Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال
سلام کودک یکساله من ۱ماهه دچار اسهال شده ازمایش مدفوعش سالم بود دوره درمان با پدی لاکت و قرص لاکتیز هم شده ولی بازم مشکلش برطرف نشد دکتر گفت شاید عدم تحمل لاکتوز باشه و لبنیات رو قطع کنم و شیرخشک آال ۱۱۰ مصرف کنه میخواستم بپرسم ایا میشه عدم تحمل لاکتوز یا عدم تحمل پروتئین گاوی باشه چرا تاحالا این مشکل رو پیدا نکرده و توی یکسالگی دچار مشکل شده؟! آیا میشه بیماری های دیگه مث سلیاک باشه؟
- میزاندادندارو
نوازدامنششماهتمومشدهوخدودششونیمکیلووزندارهچقدرشربتسفکسیمبدم
- سرماخوردگی شیرخوار
سلام دخترم حدود ۸ ماهه دورزه که ابریزش بینی و کمی سرفه داره خیلی بیقراری میکنه و توی خواب همش گریه میکنه.تب هم نداره دلیل اینهمه ببقراری خصوصا در خواب چیه؟ چه دارویی مجاز هست براش؟؟
- مقدار سفکسیم
سلام خسته نباشید پسر من مبتلا به امیکرون شده ۹ ساله تقریبا ۴۵کیلودکتر سفکسیم ۱۰۰ داده هر ۱۲ ساعت اما نگفتن چقدر باید بدم لطفا راهنمایی کنید
- ویزیت شدن
سلام آقای دکتر شما کی مطب تشریف دارین؟؟ چون قبلا اومدم بسته بودین
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰برای کودک دو ساله
- عرق دست وکف پا
سلام خسته نباشید اقای دکتر، ببخشید پسرم هشت سالشه کف دستش همیشه خیس عرقه، خواستم دلیلش رو بدونم، ممنونم
- تزریق دگزا
من دخترم بعلت سرفهای خشک که خیلی اذیتش میکرد دگزا تزریق کرده ولی الان میگه سر درد داره و چشماشو تنگ کرده کامل باز نمیکنه ایا اثر امپوله یه مقدارم بی حاله
- شب اداري
سلام روزتون بخير دخترم دوسال وهشت ماهشه خودش راحت از پوشك گرفته شد منتها الان دوماهي ميشه شبا بعضي اوقات روزهام ميخوابه خودش رو تواخواب خيس ميكنه دليلش چي ميتونه باشه
- مسموميت
خودم مسموم شدم و بالا مياوردم پسرمم كه شيرمر خورد اونم شروع كرد به بالا اوردن رفتيم دكتر عمومي بهش سرم زد و گفت شيرتون مسموم شده تا يك روز ندين بهش ميخواستم ببينم واقعا اينطوريه نبايد شير بدم؟
- سلام ببخشید بچه من ۳سالش تازه پرشده تب کرده بردیمش دکتر سرم وامپول داخل سرم زدن وشربت پروفن ونیوتادین وازیترومایسین دادن اماالان دوبارا تب ولرز کرده چیکارکنم
- دندان قرچه
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد خواهر زاده ي من ٧ سالشه شبها تو خواب دندوناشو بهم ميكشه دو سه دقيقه اي ادامه داره تك فرزنده و پسر هستش دليلش چي ميتونه باشه ممنون؟
- وخترم پنج ساله گوش درد داره دوتا شیشه شربت کواموکسی کلاوه ۳۱۵ متخصص گوش وحلق ببنی داد حدود ۶سی سب بافیمنده پود دوباره تب کرد بردمش پیش متخصص اطفال گفت دوز دارو ۲/۵روزی سه بار باوزن ۱۶کمبوده دوباره کواموکسی ۶۴۳ داددو روز که تمام شده بچه دوباره تب وگوش درد داره میتونم ازیترومایسین بدم البته دوباره مواموکسی از عصر سه شنبه شروع کردم تقریبا روزی دو یا سه با تب میکنه
ببخشید اگر ازیتروماسین بدم همون ۱۰ میلی روز اول سیس ۵میلی از فردا خواهش میکنم جواب بدین
- اسید معده
باسلام خدمت آقای دکتر ، دختر من ۹ ساله هست و ۴۵ کیلو وزنشه میتونم قرص دایمتیکون فعال شده بدهم؟ چه مقدار؟
- سلام دخترم یازده ماهشهر عفونت واژن داره بهش دمنوش آویشن بدم ضرر ندارد
دادن دمنوش آویشن به نوزاد یازده ماهه
- بیقراری و بی خوابی
سلام.ممنون از زحماتتون.برادرزاده ای دارم دو ساله.بسیار شیطون و بازیگوش است.البته والدینش به این کودک ویتامینهای مختلف میدن که نمیدونم آیا نیاز هست یا نه.در سن یک سالگی دکتر این کودک شربت استقودوس برای کودک تجویز کرد که کمی انرژی کودک کم میشود و خوابش تنظیم شده بود.الانم والدین شروع کردن دوباره این شربت رو به کودک میدن.خواستم بپرسم اشکالی نداره که این شربت رو به کودک میدن.ممنون میشم اگر پاسخ منو بفرمایید
- خلط سینه نوزاد
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ماه ۵روزشه سینه اش خلط داره سرفه میکنه خیلی کم ولی سینه اش صدا میده خودشم خلط داره خس خس میکنه چیکار کنم
- لرز شدید دربرابر محیط،عرق سرد بعداز سه روز مصرف دارو
سلام پسرمن سه سالشه،متاسفانه لوزه ی بزرگی داره،مرتب مریض میشه،گش درد میگیره،باز با گوش درد شروع شد.دکتر بهش آزیترو۲۰۰،کتوتیفن،ایبو بروفن کودکان داده،خودمم براش پلارژین کیدز ومکمل هم گرفتم.ولی الان بعد از سه روز باز گوش درد داره،جدیدا لرز شدید پیدا کرده،عرق سرد میزنه،موهاش کامل خیس میشه.چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم
با سلام میزان مصرف شربت سفیکسیم برای نوزاد با وزن 10 کیلو گرم را در طول 24 ساعت بیان فرمایید .
- داخلی
سلام العلیکم من ۱۵ سال سن دارم 🤲🌷 لطفا این آزمایش پایین من را بررسی کنید و بهم بگید چه بیماری دارم و برام دارو تجویز کنیید🤲 : هموگلوبین خونم 12.9 است در حالی که حالت نرمال ( 14 الی 18 ) است. غلظت گلبولهای قرمز M.C.V : مال من 65 است، در حال که حالت نرمال ( 82 الی 98 ) است. مقیاس گلبول های قرمز M.C.H : مال من 20.3 است در حالی که حالت نرمال ( 24 الی 33 ) است. بررسی تعداد هموگلوبین در یک گلبول قرمز M.C.H.C : مال من 31.2 است در حالی که حالت نرمال ( 32 الی 36 ) است. توزیع گلبول RDM : مال من 15.8 است در حال که حالت طبیعی ( 11 الی 13 ) است. 💙 آنزیم های کبدی همگی طبیعی است به جز ALP : مال من 360 است در حالی که حالت طبیعی ( 80 تا 306 ) است. آنالیز ادرار : W.B.C = 2-5 R.B.C = 0-2 پروتئین : مقادیر کم

