Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لکه نارنجی در پوشک نوزاد
پسر نه ماهه من الان چهار روز هست که داخل پوشکش لکه نارنجی می بینم.چه کاری باید انجام بدم.ممنون
- گریه شبانه کودک
سلام خوبین خسته نباشید کودک یکسال وده ماهه که هنگام خواب شبانه خیلی گریه میکنه حتی گریش بیش از یک ساعت طول میکشه حتی توی خواب هم گریه میکنه علتش چی میتونه باشه
- سلام دکتر پسرم۲۶ماهه هست سرماخورده گلودرد وابریزش داره قرص سفیکسیم ۲۰۰نصف بدم مشکل داره
- سلام من به شدت معده ام درد میکنه پسرم ده ماهشه موردی نداره
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- چشم نوزاد
دخترم یک ساله ونیمه هست همیشه تو سفیدی چشمش لکه خاکستری بوده میخوام ببینم علتش چیه درمان میشه؟
- سرماخوردگی کودک
سلام و خسته نباشید پسر ۱۰ساله ام از دیروز سرماخورده ابریزش شدید بینی همرا ه عطسه داره گلوشم میسوزه فقط شربت کوریزان بهش دادم ولی بهتر نشده تب نداره فقط ابریزش بینی و گلودرد داره و بی حاله چه شربتی یا قرصی حالشو خوب میکنه ؟ممنون میشم راهنماییم کنید سرفه هم نداره
- درمان انگل کودک شش ماهه
درمان انگل کودک شش ماهه . بچه خواب نداره . لج باز شده کمکمکنید . دارو چی بهش بدم .
- شیرخشک مقوی وچاق کننده
سلام آقای دکتر ببخشید من همه جور شیرخشک برای وزن دهی پسرم استفاده کردم اما دریغ از یه زره وزن گیری آزمایش انجام دادم براش مشکلی نداره میشه یه شیرخشک خوب ومقوی برای وزن دهیش معرفی کنید ممنون میشم
- راه نرفتن کودک
سلام دختر من 1سال ونیم عمرشه و راه نمیره اصلاکف پاشو روی زمین نمیذاره میخواستم ببینم باید چیکار کنم
- با سلام خدمت آقای دکتر . من یە دختر سە سال و هشت ماهە دارم . وقتی از خواب بیدار میشه خیلی گریه و بی قراری و بهانه میگیره و اصلا یه جوری میشه که خیلی سخت آروم میشه نمیدونیم مشکلش چیه . اغلب وقتی وسط خواب می پره اینجوریه . این روزها هم سرما خورده خیلی زیاد شده عادتش و حتی هذیان هم میگه . خیلی ناراحتم براش لطفا راهنمایی کنید ممنونت میشم
- قرص اشتباه
سلام . آقای دکتر قرصی رو اشتباه خوردم که برای شیردهی ضرر داره البته شیر خشک هم به بچم میدم . تا کی نبابد به بچه شیر بدم که دفع بشه؟
- امیکرون
سلام پسرم ۲٫۵ساله ای دارم که کرونا گرفته دکتر بهش سفیکسیم داده میتونم بهش بدم یانه چون شنیدم بیماران کرونایی نباید آنتی بیوتیک مصرف کنند
- کتوتیفن،پدیزان
سلام وقت بخیر عذر خواهم پسرم سه سال و نیمشه با وزن ۱۶ سرما خورده و سرفه داره شربت کتوتیفن و پدیزان گرفتم چقدر باید بهش بدم و چند ساعتی؟
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- لاکتاول
سلام آقای دکتر قرص لاکتاول برای مادرانی که کودک شون حساسیت به پروتئین گاوی و رفلاکس آلرژیک دارن مجازه؟ممنون
- قرص مترونیدازول
سلام آقتی دکتر قرص مترونیدازول یا مفنامیک اسید برای شیردهی ضررداره؟
- تخم مرغ
سلام اقای دکتر ببخشید ک وقتتون رو میگیرم تخم مرغ باعث میشه بچه دیرتر حرف بزنه؟
- دل درد
با عرص سلام وقتتون بخیر ،پسر ۵ ساله من از شنبه تاریخ 1403/12/4 دچار استفراغ شد که بعد از ویزیت دکتر اول و دادن شربت سفکسیم و شربت مترو نیدازول و شربت دومیترون فقط به مدت ۱ روز تا شب خوب بود فردا صبحش دچار اسهال شدید آبکی به دفعات زیاد شد مجددا بعد ویزیت دکتر داروهای قبلی رو حدف کرد و قطره پدی لاکت داد و سرم و آمپول متوکل پرامید داد ..دیروز صبح خوب بود اما از دیشب موقع دفع مدفوع که کم کم میاد اما دفعات زیاد ولی سفت ...همش میگه دل درد دارم ...از صبح امروزم دچار سرفه و گلو درد شده ...آیا بازم نیاز به ویزیت مجدد داره ..قطره پدی لاکتو تا آخر آدمه بدم میشه راهنماییم کنید من خودم از صبح شربت کوریزان و شربت کتوتیفن و شربت استامینوفن دادم ایا لازمه کار دیگه ایی انجام بدم ؟
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله

