Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زمان پوشک گرفتن
سلام دکتر دختر من ۲۳ ماهشه .کی باید از پوشک بگیرمش بهترین زمان که جواب بگیرم کی هستش؟؟ ممنونم
- زیربغل
سلام وقت شما بخیر پسر من که دو سال و نیم هست زیر بغل سمت چپش قرمز شده خودش میخارونه چه پمادی بزنم ممنون
- تهوع
سلام اقای دکتر دخترم ۲ وسالو ۵ ماهشه تو ماشین بالامیاره وقتی صبحا جایی میریم تو مسیر شربتی هست ک قبل مسافرت داد تا بالا نیاره اصلا و ضرری ام تداشته باشه
- شربت اهن
سلام خسته نباشید دختر من دوسال نیم هست آزمایش دادم یکم کم خونی داره میخوام بهش شربت اهن بدم با شربت زینک چه زمانی در روز بدم بهش آیا با هم بخوره ایراد داره
- سرماخوردگی کودک پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر من حدودا ی ماه میشه ک سرما داره ۳ ۴ روز پیش بردمش پیش فوق تخصص بهش دارد داد برای بینیش و سرمای اصلا سرفه نمیکرد همین ک اومدیم خونه سرفه هاش شروع شد بچم کلافس شبا نمیتونه بخوابه پلارژین و سیمو نی نی کلد بش میدم چیکار کنم درمونده شدم توروخدا کمکم کنید ☹️😔
- تب
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال و سه ماهشه با وزن ۲۸ کیلو تب داره همراه با دل درد و سر درد به علت تعطیلی مجبور شدم به پزشک عمومی مراجعه کنم آزیترومایسین ۲۰۰ نوشتن روزی ۵ سی سی،این دوز مصرفی آیا برای دختر من مناسب است
- اشتهاآور
سلام بچه 21ماهه پسر دارم وزنش 10.500 هست چون دوبار پشت هم مریض شده وزنش اوند پایین . میخوام بدونم شربت اشتهاآور چی صلاح میدونید بدم چقدر درروز و تاکی ادامه بدم؟ راسیپ هم خوبه؟
- سرفه خشک
سلام پسر من یک ساله و یک ماه هست۔۔ الان تویه یک شب دچار سرفه های خشک شده از چه دارویی استفاده کنیم لطفا کمک کنید
- مصرف هم زمان سفیکسیم و آزیترومایسین
آیا می توان هم آزیتروماسین ۲۵۰ و هم سفیکسیم ۲۰۰ هم زمان استفاده کرد
- پروبیوتیک
سلام آقای دکتر ببخشید دفع بچه ۵ماه م یا آبکی یا کمی خلط دار ولی بدون قوام میشه یه قطره پروبیوتیک معرفی کنید رفلاکس و آلرژی داره
- عفونت چشم نوزاد در اثر سرماخوردگی
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر عزیز. چشم پسرم که یکسالشه چندروزه که بار میزنه و صبحها نمیتونه چشمشو باز کنه، پماد اریترو هیچ جا نیست، سولفاستامید به تنهایی کافیه؟چند باردر روزو چقد بریزم، تشکر
- مدفوع سفید
سلام. مدفوع بچه ۲ سال و ۴ ماهشه کرم رنگه... ازمایش مدفوعش rbc۲ -۳ ...wbc ۱-۲ آیا نگران کننده است؟ کیدی لاکت زینک میخوره چون اولش اسهال داشت ببخشید الان یبوست یا ترکیب ابکی و سفت هست مدفوعش... لازمه پود کیدی لاکت رو ادامه بدم
- خس خس سینه
باسلام و وقت بخیر. پسرم 2سالشه حدود سه ماه است که خیلی خس خس میکنه به خصوص هنگام فعالیت. به چند دکتر متخصص اطفال مراجعه کردم متاسفانه هنوز خوب نشده. آخرین بار 10روز پیش بردمش پزشک متخصص بخور انجام داد و اسپری بهش داده میگه سینه اش عفونت داره یک هفته بعدش دومرتبه رفتم پیشش میگه داروها تاثیری نداشته دوباره یک هفته بعد بیارش. در صورت امکان اگه راهنمایی بفرمایید ممنون میشم. قبلاً از حسن و توجه شما کمال تشکر را دارم.
- مقداردوزدارو
سلام پسرم 2سال 4 ماهشه با وزن 14 کیلو کوآموکسی کلاو 457 چقدر بدم
- برای معده درد کودک چی خوبه
سلام، دختر من امشب معده اش شروع کرده به درد کردن الان باید چه آمپولی بزنه یا چه شربتی بخوره یا چه درمان خونگی رو سراغ دارین لطفا هرچه سریع تر جوابمو بدید
- مسموميت
اقاي دكتر يعني الان ميتونم بهش شير بدم؟
- یبوست و سوختگی مقعد
سلام دخترم مدفوع نداره ۳روز شکمش کار نمیکنه بعد هم که کار میکنه کی گریه میکنه اذیت میشه مدفوعشم سفته مقعدشم سوخته وقتی مدفوع میکنه پاره پاره میشه
- شربت سفکسیم
من ۷روز طبق تجویز پزشک شربت سفکسیم به پسر سه ساله ام دادم الان بعداز ۶روز پس از قطع دارو علایم تب و سرفه دوباره برگشته میتوان مجدد از سفکسیم استفاده کرد پسرم به ازیترو و اموکسی حساسیت داره
- یک قاشق مرباخوری چن سی سی هست
سلام خسته نباشید شربت پسرم رو گفتن شبی یکونیم قاشق مرباخوری بدم یعنی چن سی سی میشه چون با سرنگ میدم
- رفلکس کودک 6ساله
پسرم رفلکس داره مرتب بالا میاره اما امروز دل درد داشت دور نافش درد می کرد یه مقدار هم تب داره زردآب میاره بالا.

