Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟
- کم اشتهایی نوزاد ۷ماهه
وقت بخیر پزشک گرامی نوزاد من اشتهای خیلی کمی داره در طول شبانه روز تقریبا ۳۰۰ میل شیر میخوره وزنش هم خیلی پایینه احساس میکنم سوء تغذیه داره بهش شیر خشک میدم شما چه نوع مکمل یا شربتی رو پیشنهاد میدید تا وزنگیری عالی داشته باشه
- اسهال نوزاد
دخترم اسهال عفونی داره شربت مترونیدازول هم بهش دادم الان دو روزه بازم خوب نشده
- شیر نخوردن نوازاد پنج ماهه و عدم وزن گیری
با سلام و خسته نباشید من یه پسر پنج ماه و نیمه دارم که توی هفته ۳۵ به علت iugr ختم بارداری دادم و وزن تولد ۲۴۰۰ بود؛ وزن گیری پسرم خیلی خوب بود و تقریبا ماهی یه کیلو میگرفت تا ماه پنجم که دیگه وزن نگرفت و از شیر خوردن امتناع میکنه اصلا تمایلی به شیر خوردن نداره و با اینکه گرسنه س اما نمیخوره دکتر رفلاکس تشخیص دادن با توجه به اینکه بالا می اورد؛ الان پانزده روزه که امپرازول و یک هفته س که شیر آپتامیل پپتی و قرص دومپریدون بهش میدم شیر که به زور چند شماره در روز میخوره متاسفانه بهبودی نمیبینم😔😔😔بخاطر شروع کرونا هم نمیتونم بدم شهر دیگه بخاطر دکتر واقعا کلافه و سر در گم و نگرانم.فقط میشینم بالا سرش و گریه میکنم دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم
- در مورد قطره آد
سلام من ۲۰ روز ه به جای ۲۵ قطره ۵۰ قطره اشتباهی دادم الان خیلی بی حال وخواب آلود هستش وخیلی بیقرار مشکلی پیش نمیاد
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- تکرر ادرار
سلام. آقای دکتر علت زرد بودن و بد بو بودن ادرار نوزاد دختر شش ماهه چیست؟ و در روز چند بار باید ادرار کند؟
- فاویسمی
کودکم هفت ماهش فاویسم داره دادن سرلاک برنج nestle براش خوبه
- پماد بی حسی
سلام وقت بخیر از پماد بی حسی زایلاپی در شیردهی میشه استفاده کرد؟
- اب سرد
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر اب جوشیده شده سرد میتونم ب دخترم بدم؟یکسال دارد وهمش چیزای سرد دوس داره یخچالی؟
- بیماری انگلی معده در کودکان
سلام .با عرض پوزش نوزاد ۳ ماهه دارم و متوجه شدم که کرمک یا همان انگل دارد از داروخانه شربت پیروی ساید خوراکی گرفتم دوزش چه مقدار است وزن کودک ۶ کیلو ۲۰۰ گرم است
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بعد از چه مدت لنف نود پشت سر نوزاد برطرف میشه؟ قبلا ازتون سوال کردم در مورد لنف نود به خاطر سرماخوردگی دو سه ماه پیش دوتا لنف نود ریز پشت سرشه گفتید خودش برطرف میشه میخواستم بدونم بعد از چه مدت برطرف میشه؟باور کنید انقد استرس دارم روزی چند بار چک میکنم هنوز برطرف نشدن تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- دل پیچه و بیقراری
سلام خسته نباشید بچه ۱۰ ماهه دارم با وزن ۷ کیلو حالت دل پیچه داره بیقراری میکنه امروز یه بار استفراغ کرد مدفوعشم بلغم داره چی بهش بدم بخوره .اسهال نداره ممنونم
- اسهال
سلام آقای دکتر ببخشید دوقلوهای من الان چند روز هست که اسهال شدن و هفت ماهه هستن من برای درمان آنها باید چه غذای بهشون بدم ویا چه دارویی
- اطفال
سلام خسته نباشید نوازد ۵ ماه پسر دارم به دلیل حساسیت به پوشک التهاب پوستی پیدا کرده از پماد بتامتازون استفاده کردم ۲ بار الان فهمیدم عوارض داره الان مشکلی پیش نیومده ممنونم جواب بدین
- قطره آهن با آبمیوه
سلام آقای دکتر بچم یک هفته است که ۶ماهش تموم شده میشه قطره آهنش رو همراه با آب سیب بهش بدم؟؟یعنی یک سیب را رنده کنم و آبش را بگیرم و ۲تا قطره چکان در قطره آهنش قاطی کنم؟؟
- درباره رفلکس
سلام خسته نباشید ببخشید من نوزاد دارم که ۱۸میشه ۲ماه وقتی میخوابه انگار چیزی دهنشه که میجوه بعد توی دهنش اب جمع میشه شبا احساس خفگی بهش دست میده انگار نمیتونه اب دهنش رو قورت بده گاهی چند سرفه هم میکنه تو خواب ناله میکنه میشه دلیلش رو بگید
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- رفلاکس پنهان
سلام خسته نباشید نوزادم از وقتی ب دنیا اومد همش زبونشو در میاورد و انگار ی چیزی همش تو دهنش داره مزه مزه میکنه و چند بارم جهشی بالا اورد البته الان ک ۴۶روزشه این کاراش کمتر شده بالا هم نمیاره ولی وقتی اروغ میزنه یا سکسکه میکنه بعضی وقتا حس میکنم شیر تا گلوش بالا میاد ولی بالا نمیاره اگ زیر سرشم بالا نباشه سینش خس خس میکنه ایا نیاز هس درمان بشه؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید دکتر پسر من ۸ ماهشه و تا الان شیرخشک بیومیل ۲ میخورد الان که رفته تو ۸ ماه نیازه ک شیرخشکش عوض شه؟ یا همینو باید بخوره

