضربه دیدن دماغ،از یه سمت دماغش خون میاد خیلی نگرانم دلیلش رو خواستم بدونم،ممنون
- فاویسم و خوردن آموکسی سلین مجاز است
شیر میدم به پسرم پسرم فاویسم داره میتونم آموکسی سلین بخور م
- سلام و عرض ادب،پسرم دو سالشه و تبش سی و هشت و نیم بود،بردمش دکتر شربت فارمنتین۶۲۳ داد،اما با هر ترفندی که شد نتونستیم شربت رو بهش بدیم،میخواستم بدونم قرص جایگزینی داره؟
- تب بر
سلام جناب آقای دکتر . وقت شریف شما به خیر و خوشی . پسرم دوسال و شش ماه دارد. پزشکش جنابعالی میباشید با افتخار .اقای دکتر برای تب ناشی از سرماخوردگی پسرم چه نوع قطره یا شربتی تجویز میفرمایید. آیا قطره پاراکید که از نوزادی بهش میدادیم را بدهیم ؟ یا اینکه دیگه این قطره مناسب برای این سن نمیباشد. لطفا اگر شربتی پیشنهاد دارید دستور بفرمایید. پسرم کمی سرما خورده که پلارژین بهش میدم اما هنوز تب نکرده. میخوام دارویی که شما دستور میدهید برای کاهش تب را بخرم و آماده در خانه و در دسترس داشته باشم . یک دنیا سپاس و قدردانی ار شما
- سلام آقای دکتر دخترم چهار ماه دو2روزش هست خیلی حساله چه کار کنم دکترم بردم بهش شربت داده خوب نشده
- تزریق آمپول دگزا برای کودک یک ساله
کودک یکساله دارم خیلی تب داشت پزشک نصف آمپول دگزامتازون تزریق کرد آیا عوارض دارد برای کودکم یانه
- اسهال و دل پیچه شدید
پسرم۱۳ماهش دوماه اسهال داره یه هفته توبیمارستان بستری شد ولی خوب نشد گفتن باید دوباره بیاد بستری به علت داشتن عفونت خون ازبچگی عفونت خون همش میگیره خسته شدم دم به دیقه بستریش میکنن باید چیکارکنم
- فتق کشاله ران
- سرماخوردگی
پسرم ۸ سالشه سرما خورده برا سینه اش شربت پلارژین رو چه مقدار در روز بهش بدم ؟
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- زردرنگ بودن پاها
پاهاتامچ زردپرنگ وبقیه بدن کم رنگ هست حالاچکارکنم
- سرفه
سلام پسرم سرفه های خشک میکنه بیشتر در مواقع دویدن یا خواب سرفه سراغش میاد سنش ۲سال و ۸ ماهه هست چه داریی بدم بهتره ؟شربت ستادین دی سی ۲۰۰ (۴)سی سی بهش دادم وزنش ۱۳ کیلو هست .( تب نداره فقط سرفه هستش)
- سلام دخترم ۵ ساله هستش شربت آزیترو مایسین چه جوری بهش بدم ؟؟؟؟
سلام و خدا قوت دخترم ۵ ساله هستش شربت ازیترومایسین و چه جوری بهش دم ؟؟؟؟
- دانه ریزریز
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم 21ماهشه ۱۱کیلو حالش خوب بودشب یدفه تب شدیدکردقطره بهش دادیم و شیاف گذاشتیم الان تبش اومد پایین ..ولی اقای دکترکل بدنش دانه های ریز زده اولش میخاره بعددانه های ریزمیرنه علت دانه ریزچی میتونه باشه خبلی نگرانم ممنونم.
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- تفسیرآزمایش
سلام ببخشید پسرم چهار سال نیمشه آزمایش ادراروخون و مدفوع داده wbcوrbcدرمدفوع0_1 ودرادرارwbc1_2وrbc0_1هست وepithelial cell0_1هست وفریتین 15.9آیامشکلی نیست
- قد کم دختر سه ساله
سلام خسته نباشید
من دختر 3 ساله دارم که قدش خیلی کم هست چه کار کنم؟
با تشکر
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
با سلامم دختر 6ساله با وزن 21کیلو و دختر 4سال و نه ماهه با وزن 18کیلو چه مقدار باید از این دارو بخورد.
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر

