Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام بچم ۹ماهه برای وزن ۹کیلوگرم چندمیلی شربت سفیکسیم۱۰۰بدم
- سرماخوردگی کودک
سلام ببخشید آمپول هیدروکورتیزون برای بچه ۸ ساله با وزن ۳۳ کیلوگرم باید کاملش تزریق بشه؟
- میزان نصرف دارو
سلام برای پسرم که ۴۶کیلو است دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰چقدر باید باشد
- کم وزنی
سلام خسته نباشید دختر من چهار ساله هستش آزمایشات خوب بوده ولی از وقتی به دنیا اومد 2 کیلو بود الان که چهار ساله هستش 11 کیلو هست و شعرم اصلا بلد نیس بخونه لاغره استخوانش خیلی ظریفه. الان زینک پلاس بهش میدم شربت کلسیم کورال سیترات بهش بدم یا امگا3 چون اصلا بهش ندادم شیر اصلا نمیخوره ممنون میشم جواب بدین
- سلام دخترم ششو نیم ساله است شربت سفکسیم ۱۰۰رو چه مقدار باید بهش بدم؟مچکرم
- سلام برای کودک هفت سال چند سی س بدیم؟
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام پسرم دوماهو نیمه ابریزش بینی داشت ویکم سرفه میکرد دکتر اموکسی تجویزکرد ولی بعدمصرفش سرفش بیشترشده ویکمم خس خس سینه داره چی بدم بهش؟بخورگرمم خوبه بدم
- سلام اقای دکتر
شربت ازیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۷ ساله با وزن ۳۷ کیلو ،التهاب گلو و تب
- ختنه
سلام اقای دکتر میشه بفرمایید کی بچه رو ببریم برای ختنه؟ ۴ماهشه بچم
- سلام چشم بچه دو ماهشه چشمش قی میکنه چقدر استفادهکنم
- شادرینگ
سلام خسته نباشید خواهش میکنم کمکم کنین یه دختر 8ماهه دارم الان 10روزی میشه چندین بار دیدم که یهویی بدنش میلرزه انگار آب یخ میریزن رو بدنش، نوارمغز بردم دکتر گفت هیچ مشکلی نداره سالمه، ولی گفت احتمال میدم شادرینگ باشه، پرسیدم تا کی میمونه این شادرینگ گف تا دوسالگی هست تو بعضی بچها هم قبل از دوسالگی از بین میره خواهش میکنم راهنمایی کنین منو خیلی داغونم برام توضیح بدین بیزحمت
- غدد لنفاوی شکم
- دلپیچه واسهال
سلام وخسته نباشین دخترم ۴ ساله هست ۱۱کیلووزنش هست ازدوروزپیش سرفه خلطی داره سرفه هاشدید نیست وقتی شربت سیموسپان میدم سرفش قطع میشه ولی امروزدل پیچه ومدفوعش هم ابکی شده فعلا تب نکرده ممنون میشم راهنمایی کنین چه دارویی بگیرم
- _
سلام خسته نباشید ، پسر ۵ ساله دارم ۱۶ کیلو، یک هفته پیش دکتر بردمش ، گفتن عفونت گوش و گلو داره ، آموکسی کلاو ۳۱۲ هر ۸ ساعت ۵ سی سی بهش دادن ، الان دارو هاش تمام شده ولی هنوز گلودرد شدید داره نمیتونه آب دهنش رو قورت بده چکار کنم؟
- دندان
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه من 5 ماهشه خیلی دستش رو داخل دهنش میبره و باتمام وجود دستش رو میخوره و الان دوروزه گریه زیاد میکنه دکتر بردم گفتن هیچ مشکلی نداره شاید بخاطر لثه هستش . بنظرتون ژل بی حس کننده لقه میتونم بگیرم و از الان استفاده کنم؟
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- لنفاوی کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ده ماه و هفت روزه امروز چند بار سرما خورد امروز یکم تب داشت با دارو نبش برطرف شد بعد متوجه شدم نزدیک گوش راستش یعنی طرف راست گردنش یه غدده ب اندازه و شکل هسته ی خرما هست و یکم کلفتر خیلی نگران آیا لنف ری اکتیو یا مشکل دیگه ی میتونم باشه میشه راهنمایی بفرمایید ...با تشکر
- تب
با سلام و احترام.
دخترم سه سال و نیم سنشه. تازگی ها بعد از استحمام (کمی بعد از استحمام) تب میکنه. این بار سوم هست که این موضوع پیش میاد. ایشون بنابر نظر پژشک متخصص آلرژی دچار آسم هست و دو نوع اسپری استفاده میکنه. من خیلی نگرام هستم. لطفا راهنمایی بفرمایید. متشکرم - مدفوع سفید
سلام اقای دکتر وقت شما به خیر. پسرم دو سال و سه ماه دارد. از بدو تولد پزشکش شما می باشید. اقای دکتر امروز پسرم مدفوع شل و به رنگ سفید تا کرم داشت. اقای دکتر دو روز پشت سر هم به پسرم کمی نون پیتزا و پنیر پیتزا دادم. منتظر بمونم تا ببیتم این رنگ مدفوع ادامه خواهد داشت یا باید اقدامی انجام بدهم؟ منتظر دستور جنابعالی هستم . یک دنیا سپاس و قدردانی
- "سلام ،ینفر به اسم مهسا سوالی رو مطرح کرد که مشکلش دقیقا مثل مشکل پسر من بوده،یعنی خمیازه های زیاد و پشت سرهم هر ۱۰ثانیه،چطور میتونم باهاشون تماس بگیرم؟یا چطور میتونم باهاشون ارتباط بگیرم؟ممنونم. 09163717429"
"سلام ،ینفر به اسم مهسا سوالی رو مطرح کرد که مشکلش دقیقا مثل مشکل پسر من بوده،یعنی خمیازه های زیاد و پشت سرهم هر ۱۰ثانیه،چطور میتونم باهاشون تماس بگیرم؟یا چطور میتونم باهاشون ارتباط بگیرم؟ممنونم. 09163717429"

