Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب و گلو درد
سلام دخترم گلوش چرک کرده ۳سال و۹ماهش.۱۴کیلوش.ازتاریخ ۷اردیبهشت تب کرده سوسپانسیون ازیترو ۲۰۰خریدم براش روزی چند سی سی بهش بدم؟چند ساعت یکبار؟
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه روزه سرفه میکنه سرفه هاش هم خلط داره واحساس میکنم چرکیه چه شربتی بخوره خوب بشه
- ویتامین D
سلام جناب آقای دکتر برای پسر یازده ساله ام روزانه چه دوزی ویتامین دی بدم؟
- کلاویسیلین
سلام دخترم ۴ساله ۱۳ کیلو گوشش درد میکرد دکتر کلاویسیلین ۴۵۷ براش داده با تجویز هر ۸ ساعت یک قاشق ۵میلی.. آیا مقدار تجویز مناسبه
- یبوست
سلام آقای دکتر دخترم ۲۳ ماهشه و حدود ۵ ماه دچار یبوست شده و سه ماه دارم بهش پودر پیدرولاکس میدم هر روز یک قاشق غذاخوری الان ۶ روزه دفع نداشته مدام باد شکم داره البته رفلاکس پنهانم داره تو این شش روز هر روز یک نیم قاشق پودر دادم ولی هیچ واکنشی نشون نمیده فقط حس تخلیه داره ولی تخلیه نمیکنه ممنونم میشم بگید چکار کنم.
- سرما.
سلام وقت بخیر بچه ۶ ساله دارم آبریزش داره از امروز و سرفه خلطی میکنه و گهگداری تب . چه دارویی براش شرکع کنم آقای دکتر گرامی ؟
- گردن نگرفتن بچه
 سلام.خسته نباشید .دخترمن موقع تولد اکسیژن کم اورد .الان 13ماهشه ..گردن نمیگیره .و نمیشینه و راه نمیره فقط میتونه قلط بزنه .خیلی دکتر بردیمش ولی فایده نداره .اما از نظر هوشیاری زرنگه ..حتی ام ار ای هم بردیمش..لطفا بگین کی حرکاتش عادی میشه و ایا امیدی هس به خوب شدنش؟
- مکیدن انگشت
سلام خسته نباشید.فرزند من ۱سال و ۸ ماه داره و از نوزادی مکیدن دو انگشت وسطش رو شروع کرد و هنوزم ادامه داره بطوریکه حتی گاهی من فکر میکنم بخاطر این غذا هم نمیخوره و گرسنه میمونه...راهی هست برای این مشکل؟
- شیرخشک
سلام آیا دادن شیرخشک شماره ۱ به کودک یکسال به بالا اشتباه است؟ به دلیل کمیاب شدن شیر خشک در این چن وقت به پسر ۱ سالم دادم و بعد چن وقت اسهال شد
- تاول
باسلام دختر ۱۹ ماهه هم ک انگشت شصتش تاول زده پاره شده و میسوزد،از داروخانه پماد گرفتم و مصرف میکنم ،چندروز طول میکشد تا سوزشش قطع شود،ایا حمام ببرمش اشکال دارد چه کنم یا دستش زیراب برود؟
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر . پسر 2 ساله دارم از شنبه سرماخورده بود ازیترومایسین. شربت سرفه سیموسپان . سیتریزین و اسپری بینی استفاده کرده . الان چندروزه گذشته بینیش پر میشه و اینکه خلط داره و وقتی میخوابه سرفه خلطی داره میخوام بدونم داروی خاصی باید استفاده کنم یاخیر؟
- اترزی مری
سلام اقای دکتر پسر من دو سال دو ماهش هس بدو تولد ب دلیل اترزی مری ک داشت جراحی شد دو ماه پیش هم اندوسکوپی شد ولی خیلی تب و سرفه داره یعنی ماهی ی بار با این علائم و استفراغ بستری میشه میشه لطف کنین بگین باید چ کارهایی انجام بدم ک سیستم ایمنی بدنش قوی بشه ؟؟؟؟؟؟؟
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- یبوست
سلام خسته نباشین آقای دکتر پسرمن 13ماهشه دوماه میشه یبوست گرفته بزور دفع داره وگریه میکنه حتی تا 7روزهم شده الان شربت منیزیم میدم وهم خودم میخورم ممنون میشم بگین چیکارکنم حتی شیاف هم جواب نداد
- گرفتگی صدا
سلام آقای دکتر پسرم دوماه و شش روزشه سه روز پیش واکسن دوماهگیشو زدم بعد از واکسن صداش گرفته امکان داره به خاطر واکسن باشه شیر هم خوب میخوره دیشب بردمش دکتر شربت نئو تادین براش نوشته به نظر شما تاثیر داره که بهش بدم
- شیر
بچه ام ۱/۵سالشه ۱ هفته میشه کلا شیر نمیخوره چه کاری باید انجام دهم
- طریقه مصرف اموکسی سیلین۱۲۵
با سلام وخسته نباشید طریقه مصرف امو کسی سیلسن ۱۲۵ در روز برای کودکان چقدر است
- دوزمصرف شربت سفکسیم ۱۰۰برای کودک۹ساله
سلام شربت سفکسیم رابرای کودک۹سال هرچندساعت استفاده کنم
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟

