Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وابستگی شدید کودک به والدین
در مهدکودک ما بیشتر کودکان به تنهایی سر کلاس حاضر نمی شوند و حتما یکی از والدین می بایست همراه آنان حضور داشته باشند. از آنجه که جدا کردن کردن کودک از پدر و مادرش منجر به نوعی استرس یا عصبانیت میشود و خشم و گریه آن کودک را به دنبال دارد و هیچگونه کنترلی نیست... راه حل پیشنهادی شما برای بهبود وضعیت فوق چیست؟ چگونه خشم و عصبانیت کودک را در کمترین زمان ممکن کنترل و برطرف کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید...
- بالا اوردن شير به رنگ زرد
سلام دخترم هفت ماهو یازده روز دارد از دیشب نصف شب همش داره استفراق میکنه شیر میخوره سری بالا میاره لطفا راهنمایی کنید
- حساسیت به پوشک
سلام خسته نباشید
دخترم ۹ماهه از پوشک حساسیت گرفته. الان دانه های قرمز رنگ مثل التهاب داره. چه کرمی استفاده کنم؟
- تب
سلام.خداقوت.نوزاد هفت ماهه ام هیچ علامت سرماخوردگی ندارد ولی الان چهار روز فقط تب میکنه برا بهتر شدنش میتونم داروی ضد تب بدم؟
- تخم کبک
سلام خسته نباشید ، به بچه که ده ماهش تموم شده میتونم تخم کبک بهش بدم هر روز ؟ ممنون
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- قرمزی کف پای کودک ۱۶ ماه
سلام وقت بخیر الان چندوقته کف پای پسرم که ۱۶ ماهشه قرمز میشه وکمی هم داغ کم خون بو ن قطره اهن خارجی بهشمیدم
- واکسن
تاخیر کوتاه مدت یعنی چند هفته؟
- کتوتیفن
سلام اقای دکتر دخترم ۵سال و ۷ ماهه ۱۸ کیلو سرما خورده دکتر کلاریترومایسین و کتوتیفن داده بعد تو دستور کلاریترومایسین نوشته ۴ ساعت با کتوتیفن فاصله داشته باشه بعد نمیتونم ساعتشا تنظیم کنم کتوتیفن هم گفته هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی میشه ۱ بار در روز ۶ سی سی بدم بش . نئوتادین و مونته لوکاست هم میخوره
- ختنه
سلام خسته نباشید پسرم دو ماهگی به روش لیزر ختنه شده الان ده ماهشه دور الت یه مقدار حالت چرکی داری خیلی کم و یه کوچولو چسبندگی خیلی کم چیکار کنم
- خروپف کودک
باسلام خدمت آقای دکتر پسرم ۳سالشه وتاالان اصلا خروپف نداشته الان یه هفته ای میشه تو خواب خروپف میکنه لطفا راهنماییم کنین ممنون
- سفر
سلام.یک نوزاد یک ماهه دارم.برای تیرماه یه مسافرت تقریبا ۳۰ روزه باید بریم تا اون موقع سن کودک ۴ ماه میشه.میتونیم کودک رو نزد مادربزرگش بذاریم و بریم.برای شیرمادر چه اتفاقی پیش میاد؟تغذیه نوزاد باید به چه صورت باشه؟
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- یبوست نوزاد
- سرفه. دارو
سلام. دختر من 5 سالش هست چند روز پیش آوردم پیش شما گفتین انفولانزا گرفته. الان دیگه تب نداره. آنتی بیوتیک آزیترومایسین دادین. یه کوچولو اسهال شده. موصوع مهم از دیشب 12 شب سرفه خیلی میکنه و نمیتونه بخوابه تا صبح بیدار بود اسپری بینی هم زدم ولی باز دماغش کیپ هست. محبور شدم سیتریزین بدم 3 سیسی . میخوام بدونم برا این سرفه های پشت سر هم همین سیتریزین رو بدم؟ چون اصلا نمیتونست بخوابه. ممنون
- قطره ویتامین دی3
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- کودک ۲سالم کم وزن هست
سلام دخترم ۲سالشه ۱۲ کیلو هستش چون وزنش کمه میخوام شیرخشک بخرم آیا شیرخشک ببلاک بیجونیور خوبه اسهال نمیکنه اذیت نمیشه وزن تولدش ۴ کیلو بود
- دور سر نوزاد
پسر من۵ ماهه هست دور سرش ۴۴ نیم است هنگام ۳۷ بود الان چطوره

