Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره آهن
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم 2سال و نیم داره قطره آدزیر میخوره ولی الان هرجا میگردم نمیتونم قطره رو پیدا کنم؟ جایگزین چی میتونم بهش بدم؟
- نحوه مصرف قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودک ۸ ساله و اینکه چند عدد قرص رو باید مصرف کنه. با تشکر
- مقدار مصرف سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ براب کودک ۹ سال
باسلام پسرم ۹ سال هست.سرفه های خلطی داره چند روز سرفه خشک داشت و دیفن هدرامین کمپاند بهش دادم الان سرفهای خلطی شده.سوسپانسیون آزیترومایسین ۲۰۰ رو خریدم چه مقدار بهش بدم؟ پسرم ۲۴ کیلو هست.. لطفا بهم اندازه مصرف با قاشق رو بگید چون پیمانه ندارم ممنون
- یبوست
سلام اقای دکتر دکترم 1 ونیم سالشه خیلی غذاهای مختلف دوس نداره واکثرا برنج میخوره الان چند وقته یبوست گرفته چه دارویی واسه رفع یبوست بهش بدم؟ باتشکر
- چندسی سی به پسر۹سالم زاکسیم ۱۰۰روبدم
دز مصرفی شربت سفکسیم۱۰۰
- سلام دخترم دوسال نه ماه هست تب بالا داره
تب ۴۰درجه داره بهش ایبوپروفن دادم و پاشویه اومد پایین دوباره صبح تب داشت بردم دکتر بهش پلارژین کیدز داد و شیاف ولی الان دوباره تب داره ۳۹درجه دکتر گفت هر شیش ساعت بهش شربت ایبوپروفن بده ولی دخترم دقیقا هر چهار ساعت تب بالا میکنه موردی نداره چهار ساعتی بدم شربت ؟ایا نیاز نیست بهش آزیترومایسین بدم ؟وزنش ۱۷کیلو
- ازمایش گلبول سفید
سلام ببخشیددخترم هجده مهشه وازمایش گلبول سفیو خونش ۱۵۰۰۰ و نتروفیل ۳۳ لمفوسییت۶۲منوسیت۵ جواب ازمایشش مشکلی هست
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر ، خواستم بپرسم در صورت تزریق واکسن آنفولانزا اگر کودکمان تب کرد میشه بهش استامینوفن داد؟
- مولتی ویتامین
سلام اقای دکتردخترم ۲۱ماهشه وزنش ۱۱ کیلومیشه هم بهش مولتی ویتامین خارجی بدم اسمش پدیابست هستش هم قطره اهن ادزبر بدم .مشکلی نداره چون هر دو رو با فاصله بهش میدم .تشکر.
- عرق کردن سر
سلام . آقای دکتر بچه 6 ماهه دارم سرش خیلی عرق میکنه انگار بدنش همیشه گرمه بیشتر سر . ماه پیش ازمایش خون وادرار هم داد البته نه بخاطر عرق همینطوری آزمایش دادیم سالم بود . چیکار باید بکنم؟
- فاویسم
ایا شربت میم پرتقالی برای بچه های فاویسمی ضرردارد
- نوزاد نارس
سلام خدمت جناب دکتر دخترم 28هفته با وزن 800گرم دنیا اومده الان جهارسالش هس یه هفته بعد از تولد انگشت دستش سیاه شده بند انگشت قطع شد خواستم ببینم شما چنین موردی داشته اید
- کم وزنی
سلام آیا این کم وزنی میتونه ارثی باشه دخترم در ۷ سالگی ۱۶ کیلو بود کلا من وپدرش قد کوتاه هستیم وپدرش لاغر و استخوان بندی ریزی داره
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید، پسرم 17ماهشه از دیشب گرفتگی بینی و عطسه هاش شروع شد، تب نکرد 35درجه، اما الان ابریزش، شدید داره. کم غذا شده، من بهش قطره استامینوفن وقطره پلارژین سرماخوردگی، دادم بهش هر 8ساعت میدم چرک خشک کن یا دارویی لطف میکنین بخرم برای ابریزش و خلط پشت حلق ممنونم ازشما
- کوریزان
سلام.وقت بخیر.برای واکسن ۱۸ ماهگی میتونم شربت کوریزان به بچه بدم؟۱۱.۵ وزنشه چقدر باید بدم از دارو؟
- عفونت چشم
سلام ببخشید سلام ببخشید دخترم ۵سالشه چشمش عفونت کرده بود،دکتر قطره باکتی ماید وقطره تیرـآی(اشک مصنوعی)داده.قطره باکتی ماید هر۶ساعت بوده و اشک مصنوعی هر۴ساعت.امشب من یادم رفت و قطره باکتی ماید را همون ۴ساعت بهش دادم،اشکال نداره؟
- سلاماموکسیلین۲۰۰چندساعتبدموزنشم۱۵کیلو
سلاناموکسیلینچقدبدمبهبچه۵سالهوزنشچقدبدمچندسیچندساعتهبدم
- قطره باکتری میاد برای کودک 6سالهر
قطره باکتری ماید برای کودک 6ساله مناسب است
- تفسیرآزمایش
سلام ببخشید پسرم چهار سال نیمشه آزمایش ادراروخون و مدفوع داده wbcوrbcدرمدفوع0_1 ودرادرارwbc1_2وrbc0_1هست وepithelial cell0_1هست وفریتین 15.9آیامشکلی نیست
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ده ساله ۴۱ کیلو ،شربت سفکسیم رو چقدر بهش بدم؟

