Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غش
کودک 15 ماهه من تا الان دو باره بخاطر درد اول گریه میکنه بعد حالت غش .چشاش بسته میشن و با جیغ خودم بازشون میکنه چند ثانیه است امروز بخاطر اینکه خواهرش دستشو پیچ داد از حال رفت
- شکم درد
سلام وقت بخیر بچم نزدیک ۶ سالشه حدودا ۲۰ کیلو وزنش تب داره . سرش یکم درد میکنه و میگه شکمم درد داره. میل به غذا نداره برای شکم درد چی دارو بهش بدم؟
- بیماری لثه
سلام آقای دکتر دخترم6سالشه لثهاش کبود شده یه چند وقتی هست جای نگرانی هست
- درخصوص کودک ۴ ساله
من دخترم 4 سال و 8 ماه دارد وزن تولدش 3 کیلو بوده وزن الانش 15.500 و قدش 103 می باشد ایا قد و وزنش مشکلی دارد؟
- ابله مرغان
سلام خسته نباشید،من کربلا امدم و پسرم یکسالشه فاویسم داره وابله مرغان گرفته و مدام سرفه میکنه وسرما خورده گلوش هم موقع سرفه صدا میده برای درمان چکارکنم
- اسهال شدن کودک با شیر خشک
سلام پسر ۱۴ ماه های دارم که الان سه ماهه از شیر مادر گرفتم و بهش شیر خشک میدم؛ پسرم بعد هر بار شیر خوردن دفع داره به صورت اسهال و من سه بار شیرشو عوض کردم اول بهش اپتامیل دادم بعد نان و الان سیمیلاک ولی هر سه همینطور بود هر سه هم شیر معمولی بود الان باید چیکار کنم ؟؟ چه شیر خشکی بدم
- تاخیر در راه رفتن دختر ۲۰ ماهه
سلام دخترم ۲۰ ماهش هست تازه دو ماه هست شروع به حرکت به صورت چهار دست و پاه کرده وبا کمک گرفتن از دیوار و مبل راه میرود با تشکر
- تب
سلام وقت شما بخیر...پسر۶,ساله ای دارم که براثرتب تشنج کرد دکترمغزواعصاب بردم نوارمغزش سالمه...ارثی نداریم سابقه ای هم نداره...فقط یه قرص دیازپام ۵,دادتادوروز موقع تب بدم تاده سالگی خیلی نگران ومضطربم....میترسم یه موقع مدرسه باشه تب کنه وتشنج کنه چیکارکنم.
- سیتریزین
سلام دکتر برای کودک ۱۷ماهه سیتریزین تجویز کرده برای بی قراری در خواب و خارش چشم علایم خیلی شدید نیست لازمه این شربت و بدم ؟ عوارض نداره ؟
- یبوست
سلام وقتتون بخیر پسرم سه سالشه از یکسال و نیمگی بخاطر تغییر محیط زندگی یبوست گرفت و داره پیدرولاکس مصرف میکنه دوقاشق مرباخوری در روز بخاطر مشکل یبوست نتونستیم از پوشک بگیریمش از دستشویی و حموم ترس داره وجدیدا ادرارشو هم نگه میداره گاهی ک ازمایش وسونو گفتن هیچ مشکلی نداره دکتر براش باکلوفن آفاکسیم و اکسی بونتینین نوشت ک خوب شد دوباره از دیروز بخاطر یبوستش شیاف گذاشتم ترسیده وادرارشم نگه میداره چاره درمان فرزندم چیه باید ببرمش پیش روانشناس حتما راهکار رفتاریی هست ک بتونم راضیش کنم جیشش رو نگه نداره !!! ممنون میشم راهنماییم کنید
- تداخل دارویی
سلام دخترم 6 سالشه 11 شب بهش کتوتیفن دادم 6 صبح دیفین هیدرامین توروخدا بگیر خطرناکه
- شیرخشک مناسب بعداز دوسالگی
باعرض ادب واحترام خدمت شما آقای دکتر چون اینروزا مطب تشریف ندارین وکودک منهم دوسالگیش تمومشده میخواستم بدونم که بعد از دوسالگی چه قطره هایی نیاز داره واینکه آپتامیل پپتی دواستفاده میکرده بعداز دوسالگی شیر خواست چه شیری مناسبه
- تب کودک
باسلام پسرم۱۱ ماهشه،سه روز تب شدید داشت،بعد از سه روز تب خیلی کم شد ولی صورت و بدنش دون های قرمز ظاهر شده دلیلش چیست،چه در مانی داره؟
- تب
سلام دکتر دخترم قبلا تشنج کرده بود دکتر مغز و اعصاب بهش قرص دیازپام داد گفت هر وقت تب کرد بهش قرص دیازپام بده میخواستم ببینم تا کی باید بهش دیازپام بدم اگه قطع کنم اتفاقی که براش نمی افته تو رو خدا زو د جوال بدین
- سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
سلام برای بچه بالای دو سال چه شیر خشک بدم تا وزن بگیره
- دوز مصرف سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۴سال و نیم
- راه رفتن
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۵ ماهشه هنوز مستقل راه نمیره و مستقل از زمین پا نمیشه وایسه فقط با کمکی راه میره و روپاش وایمیسه ۴دستوپا میره میشه بهش شربت کلسیم بدم اگه میشه چند سی سی ؟؟دندون هم ۳تا داره
- سلام خسته نباشیددخترم زودبه زودسرماخورده میشه ماه پیش سرماخوردن دوباره گرفتگی بینی دارن تقریباهردوماه یکبارسرمامیخورندخیلیم مراقبم اما بازم سرمامیخورن به نظرتون چکار بایدکرد
- تب
سلام بچه دوسال و نیمه دارم سرماخورده و تب داره و آبریزش بینی چه دارویی بهش بدم آقای دکتر؟
- اسهال کودک
سلام کودک ۱۴ماهه باوزن۱۰کیلوسه روزی هست اسهال شده درروزچندبارمیشورمش وعلایمی جزاسهال نداره ومقعدش بخاطرتکررمدفوعش ک آبکی قرمزشده ومیسوزه.برااسهالش چی بدم ک خوب بشه.ممنون ازشما

