Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام آقای دکتر دخترم یک سالشه قد وزن نرماله ولی تا حالا آزمایش نداده از 7ماهگی به تجویز شما قطره آدزیر دادم تا الان میتونم تا دو سالگی ادامش بدم یادر کنارش نیازی به مولتی ویتامین هم هست ؟یه شربت برا تقویت سیستم ایمنیش برام تجویز کنید تشکر
- ختنه
سلام پسرم رفته تو یک سالو هفت ماه اکثر اوقات یبوست داره دوباری هم دچار عفونت ادراری شده از طرفی داره ب حرف در میاد ما قصد داریم ختنش کنیم شما الان با این شرایط چی صلاح میبینید؟
- افتادن ناخن دختر ۶سالم
همه ناخن های دست وپای دخترم یکی یکی جدا شدن میفتن پارسالم همین موضوع پیش اومد و دکتر یه سری ویتامین نوشت میخوام بدونم دلیلش چیه؟ نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- پوشک
سلام دخترم 2سال و 10روزشه از18ماهگی یه وقت هایب میبرمش دسشویی میشینه دسشویی میکنه الان یه مدته دیگ تو پوشک دسشویی نمیکنه تا نبرمش تو دسشویی، دسشویی نمیکنه ادرارشو نگه میداره،خودشم نمیگه ک دسشویی داره ینی مشکلی برای مثانه اش پیش امده یا حس نمیکنه ک دسشویی داره؟
- آنفولاانزا
سلام پسرم ۹ سالشه تب و لرز و سرفه و حالت تهوع داره امروز براش سرم با امپی سیلین ۵۰۰ و امپول دمیترون در سرم تزریق کردیم روز سومه که مریضه خوشحال میشم نظر شما رو بدونم ممنونم.
- چشم دخترم رو پشه نیش زده خارش و ورم داره.راه درمان خارش چیه؟
- وجود خون در ازمایش ادرار
سلام دخترم19ماهشه براش ازمایش ادرار انحام دادم تو ازمایشش خون دیده شده دکترش براش سونو نوشت تو سونو سنگی دیده نشد گفتن بعد یک ماه ازمایش و دوباره تکرار کنم اگه باز خون دیده شد ببرمش متخصص کلیه. من خیلی نگرانم یعنی کلیه بچه مشکلی داره
- آزمایش ادرار
سلام خسته نباشید،مقدار پروتئین در ادرار کودک دوساله و نیمه +۲باشد نشان دهنده چی هست؟ تشکر از پاسخ شما
- سرفه نسبتا خشک وشدید
سلام خسته نباشید دخترم دوسال و شش ماهش چند روز فقط سرفه خشک می کنه دارو بهش می دم سرفش قطع میشه وچند ساعت بعد دوباره سرفه می کنه وقتی دراز می کشه می خواب تو خواب سرفه می کنه دارو سالبو تامول می دم وقتی سرفه می کنه. آبریزش بینی وتب هم نداره
- سرما خوردگی
یا سلام دختر من ۴ سال و ۷ ماهشه حمام بردم اجازه نداد موهاشو خشک کنم حالا تب کرده و آبریزش بینی داره و بینیش کیپ شده چه دارویی بهش بدم ممنون میشم کمکم کنید خودم می خواستم سفکسیم ۱۰۰ بدم بازم گفتم سوال کنم
- مشکل قورت دادن قرص
سلام دکتر برای پسرم قرص دانا گروث ژل تجویز کرده ولی متاسفانه نمیتونه قورت بده . میخواستم بپرسم میتونه گاز بزنه بخوره؟؟؟
- کم وزنی
سلام آیا این کم وزنی میتونه ارثی باشه دخترم در ۷ سالگی ۱۶ کیلو بود کلا من وپدرش قد کوتاه هستیم وپدرش لاغر و استخوان بندی ریزی داره
- سینوزیت
سلام پسرم ۵.۵ سالشه و بیمارشماس فعلا رشت نیستیم بخاطر سینوزیتی که جزئی داره بعضی شبها درخواب خرو پف و دندان قروچه و سرفه میکنه الان دوشبه که اینطوریه و سرماهم نخورده میتونم بپرسم آیا دارویی باید مصرف کنه؟
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟
- سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
سلام دکتر ببخشید مثل جوش روی دهانه رحم دختر ۸ساله در اومد میگه خارش میکنه درد میکنه چکار کنم
- فعالیت زیاد کودک یازده ماهه
سلام روزبخیر کودک یازده ماهه من خیلی بازیگوشه به همین دلیل موقع خوابیدن خیلی مشکل دارم مخصوصا روزها با اینکه خوابش میاد ولی خیلی مقاومت میکنه منو خسته میکنه ولی نمیخوابه همش به دنبال کشفیات جدیده کابینتها و کشوها را باز میکنه و کلا شلوغ میکنه سوالم این هست که نکنه بیش فعال باشه ؟ و چطور روزها بخوابونمش سپاسگزارم از عنایت شما
- ریزش مو درکودکان
باسلام .دختر۵ ساله من یک ماهه ریزش مو داره دوسه روز ریزش داشت بعد خوب شد بعد الان دوروزه باز موهای سرش میریزه
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- سلام یک میخ کوچک ولی زخیم پای پسرم فرو رفت وان را خارج کردیم لازمه نزد دکتر بره یانه؟ ولی زخیم پای پسرم فرو رفت میخ را خارج کردیم ولی در دارد لازمه پیش دکتر ببرم؟۹سال دارد
خونریزی نداشت ولی درد دارد چه کاری باید انجام بدهم ممنون
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟

