Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشید دختر مریض شده تب نداره ولی دست و پاهاش تب میکنه داغ میشه بردم دکتر دارو نئوتادین سرماخوردگی وبرای تهوع دیمیترون دادن برای تب استامينوفن دادن ولی تاثیری نداره ممنونم میشم راهنمایی کنید
- بیرون ریختن بدن بعد ازتب
پسرم چندوقت پیش تب کرد و خوب شد الان دوروزه دپر بینی و دست و پاش ریخته بیرون ب صورت جوش چرکی و عفونی و دورش قرمز شدع چکاری انجام بدم؟؟؟ب چ دلیل اینجور شد؟؟؟
- بیماری پوستی
سلام دخترم یه سال و نیمش هست،الان یکی دو روزه بدنش به جایی میخوره یا همین جوری روی دست و پا و بدن و صورتش،مثل تاول مانند میزنه و بعد از ده دقیقه از بین میره، بعلت سرماخوردگی از داروهای ایبوپروفن و سرماخوردگی و آزیترومایسین استفاده میکنه،یه راهنمایی میشه بکنید باتشکر
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم یک ونیم ماهش هست یکم بینیش گرفتس و یه کمم سرفه میکنه عطسه هم میکنه بردمش دکتر فقط دو قطره داد یکیش برای چشمش که از چشمش اشک میومد و یکیش برای بینیش دیگه چیزی نداد اگه شربت سرما خوردگی پدی کلد بدم بهش مشکلی پیش میاد وزنش ۳ و نیم کیلو هست
- تخم بلدرچین
سلام دکترخسته نباشیدببخشیدمن هرروزبه پسرم که سالو۵ماهشه دوتاتخم بلدرچین ناشتابدم ضررداره؟؟ هرروزبهش بدم اشکال داره آخه کوچیک بوداثلابهش ندادم میگن خیلی برای رشدوهمه چیز کودک خوبه ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- ّشب ادراری کودکان
- غده
سلام دکتر وقتی بچم چند ماهه بود ازتون سوال کردم چند تا غده پشت سرش لمس میکنم فرمودید دست نزنم این غده ها هنوز هست نزدیک سه سالشه بازم مشکلی ندارن؟ در گردنش هست
- مدفوع خلط دار
با سلام و خدا قوت ، پسرم دو سال و یازده ماهشه، دیروز علایم سرماخوردگی داشت ، ابریزش و خلط بینی و دو بار در مدفوعش هم خلط دیدم ایا این خلط در مدفوعش میتونه بخاطر سرماخوردگی باشه؟ یا ممکنه عفونت روده باشه؟اسهال و تب نداره
- سرایت زونا به کودک
سلام اقای دکتر.عموی فرزندم به زونا مبتلاست ایا از طریق هوا و لمس پوستی امکان ابتلا ی فرزندم وجود داره؟
- چشمان دختر 5ساله ام مواد زرد رنگ ترشح می کند قطره باکتی ماید 10براش خوب هست؟
دخترم 5سالشه چند روزه تب دارد روز تب ندارد شب که میشه تبش شروع میشه دکتر عمومی کفت گوشش قرمز شده. چشماش .جرم زرد رنگ ترشح می کنه 20کیلو هست و 5سالشه دکتر گفته هر 12ساعت 1قطره تورا به خدا حالا چکار کنم
- سرماخوردگی
پسرم شربت سرماخوردگی کامل خورده چیکار کنم
- سلام دکتر دختر من یک سال ودوماهش هست۱۵کیلو هست خیلی سرفه میکنه وخلط داره ایامیتونم نصف قرص مونته لوکاست رادرشیرخشک حل کنم بهش بدم بخوره؟؟
- مصرف پلانتاژل گرانول برای فاویسم
سلام . آیا برای درمان اسهال کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم می توان از ساشه گرانول پلانژل استفاده کرد ؟
- دندان
سلام دخترم ۱سالشه دندان نیش دراورره ولی کنار لثش ورم کرده مثل گوشت اضافه اورره باشه اینجوره دلیلش چیه دخترم خیلی بی قراره و گریه میکنه چیکار کنم ممنون میشم کمک کنید
- گرمی
سلام آقای دکتر دختر 10ماهه ای دارم که هروقت گرمش میشه یا عرق میکنه بخصوص که به پشت خوابیده باشه ،پشتش گرمی میزنه بعدکه حمومش میکنم خوب میشه،چیکار کنم که تکرار نشه؟
- چسپندگی واژن
دخترم دوسال است چسپندگی واژن داره داکتربرش پیماد پولی فیکس داده ایااین پیماد خوب است یاخیر
- سرفه شدید
سلام پسرم چهار ساله هست به شدت سرفه میکنه. آبریزش بینی داره. دیفین و شربت کوریزان دادم فایده نداشته الان برم هگزین میدم چیکارکنم راهنمایی کنید تشکر
- دفع زیاد کودک ۲۱ماهه
سلام خسته نباشید اقای دکتر دختر ۲۱ماه ام بعلت التهاب ریه ۱۰روز اموکسی کلاو مصزف کرد و حالا در این مدت دفعش زیاد و نیمه روان شده روزی ۴بار ... چه پروبیوتیکی بدم بهش کیدی لاکت میشه داد ؟ چقدر ؟
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم

