Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع
سلام پسر بیست ماهه دارم قبلا روزی یک بار مدفوع داشت . الان شش روز است روزی پنج بار مدفوع می کنه . مدفوع به غلظت ماست داره . نمی دونم عادی هست یا نیاز به درمان داره . بازی می کنه غذا هم می خوره
- کودکم گلوش سوخته
سلام لطفاً کمکم کنید پسرم نوزده ماهشه حدودا ساعت ۹شب سیبزمینی خیلی داغ خورده و الان نفس تنگ میشه (از راه دهانش نفس میکشه) تو خواب مدام گریه میکنه چیکار کنم
- نفخ و دفع زیاد کودک
سلام وقت بخیر پسرم 19 ماه هست 1 ماه هست از شیر گرفتیم از وقتی که به غذا خوردن افتاده روزی 3 تا 7 بار دفع داره و نفخ زیادی داره عیبی نداره یا دارویی یا چیزی رو باید مراعات کنیم ممنون از شما
- آب سیب
با سلام. بچه یکساله تب دارد آب سیب طبیعی برایش خوب است؟
- دلپیچه نوزاد
پسری هشت ماهه دارم حدود یه ماه هست دلپیچه و نفخ شدید داره هم شیرخودم میخوره هم خشک همه قطره ای براش خریدم فایده ای نداشته
- دخترم ۲۸ کیلو چه مقدار شربت سفکسیم ۱۰۰مصرف کند؟
- حساسیت به توت فرنگی
سلام وقت بخیر.بچه یک ونیم ساله بعد از خوردن توت فرنگی حالتی مثل گلودرد همراه با خلط پیدا کرده.با آنتی بیوتیک هم فرقی نکرد.میتونه مربوطه به حساسیت باشه؟
- کبودی لب
سلام من دخترم 50روزشه تقریبا دو هفته است لب هاش تیره شده دلیلش چیه سر انگشت هاشم تیره است؟؟ چرا اینجوریه؟ لطفا راهنماییم کنید🙏
- تهوع دخترم
سلام وقت بخیر . پسر دو ساله دارم با دیدن بعضی از اجسام و بوها شروع به عق زدن و استفراغ می کنه مثلا از فاصله دور پارچه سفید می بینه عق می زنه و ممکنه بالا هم بیارهد . وارد بعضی منازل که میشم بدش میاد و عق می زنه می گه بریمنمی دونم چی کار کنمحالش خوبه بازی می کنه . رشد طبیعی داره .
- آفت زدن دهان کودک
باسلام دخترم ۱۹ماهه آف دهان روی زبون باگلوش زده چیزی نمیتونه بخوره گریه هاش هم زیاده وزنش هم ۹کلیونیم هستش دکترهم بردم فقط استامینفون داد.دلروی دیگه نیس دخترم آروم بگیره.
- شربت تئوفیلین جی،
سلام دکتر دکتر به دختر۱۱ماهم داده این شربت رو ولی سرفه هاش خیلی زیاد نیست ۵بار در روز شاید و کوتاهه و خشکم نیست سینه اش صدا میده عوارضش زیاده لازمه بدم؟؟،هر۸ساعت ۱ونیم سی سی آمپول دگزا یک چهارم دوتا روزی یکی،،سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعتم دادن ۲ونیم سی سی ایا کافی نیست همینا؟؟؟ واینکه نیوهم دادن آهن خوراکی ۱۰عدد چندتا روزی باید بدم؟؟
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- حساسیت به
سلام اقای دکتر. نوزاد من چهل روزه هست تو شش روزگی با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت به پروتیینگاوی داده شد. سوال من این هست چند مدت بعد نیاز به بررسی مجدد برای اطمینان از این حساسیت هست؟ یا اینکه یه بار که تشخیص داده شد کافیه؟
- كف دست نوزاد
سلام خسته نباشيد كف دست راست پسرم ٨ هست نه ١٨ و انگشت كوچك هر دو دست هم دو بند داره (پسرم سندروم داون نيست) دليلش چيه و آيا علائم بيماري خاصي هست؟
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- سلام آقای دکتر دخترم تصادف کرده دکتر ها میگن قسمت پایینی ریه انگار جمع شده الآنم سفرهای شدید با خلط داره هر کاری می کنم سرفه اش خوب نمیشه چی باید بهش بدم سرفه اش قطع بشه
- واکسن
سلام پسر من الان ۳ سال و ۴ماهشه واکسن فلج اطفال الان شهر ما امده به نظر شما با این سن خطرناک نیست بزنه؟ فقط قطره بهش دادن ۴ ماهگی
- تب
سلام پسرم دو روز تب کرد بعد ی روز باد تب دونه های ریز قرمز زد.؟ بخاطر تبه یا از چیز دیگس؟؟
- جوش
سلام اقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم الان حدود دوماهه یدونه جوش ریز روی چونه اش زده و خوب نمیشه خیلی کوچیکه . چه پمادی استفاده کنم که از بین بره؟
- دادن مربا
با سلام. ایا میتوان به کودک ۱ سال و ۵ ماهه مربا توت فرنگی و میوه های مختلف داد

