Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- سرفه
سلام آقای دکتر یه پسر سه ماه و نیم دارم سرفه های خلط دار میکنه ولی خلط نداره و تب هم نداره بعضی وقتا از شدت سرفه بالا میاره غی بچه رنگش سفیده ولی یکم چسبندگی داره .وشب ها بخور سرد براش روشن میکنم .واکسن دو ماهگیم نزده دکترم نبردم شیر مادر میخوره وزن و قدشم خوبه دارو فقط جوشونده عناب خورده میشه راهنماییم کنید
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- شربت زینک
سلام آقای دکتر من دو ماه پیش بخاطر سرماخوردگی و بی اشتهایی پسرم بردم دکتر ،دکتر وقتی وزنش کرد گفت وزنش کمه و بخاطر بی اشتهاییش بهش زینک گلو کونات داد من طی این دو ماه هر روز بهش شربت زینک دادم فکر میکنم موثر بوده الان شربتش تموم شده میخوام بدونم دادن مداوم شربت زینک خطر نداره یا دیگه متوفقش کنم
- شربت دیفن هیدرامین
مادر شیرده میتواند شربت دیفن هیدرامین استفاده کند؟
- سرلاک حریره بادام
سلام دخترم رفته تو ۹ ماهگی،یه ماه سرلاک گندمو میوه بهش میدادم بهش نساخت باعث یبوست شدید شد ،الان میخام سرلاک حریره بادام بدم ایا اینم باعث یبوست میشه. ممنون اگه جواب بدین
- تب بیشتر از ۳ روز
با سلام .دخترم ۸ سال و نیمه اس از جمعه شب تب میکنه با علائم سرماخوردگی که کم کم تا امروز بروز کرده .تبش با استامینوفن پایین نمیاد از ژلوفن یا شیاف دیکلوفناک همیشه استفاده می کردم که پریشب حساسیت شدید به دیکلوفناک داد . الان باز هم تب داره قرص سرماخوردگی دادم البته به تجویز پزشک اما تبش پایین نمیاد ، الان شربت ایبو پروفن بدم اشکالی نداره؟ با قرص کلداستاپ تداخلی نداره
- دندان
سلام خسته نباشید آیا مصرف مترونیدازول واموکسی سیلین در دوران شیردهی برای نوزاد مضر است
- سلام آقای دکتر دخترم۳سالشه دیشب توت خورد تب و اسهال امروز چی دارو بهش بدم
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- تغيير شير خشك
سلام.دخترم ٢و نيم ماهشه و در طول ١ ماه اخير ٣ مدل شير خشك عوض كرديم چون بهش نميساخت و باعث نفخ يبوست يا اسهال ميشد.به تجويز پزشك اپتاميل پپتي تهيه شد كه كودك طمعش رو دوست نداره و نميخوره..حالا به نظرتون نان اچ ا بگيرم كفايت ميكنه؟لطفا راهنماييم كنين براي تعويض شير خشك كودك چطور اقدام كنم؟منظورم اينه شسر قبلي رو ناگهاني قطع كنم و جديد رو شروع كنم يا تركيب كنم اول؟
- شیردهی
سلام وقت بخیر، دکتر زنان برای بنده قرص واژینال مترونیدازول ده عدد هر دوازده ساعت تجویز کردن و گفتن با شیردهی تداخلی ندارد، خواستم نظر شماهم بدونم میتونم شیردهی هم داشته باشم هنگام مصرف؟ نوزادم دو ماهه است
- سلام خسته نباشید اقای دکتر من دخترم ۱۱ماه و ۱۲ روزشه ولی هنوز دندون در نیاورده ابن بنظر شما طبیعیه ممنونم
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- خوردن اهنربا
یک هفته است یکی از مگنت های یخچال گم شده و من نگرانم پسر دوساله ام اونو خورده باشه ایا خوردن اهن ربا علامتی داره؟
- عدم دفع مدفوع نوزاد سه ماهه
سلام نوزاد هشتاد روزه روزی پنج بار مدفوع میکند ایا طبیعی است؟
- تهوع
سلام خسته نباشید پسرم ۵سالشه صبح که از خواب بیدار میشه حالت تهوع داره میگن از رفلاکسه میشه از اون باشه پنچسالست اکثر وقتا هم بینیش مگیره سرفه میکنه ممنونم
- سوختگی پشت نوزاد
سلام خسته نباشید پشت پسرم سوخته در واقع مقعدش چ پماد ی واسش استفاده کنم ممنونم
- رنگ مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.پسرم آیهان انصاری یک هفته بیمارستان بستری بود بخاطر تب عفونت ادراری.شنبه آوردمش مطب برای ویزیت گفتید همه چی نرمال هست .فقط مدفوع تا کی سبز هست بخاطر آنتی بیوتیک؟ گاهی زرد رنگ و عادی گاهی سبز میشه
- سرماخوردگی
سلام اقادکتر، پسرم ۳سالشه یک شب تب کرد تبشو کنترل کردم، الان سینش چرکی شده سرفه میکنه خلط زیاد داره اموکسی کلاو ۳۱۲گرفتم ۱۲ساعته بهش بدم خوبه؟ نیاز ب شربت سرفه هست؟ بخاطر خلط زیاد سرفه داره سینش خیلی خرابه

