Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه شدیدشب تاصبح
سلام دختر6ساله باتب شدید سرفه شدید، دوشب سرم زدیم تب قطع شده ولی سرفه همچنان ادامه داد، آنقدر سرفه میکنه که خلط وکف بالا میاره چکارکنیم؟؟
- قطره پدی لاکت
سلام اقای دگتر بچم 7 ماهشه 3 روزه روزی 4 الی 5بار اسهال داره حجم زیاد نیست البته . حال روحیش هم کاملا خوبه . دوروز پیش کمی نارنگی داده بودم بهش . میخوام بدونم میشه پدی لاکت بهش بدم؟
- واکسن ۶ سالگی
باسلام پسرم دارای آسم تنفسی خفیف ازنوع سرفه می باشد ولی برای استفاده ازداروهایش مقاومت دارد می توانیم واکسن ۶ ساگی رو تزریق کنیم
- زردی کف دس وپا
برای زردی کف دست پا کودک ۶ساله چیکارکنیم چه داروی پیشنهاد دارین
- قرص مترونیدازول
سلام آقتی دکتر قرص مترونیدازول یا مفنامیک اسید برای شیردهی ضررداره؟
- سرفه وآبریزش
سلام دخترم ۲ سالشه سرفه خلط دار با آبریزش داره شربت ستادین دی خوب هس لطف راهنمایی کنید وچه داروی بدم
- تفسیرآزمایش
WBC 3.7 Gran# 1.5 Lymph% 49.7 Gran% 41.8 HCT 35.4 PDW 17.1
- استفراغ
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب همینجور استفراغ کرده هیچی تو معدش نتونسته نگهداره و مدام میگه دلم و دهنم دردمیکنه به هیچ عنوان قبول نمیکنه چیزی بخوره چی کار بکنم از بیمارستانم خیلی دورم
- جوش ریز
سلام خسته نباشید دخترم حدود دوهفته ای میشه ک یه پاش جوش ریز زده بود چنتا دونه بود بعد چند روز زیاد تر شدن الان حدود ۳۰،۴۰ تا جوش ریز اندازه سرسوزن کنار همن و بیرنگ خارش درد و سوزش هیچی هم نداره ، اون یکی پاش هم چنتا دونه حدود ۵،۴ روزه افتاده از چیه ، چی بزنم خوب شه فقط پاهاشه ک یه پاش کمه یکی زیاد ۲۱ ماهه هست
- شربت کتوتیفن با دیفین هیدرامین
دخترم 7سالشع شربت کتوتیفن و با دیفین هیدرامین پشت هم بهش دادم بعد یک ساعت خابید دو ساعتی گذشته چیزیش نشده چیکار کنم خطرناکه لطفا جواب بذین
- فتق کودک
باسلام خدمت آقای دکترخسته نباشیدخداقوت سپاس ازشمابزرگواربابت خدماتی که دراختیارماگذاشتید. کودکم ازوقتی که به دنیااومدیک ضایعه گوشتی سفت و قرمزرنگ ازداخل نافش زده بودبیرون بردمش دکترگفتن تایکسالگی خوب میشه صبرکن. الان یکسال ونیم داره هنوزخوب نشده بایدچکارکنم ؟آیابرایش خطردارد؟آیافتق است؟ لطفا کمک وراهنماییم کنید...ممنونم
- گرفتگی صدا
سلام خسته نباشید دخترم 14 ماهه آش هست نه سرفه داردنه ابریزش بینی فقط صداش گرفته چیکاربایدبکتم
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر عزیز بچه 9 ماهه دارم سرفه میکنه و عطسه و کمی ابریزش بینی چه داردیی بهش بدم ؟ممنون از لطفتون
- آلرژی به دارو
سلام خسته نباشید. پسرم گلوش عفونت کرده بردم هفده شهریور بهش اموکسی کلاو ۶۲۵ دادن. الان سه روزه میخوره از امروز بدنش خارش گرفته. کوچولو کهیر میزنه. یبارم چند ماه پیش اموکسی کلاو خورده بود چند روز بعدش خارش و کهیر داشت. ممکنه به اون انتی بیوتیک الرژی داشته باشه؟ چیکار کنم؟ مشکلی نداره ادامه بدم؟ دیدم خارش داره شربت هیدروکسی زین هم دادم بهش
- دوز مصرفی سفکسیم ۱۰۰
سلام دکتر پسرم تب داره و گلودرد گوشش درد میکنه دکتر سفکسیم داده دوز مصرفش رو نمیدونم هفت سالشه و۲۶کیلو ممنون میشم راهنمایی کنید
- سرفه
سلام و خسته نباشید. پسرم نزدیک شیش سالشه وزنش ۱۶/۸۰۰. تو این روزهای تعطیل تب و سر درد و یکم گلو درد داشت بردم ۱۷ شهریور بهش استامینوفن و پلارژین دادن. گفتن عفونت نداره ویروسیه. الان تب و سر دردش خوب شده اما خیلی سرفه میکنه. سرفه هاش هم خشک هست. لازمه آنتی بیوتیک بدیم؟ وزن پسرم خوب هست یا کمه؟
- خوردن جلدبیسکوییت
سلاماقای دکتر پسر۱۸ماهه ام ی تکه کوچک از جلد بیسکوییت را خورد خیلی نگرانم میترسم ی وقت توی گلوش چسبیده باشه باید چکارکنم؟
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده
- عدم راه رفتن کودک
سلام ،بچه ام یازده ماه و بیست روزه شه ،با کمک دست راه میره ،به کمک اجسام هم بلند میشه ،،سوال من اینه کی مستقل راه میره ؟؟ ایا دیر نشده راه رفتن؟؟ مرسی
- امپول دگزا
پسرم ۲ونیم ساله شه بخاطر سرفه های ناجور و خلطی بردمش دکتر گفت خروسک شده و امپول دگزا تجویز کرد یدونه. الان شنیدممیگن خیلی جذب کلسیم تا ۶ ماه صفره و یا دچار پنومونی نکروزان میشه

