Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- متشکرم
فقط خواستم تشکر کنم خیلی ممنون
- میزان مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای پسر ۱۰ساله
- اسهال
سلام دکتر من ۳ماهه اسهال دارم از وقتیکه عمل دست انجام دادم دقیق ۳ماه هست میتونین بهم بگین باید چیکار کنم؟
- تهوع
سلام،کودک نه ماهه من رودل کرده و هرچی خورده رو بالا آورده و میلش به غذا کم شده و حتی آب هم تو معدش نمی مونه،چه کار می تونم بکنم براش
- آزمایش خون
سلام دکتر دخترم 5 ساله هست. دو ماه پیش آزمایش خون داد که آلکالین فسفاتازش نزدیک 40 واحد بیشتر از حد مجاز بود. لوکوسیت هم بیست واحد بالاتر از مجاز و ترومبوزیت هم کمی بالاتر از مجاز. دکتر دو ماه بعد باز خون گرفت که لوکوسیت کل نرمال بود ننتها اءوزونفیل 2 واحد بیتشر از نرمال بود. مالقی مثل قبل. دلیلش چی میتونه باشه؟
- معرفی چشم پزشک کودکان
سلام آقای دکتر، برای چکاپ چشم دختر ۴ ساله به جز دکتر مدقالچی پیش کدام چشم پزشک ببرم ؟ممنون از راهنمایی شما
- میزان مصرف شربت آزیترومایسین برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کلیلو
چه میزان شربت آزیترومایسین در شب اول مصرف برای پسر ۶ ساله با وزن ۲۱ کیلولازمه
- سرماخوردگی
برای آبریزش بینی کودک ۱و ۵ ساله چه دارویی مناسبه؟ اونی که ۱ ساله هستش وقتی خوابه بینیش خس خس صدا میده.
- دوز مصرف سفیکسیم برای کودک
با سلام دوز مصرف سفیکسیم برای کودک 6 ساله با وزن 30 کیلوگرم رافراموش کردم لطفا راهنماییم کنید، تب و بالا آمدن لوزه و گلو درد، بدون سرفه و آبریزش ممنون.
- بوی بددهان
بوی بد دهان کودک
- سرماخوردگی کودک یک سال نیم
سرماخوردگی تب لز
- سرفه
سلام جناب دکتر گرامی، پسرم حدودا پنج سال و نیمه هست از پنج شنبه کمی بیحالی داشت و شب دچار تب شد شربت استامینوفن شروع کردم شش ساعته بهش میدم سرفه هم داره سیموسپان براش گرفتم 3سی سی هشت ساعته میدم ولی امروز سرفه ش زیادتر شده و این که تب و بیحالیش هم کنار شده اما همچنان خوب نشده تبش سه روز کامل نشده ممنون میشم راهنماییم کنید
- آلت تناسلی
سلام پسر 10ساله دارم آلت تناسلیش خیلی کوچیکه داخل میره اصلا دیده نمیشه بیرونم که میارمش خیلی کوچیکه 3بار دکتر بردم گفته مشکلی نداره چکار کنم
- جرم گوش کودک
دخترم 4 سالشه بردم شنوایی سنجی گفتن گوشش جرم داره ببریددکترمتخصصتا براش دربیارن سوالم اینکه آیا برای این سنه دخترم درآوردن جرم گوشش بد نیست ممنون
- در مورد عفونت چشم کودک
با سلام خدمت دکتر عزیز پسرم ۳.۵ سالشه که گلو درد و تب کرد دکتر بردم دارو داد اواخر درمان حموم بردمش که بعد چشم راستش قرمز شد و چرک داد و کوچکتر شد رفتم داروخانه قطره باکتی ماید ۱۰ داد تیا همین خوبه یا مجددا ببرم متخصص راهنمایی بفر مایید تشکر
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام میشه راهنماییم کنید پسرم۵ماهشه سرفه خط دار داره دکتر بردم بهش آموکسی ۱۲۵داد ولی فراموش کردن روی شربت بنویسن چ اندازه بهش بدم
- کم پشتی مو
سلام وقت بخیر دختر دو و نیم ساله ای دارم که موهاش خیلی کم پشته و اشتهاش خیلی کمه آزمایش داده ویتامین دی خیلی کم بود که دکتر براش ویتامین دی و شربت آهن و شربت کلیسم نوشت الان دارویی مصرف نمیکنه برای کم پشتی موهاش دارویی عست که کمک کنه در ضمن اشتهاش کمه و وزنش هم طبق نمودار رشدش کمه
- دلدردکودک
کودک 18ماهه شب هادلدردداردوفقط روی دلش میزندوگریه میکند.بادشکم دارد.میشه ازشربت بلادوناپی بی استفاده کنم
- دل درد بچه ها
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید پسرم سه سالشه بیشتر وقتا یبوست داره بعضی وقتا هم میگه دلم درد میکنه نگرانم بچگی عسل زیاد میخورد ربطی نداره؟
- تغدیه کودک
سلام اقای دکتر. من به پسرام سه شیره میدم پسردوونیم ساله بدغداست اون یکی هم 8ماهه است. میهواستم بدونم میتونم سه شیره باشیر قاطی کنم بدم جور دیگه ای نمیخوره

