Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نیستات
سلام دکتر دخترم یکسال و سه ماهشه دهانش برفک زده چقد نیستاتین بزنم واسش و چندساعتی و تاوچند روز؟؟
- شربت ستادین جی
سلام من دو روزه به دخترم که 2 ماهه هس در حد ۰/۲۵ میلی ازشربت ستادین جی میدم هر ۱۲ ساعت سینش خر خر میکنه و سرفه میکنه آیا ضرر داره یا نه بااین دارو خوب میشه داروخانه داده
- سلام آقای دکتر ایا قطره پدی لاکت برا یبوست هم خوبه
- سلام خسته نباشید دخترم دوماهشه شیر نان ۱و ای ار نان و ای ار ببلاک و ای ار بیومیل رو بهش دادم همش رو بالا میاره جهشی طوری ک از دماغش میزنه بیرون یا اسهال میشه یا یبوست بیقراره چشماش قی میزنه خس خس سینه داره دماغش کیپ میشه مقعدش قرمز میشه خشکی پوست داره یعنی حساسیت پروتیین گاوی داره
- گریه نوزاد
سلام نوزادم خیلی گریه میکنه
- نتیجه آزمایش مدفوع
ببخشید بچه سه سال و نیم چند روز دلدرد و اسهال داشت بعدش ازش آز گرفتم که بقی نرمالن فقط consistency که جلوش نوشته LOOSeو آزمایش ادرار هم WBC RBC EP همه 2-1 نوشته گاهی شب ادراری داره و ادرار Mocus نوشته Fewآیا مشکلی هست؟
- شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم الان چهار ماه و ده روزشه، وزن تولدش ۳۲۸۰ و وزن الانش ۸۶۰۰، غذای کمکی رو از کی براش شروع کنم؟ ممنون
- شستشو
سلام اقای دکتر خسته نباشید، اقای دکتر گاهی پیش میاد که سوال رو مینویسم و در نهایت مینویسه که سوال شما ثبت شد، اما دوباره که میام تو سایت تا ببینم شما جواب دادید یا نه، اصلا سوالم توی سایت نیست. نمیدونم دلیلش چیه در هر صورت سوالم را مجددا از حضورتون میپرسم، اقای دکتر نوزادم را با شیر خشک تغذیه میکنم، میشه بفرمایید بهترین روش شستشوی شیشه شیر نوزاد چگونه است،؟ من با مایع ظرفشویی میشورم همش نگرانم که مایع بمونه رو شیشه متشکرم
- قطره اهن
سلام تا چن سالگی قطره اهن و مولتی را باید ب بچه داد؟؟
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- واکسن شش ماهگی
سلام بعد از واکسن شش ماهگی استفراغ کردن طبیعی است؟؟؟
- زردی جنین
با سلام ۷ ماهه حامله هستم و عمل ترانسفر ivf از طریق تخمک اهدایی انجام داده ام گروه خونی همسرم A+ و فرد اهدایی هم A+ است و گروه خونی خودم o+ میباشد در مقاله ای خوندم اگر گروه خونی جنینA و گروه مادرO باشد حتما جنین زردی میگیرد ایا درست است؟ برای رفع این مشکل چ باید کرد؟
- پسرم خسس شدید سینه دارد
- خوردنکاغذ
سلامنوزاد۵ماه۷روزهدارمکاغذداخلدهنشکردهدوتیکهدراوردمنمیدومخوردهکبرهداخلشکمشیانایاخطرناکهپسرمسرماخوردهسرفههممیکنهنمیدونمسرفشبخاطرسرماخوردگییاکاغذداخلشکمشه
- خون در ادرار
سلام دکترجان وقت بخیرپسرم پنج ماهشه جدیدا چندلکه خون داخل ادرارپسرم میبینم ولی ن بوی ادرارش بده نه تب داره نه موقع ادرار کردن درد داره دیگه نمیدونم چه دلیلی غیر از عفونت واینا میتونه داشته باشه دوروز یه دفعه هم اتفاق می افته
- ادرار زرد نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم تازه داره میره چهار ماه دوماهگی ختنه شد واز یکماهگی مولتی دکتر براش نوشت الان نزدیک یک ماهی هست که ادرارش زرد شده درروز دوتا ۱۸۰ تا شیرخشک هم میدهم ولی ادرارش انگار غلیظ زرده به نظرتون چیکارکنم چ آزمایشی میخواد ممکنه براثر چی باشه این مشکل
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هجده ماهش شیر خشک نان یکسال به بالا میخوره الان داروخانه پیدا نمیشه میتونم نان بدو تولد یا شش ماه به بالا بهش بدم از این نوع شیر خشک نان دارن ممنون
- آیا شیرخشک ببلاک ببجنیور برای کودک نه ماهه ضرر دارد
آیا شیر خشک ببلاک ببجنیور برای کودک نه ماهه ضرر دارد
- نوزاد
سلام خسته نباشید دخترم 40 روز داره از امروز صبح لج بازی میکنه ممکنه شیر من خوب نباشه چون هرچقدر میخوره بازم میل داره؟ اگه ممکنه یه شیر خشک بهم بگید بگیرم شاید خوب شد؟
- سلام آقای دکتر پسرم دوماهشه الان تو سه هفته دوبار دسشویی کرده آیا نیاز به پزشک دارد
نوزادمون دوماهشه الان یه سه هفته ای هست فقط دوبار دسشویی کرده چیکار باید بکنیم ممنون میشم راهنماییم کنید

