Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش مو
سلام . اقای دکتر.پسرم 14 ماهه اس چند وقته ریزش مو داره بیشتر موقع شونه کرد با وجودی که قسمت جلو مو در 2 ماهگی ریخته بود الان اون ناحیه ببشتر ریزش داره .شربت زینک و فروگولوبین هم یک ماه هس بهش میدم .نگرانم طبیعی هس یا نه؟ممنون
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- چسبندگی peritubal ؟
تجمع کنتراست در اطراف لوله رحم که ناشی از جسبندگی peritubal ؟
- عطسه
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوساله امروز تک تک عطسه میکنه سرما خورده؟؟یا شربت سیتریزین بدم بهش
- شيرنوزاد
سلام آقاي دكتر...چطور شيرشب كودكم رو قطع كنم؟١٤ ماهشه و شيرخشكي و سه ساعت يكبار براي شير بيدار ميشه و گريه ميكنه.چطور شيرشبشو قطع كنم؟غذا هم خوب نميخوره
- قدووزن
سلام.دخترم الان تازه 9ماهش تموم شده وزنش 6,400و قدش69هست.آیا نرماله؟یا کمبود وزن داره دخترم نوزاد نارس بود و 35هفته بدنیا اومد وزن تولدش هم 2,200بود و قدش فک کنم49. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- جیغ نوزاد دو ماهه در خواب
- شربت
سلام خداقوت.شربت آهن یا مولتی که میدم به پسرم بعدش آب میخوره میگه دهنم تمیزشه اشکال نداره یا باید خالی بخوره بدون آب
- غذا خوردن کودک
با سلام و احترام پسرم هفت ماهشه، تقریباً دو ماهه که غذا میخوره اما الآن سه روزه که اصلاً غذا نمیخوره و دهنش و سفت میبنده و حالت تهوع میگیره قبل از این خوب غذا میخورد
- آزمایش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر چند ساعت بعد از مصرف آنتی بیوتیک واستامینوفن میشه واسه کودکآزمایش انجام داد
- بیماریهای کودکان
سلام اقای دکتر دختر من دو سالو چهار ماهشه ملاج جلوی سرش هنز بازه نبض داره ازمایش کلی دادم سالم بود از لحاظ ظاهریم سالمه به نظرتون مشکل چیه
- کوچک بودن دورسر
سلام اقای دکتر وقت بخیر کودک شش ماه و 18 روزه دارم با دور سر 34 ب دنیا آمد موقع واکسن شش ماهگی دور سرش 41 بود که بهداشت گفت یک سانت کمتره بعد دو هفته دوباره برای اندازه گیری بردم تغییری نکرده بود آیا درمانی وجود داره سرش رشد کنه من چه اقداماتی باید انجام بدم
- شیرخشک
سلام نوزاد تازه متولد شده با وزن۲۶۰۰ شیر مادر نمیخوره از چه شیر خشکی و با چه مقدار استفاده کنیم
- خوردن کپسول
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- گلو درد بدون هیچ علایمی
دخترم پنچ سالشه میگه آب دهنمو که قورت میدم گلوم درد میگیره چه باید کرد
- حنا برای موی دختر۳ساله
سلام آقای دکتر.دختر۳ساله دارم موهاش کم پشت هستش دیررشد میکنه یکی دوستان گفتن به موهاش حنا بزن میخواستم بدونم حنا واسه موی سرسه ساله ضررنداره یاخوبه بزنم.ممنونم
- مدفوع تیره و سفت
سلام کودک من 8 ماه دارد و غذا میخورد .تعداد دفعات دفع او مدتی است در روز 4 یا 5 بار شده که شکل مدفوع سفت و سیاه است به او قطره آهن و پدی لاکت هم میدهم.علت و علاج زیاد شدن تعداد مدفوع در طول روز چیست آیا علت سیاه بودن رنگ مدفوعش قطره آهن است؟
- وزن گیری
سلام خسته نباشید . دخترم ۶ ساله هست ، خیلی لاغر و بد غذا هست ، وزنش ۱۵ کیلو قد ۱۱۵ . فعالیت فیزیکی زیادی داره .دوران نوزادی رفلاکس معده داشت ، سابقه یبوست هم داره . چه مکمل هایی می تونم برای افزایش وزن بهش بدم. می تونم بهش پودر لیدی میل بدم ؟
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر

