Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت دیفن هیدرامین
سلام اقای دکتر به نوزاد شش ماهه میشه شربت دیفن هیدارمین داد؟
- درمان یبوست نوزاد دو ماهه
سلام. وقت بخیر. نوزاد دوماهه دختر دارم پنج روزه مدفوع نکرده. بارقبل هم سر پنج روز مدفوع کرد. الانم تقریبا پنج روزه. و بیقراری میکنه. بنظر شما چکار باید بونم. باتشکر از شما
- شیر خشک
آقای دکتر میشه کمکم کنید بچه سه ماهه شه ولی شیرم کنه چه شیر خشکی بهش بدم
- شیر خشک
سلام دکتر خسته نباشید دخترم 20روزشه و چند روزی هست که مادرش شیر نداره بهش شیر خشک نان1 دادیم که بعد از خوردنش حالت استفراغ بهش دست میده و نمیتونه استفراغ کنه و بعدش احساس خفگی میکنه میشه بفرمایید از چه شیری استفاده کنیم در ضمن جوش صورتشم زیاد شده
- بد خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید دختر ۸ ماهه ای دارم خیلی بد خوابه و همش از کم خوابی گریه میکنه تا میخوابه ۱۰ دقیقه بعد بیدار میشه و گریه میکنه اونم روی پا باید باشه روی زمین ک اصلا نمیخوابه دکتر معاینش کرده گفته مشکلی نداره .چیکار باید کنم شربت خواب میشه داد؟؟؟
- اسهال نوزاد
سلام نوزادم ۳ ماه کامله . الان دو روزه اسهال شدید گرفته . بردم دکتر . سرم تراپی کرد . اوار اس رو دارم استفاده میکنم. یه ابمیوه اون لایت سیب هم داده . و شربت ازیترو مایسین . از وقتی ازیترومایسین دادم اب از مقعدش خارج میشه . چکار کنم
- محل تزریق واکسن
سلام آقای دکتر. نوزادی دوماهه دارم که تحت نظر شما میباشد . واکسن دوماهگی را دوازدهم تزریق کردیم . محل تزریق سفت و گوله شده . آیا نیاز به اقدامی هست ؟.مرسی از پاسخگویی
- پوشک نوزاد
سلام آقای دکتر من دخترم ۷کیلو تا به حال براش پوشک ۴کیلو تا ۹کیلو استفاده میکردم و دیدم براش کوچیک شده و پاهاشو میگیره الان پوشک سایز ۴ که ۷کیلو تا ۱۸ کیلوگرم می باشد رو گرفتم مشکلی نیست اگر کمی براش بزرگ و راحت باشه؟؟چون میگن پوشک بزرگ پاهای بچه رو پرانتزی میکنه آیا این گفته درسته؟؟
- شربت ستادین دی سی برای دختر 6 ماهه
پسرم یک سال و نیمشه تب و سرفه و چرکیه گلوش بردمش دکتر ستادین داد خوبه بهش بدم؟
- اسهال واستفراق
سلام پسرم ۱۱ ماهشه اسهال و استفراغ شدید داره ی راهنمایی بکنید و ۱۰ کیلوهه
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر یه پسر ۶ ماهه دارم بهش روزانه دووعده فرنی ارد برنج رقیق سه قاشق مربا خوری صبح و غروب میدم شب که خوابه قبلا بیشتر شیر میخورد الان کمتر میخوره دلیلش چی میتونه باشه؟
- جوش ریز
سلام.اقای دکتر من پسرم۵ماهش هست. امروز روی یکی از دستاش ی تعداد جوش ریز زده .میخاستم بدونم دلیلش چیه وچکار باید بکنیم .البته بدلیل سرما خوردگی شربت سیتریزین و ازیترومایسین هم استفاده میکنه
- جوش
دخترم ۱۸ ماهه اس از دیشب تاحالا بدنش جوش زده و خارش داره هنوزم واکسن نزده حتی داخل سرش احتمالش هست ابله باشه
- مای بیبی تاریخ گذشته
با سلام خدمت دکتر گرامی
اگر از مای بیبی ای برای نوزاد استفاده کرده باشیم که سه سال از تاریخ آن گذشته بوده چه اتفاقی برا ی نوزاد میافتد؟ - وضعیت نوزاد
سلام نوزاد ما در ۳۴رهفتگی بدنیا اومد وزن ۲۵۰۰ گرم بعد دو روز از ان آی سی یو ترخیص شد گفتن تا یک ماه زیر نظر دکتر باشه ما به فوق تخصص نوزاد بردیم براش قطره سفکسیم نوشته چون شنیده بودیم نباید به نوزاد سفکسیم داد به یه متخصص نوزاد بردیم گفت نیازی به سفکسیم نیست حالا ما چیکار کنیم
- اسهال نوزاد
سلام دکتر جان دخترم ۳ ماه و ۱۴ روزه ووزنش ۵۳۰۰ تقریبا ۵ روزه اسهال داره چکار بکنیم چه دارویی نیازه
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوزادم از وقتی بدنیااومدمدفوع نمیکنه.توی بیمارستان اومدن نگاه کردن گفتن مقعدش مشکلی نداره ویچیزی واردمقعدش کردن ک بلافاصله بعدش مدفوع کرد.الان۳۳روزشه وهنوزخودش نتونسته مدفوع کنه هرسه چهارروزیه تیکه کوچیک نبات روبراش شیاف میکنم ک بعدش خیلی مدفوع سبزرنگ وابکی میکنه.دکتربراش قطره پدی لاکت ولامتیکون وکولیف هم دادهامافایده ای نداره.دخترم خیلی زورمیزنه وجیغ میکشه امانمیتونه مدفوع کنه توروخداراهنمایی کنید
- سرفه نوزادسه ماهه
سلام اقای دکتر دخترم الان چندروزه سرفه های خشک مبکنه چیکارکنم خیلی عمیق سرفه خشک میکنه
- پروفن برای نوزاد 5ماهه
نوزاد ۵ ماهه سرماخوردگی گرفته صداش در نمیاد تب تا ۳۸/۵ میره با پاشویه و شیاف کم میشه ولی دوباره میره بالا پروفن برای کاهش تب مشکل داره یا نه؟؟؟

