Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
کودکماسهالگرفته واسهال آن سبز رنگ کمی مایل به قرمز
- اسهال
سلام آقای دوکتور دخترم سه ماه نیم است یک هفته میشه اسهال شده چون براش شیر خشک اپتامیل دادم شیر خشک رو قط کردم اما هنوز هم اسهال است از قطره پدی لاکت هم تجویز کردم نتیجه نداد
- سلام وختره ۵ساله دارم انگل کرم ریز سفید داخل مقعد داره داروخانه شربت پیروی ساید دادند بدون دستور پزشک مصرفش مشکلی که نداره ممنون میشم
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- شربت سیفکسیم برای گوش دردخوبه
آیا شربت سیفکسیم برای گوش دردشدیدکودک مناسب هست
- تغذیه
سلام اقای دکتر پسرم ۷ماهس شیر کمی میخوره ولی غذای کمکی الان چند روز بیشتر از ۲قاشق چای خوری نمیخوره فقط چیزای خیلی شیرین دوس داره درضم شربت زینکو هلث میدم میخوره و رفلاکسم داره چیکار کنم
- شیرخشک
سلام آقای دکتر کالری شیرخشک اچ آ با بقیه شیرخشک ها تفاوت داره؟چون وزن بچم پایینه برای آلرژی اینو تجویز کردن.ممنون از پاسخگویی تون
- شیرخشک
با عرض سلام و خسته نباشید دختر من یک سالو نیم هستش وزن تولد ۲کیلو وزن یکسال ونیم ۷کیلو دویست گرم . وزنش پایینه ؟؟ غذا هم نمیخوره کم همه ازمایشاتش هم نرمال بوده میخاستم یک شرخشک براش پیشنهاد کنین که بدم یک کمی تپل بشه خیلی لاغره
- اسهال و بی حالی شدید
سلام پسر ۱۴ ماهه دارم ۲ روزه اسهال گرفته خیلی و بی حاله. رفلاکس معده داشت که با شربت خوردن خوب شد، ولی اسهال و بی حالی شدید داره. دلیلش چیست؟
- جراحی لوزه
با سلام و احترام پسر 7 ساله دارم کاندید جراحی آرنو تانسل کتوی 1 میباشد لطفأ ازنظرعمل به علت سندروم مکابولیک میشه عمل کنم، ممنون از شما
- #آنتی بیوتیک برای نوزاد
سلام وقت بخیر نوزاد ۸ ماهه دارم ۱۰ کیلو وزن داره .دکتر آزیترومایسین به جهت سرماخوردگی بهش داده ولی وقتی میخوره بالا میاره عق میزنه و مدفوعشم آبکی میشه میتونم بجاش سفکسیم بدم.دوزش را میفرمایید
- کم وزنی نوزاد یه ساله
سلام خسته نباشید پسرم یک سالشه ولی وزنش خیلی کمه 7کیلوهست الان ممنون میشم راهنماییم کنین
- میزان غذای لازمبرای رشد
اقای دکتر پسرم یک سال و چهارماهشه هر چند وقت یک بار اسهال میگیره و هر چند وقت یک بار تاولهای ابکی رو دست پا و گوش میزنه خیلی هم ضعیف ولاغر هستش علت چیه دکتر هم خیلی میبرم ولی فایده نداره
- باسلام آزیروسین ۲۰۰ برا دختر۶ سالم که فقط ازناحیه شکم تب داره خوبه استفاده ان با شربت کوریزان تداخل داره
- رفلاکس
سلام پسرم ۵ سالشه وقتی صبح بیدار میشه حالت تهوع داره دکترم بردیم چیزه خاصی نگفت بچه بود رفلاکس داشت میشه از اون باشه بعضی وقتا علائم سرما خوردگی نداره بینیش میگره سرفه میکنه
- شربت زینک
آیا باید شربت زینک را بصورت مداوم(مثل شربت آهن وAD)به نوزادان زیر دوسال داد؟
- کم خوابی نوزاد
با سلام پسرم 3 ماه و نیمه هست خواب روزش خیلی سبکه بعد از ده دقیقه با ربع ساعت دستشو محکم به چشم و صورتش میکشه آیا اینکارطبیعیه یا ممکنه بخاطر مشکل خاصی باشه؟ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه؟با سپاس
- واکسن یکسالگی
سلام وقت بخیر حداکثر تاخیر در تزریق دوز اول واکسن یکسالگی چقدر است
- شیر خشک
سلام اقای دکتر خسته نباشید، من پسرم چهارماهشه هم شیر خشک میخوره هم شیر خودم از اول زایمان شیرم کم بود و سیر نمیشد کاهش وزن داشت شیرخشک شروع کردم براش ک خداروشکر هنوز شیر خودمم میخوره، اقای دکتر من همه جا میشنوم ک شیرخشک مواد نگهدارنده داره مضره سیستم ایمنی بدن بچه رو ضعیف میکنه بچه ها در بزرگی بنیه ی ضعیفی خواهند داشت و خلاصه هزار جور حرف دیگه ک همه بد از شیرخشک میگن، این حرفا خیلی نگرانم کرده واقعیت داره؟ منم دلم میخاس ک بچمو فقط از شیر خود بدم ولی مگر دست خودم بود شیر نداشتم، من اشتباه کردم اقای دکتر کوتاهی کردم در حق بچم؟ بچه شیر خشکی بدنش ضعیفه؟ شیرخشک مضره برای بچه ها؟ ببخشید طولانی شد ممنون از پاسخ گویی تون🌹
- درمان سرفه نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸۰روزشه سرما خورده سرفه خشک میکنه نظر شما چیه چه داروی میتونم بهش بدم بینیش هم گرفته

