Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- آلرژی
سلام آقای دکترنوزادپسری دارم ۵۶روزه باوزن تولد۳۷۰۰وقد۵۰وزن فعلی۶کیلووقد۵۸جناب دکترپسرم از۲۰روزگی صورتش پرازجوش شده یه روزایی میره ولی همچنان هست شیرخودمومیخوره ومن دوهفته است رژیم لبنیات گرفتم همیشه مدفوعش زردبودولی الان یه هفته است مدفوعش سبزه وابکی وداخلش یه چیزهای مثل خلط وشیربریده شده هست وهمین مدفوع شل باعث شده پشتش دون دون بشه وبسوزه امروزازصبح هم۲باربالاآورده وهمش توخواب عق میزنه بینیشم چندروزه کیپه موقع دستشویی کردن خیلی زورمیزنه بایدپاهاشوجمع کنم تادستشویی کنه خیلی هم صدامیده الان مشکل این چیه ممکنه طبیعی باشه واینکه زیادشیرنمیخوره ۲ساعت ۱بار۳یا۴دیقه میخوره توروخداجوابموبدین من همسرم ماموریته ودسترسی به دکترندارم قطره آ د هم الحاوی که بهداشت میده میخوره سپاس...
- رشد کم دور سر نوزاد
سلام دختری شش ماهه دارم که اندازه دور سرش در بدو تولد ۳۵ بود والان که شش ماه و ده روز داره ۴۲ است آیا اندازه دور سرش کمه؟لام
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- تغذیه کودک رفلاکسی
تغذیه کودک با ترکیب آپتامیل پپتی 1 و آپتامیل 1 انجام میشود،دوقلو هستن -سن دوقلو دختر 7ماه تمام شده. با توجه به اینکه پپتی1 در داروخانه ها موجود نمیباشد جایگیزین برای برطرف شدن حالت رفلکس چه چیزی رو پیشنهاد میفرمایید که موثر باشد. با تشکر
- كم آب خوردن توسط نوزاد
سلام خسته نباشيد دختر من ٥ ماهو ١٤ روزشه غذاي كمكي رو دوسه هفتست شروع كردم فقط فرني برنج وسوپ ميخوره در حد كم روزي دو وعده يا سه وعده ولي اصلا آب نميخوره در حد چند قطره ميخوره آب جوشيده خنك با يكم نبات و يك روز درميون دفع داره اونم زورميزنه خواهرم ميگهيخاطر كم آب خوردنشه آقاي دكتر بايد چيكار كنم راحت بيرون روي داشته باشه راهكارهاي شمارو هم انجام دادم ماساژ قبلش ك شيرخودم رو ميخورد روزي دوسه بار دفع داشت
- شربت زینک پلاس
سلام من دخترم رو دو هفته پیش بردم دکتر متخصص اطفال که دکتر فیروز آبادی بود ایشون بعد از وزن گیری دخترم گفتن یک کیلو وزنش کمه شربت زینک پلاس دادن گفتن بعد از یک ماه دوباره بیارش ببینمش با اینکه دکتر متخصص اطفال هستن از بهداشت شنیدم که باعث بلوغ زود رس میشه یعنی من دیگه بهش ندم نگران شدم میشه راهنمایی کنید ممنون
- گوش دردنوزاد
بچم گوش درده بینیشم خیلی میخارونه بهش قطره استامينوفن پاراکیدبدم بدنیست
- یبوست
نوزاد من تازه وارد ۴ ماه شده و سه روز یا چهار روز یکبار مدفوع داره. چه باید بکنم؟ شیر خودمو میخوره. تا الان مشکلی نداشت جدیدا اینطوری شده .
- شیر نخوردن نوزاد از سینه مادر
بچه سینه مادرو نمیگیره ۱۰ روزشه چیکار کنیم که بگیره
- سرفه نوزاد
سلام خسته نباشین،،نوزادم ۴۵ روزشه،چهار روز پیش سرفه داشت حدود دو یا سه تا پشت هم و عطسه و خس خس میکرد ولی خداروشکر تب نداشت،بردمش پیش متخصص،آزیترومایسین دادن برای مصرف س روز و روزی ۱/۵سی سی،دیروزسرفه هاش بیشترشد ک دکترمتخصص نبود و بردمش عمومی و گفتن ک عفونتی توی گلوش نیست و احتمالا الرژیه و دیشب بردمش پیش دکتر خودش ک گفت اگر سرفه هاش کم بشه،مشکلی نیست الان سرفه هاش کم نشده والبته ن تو حالت طبیعی،وقتی ک بخاطر دلدردش گریه میکنه و جیغ میزنه س یا چهارتا سرفه میکنه پشت سر هم.باید چیکار کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزادم 4.5 ماهه ست الان دکتر 10 روزه بی بی کر دو بار در رو 5 قطره هر بار بهش داده و به جز اون آد و نئوزینک و د3فورت میخوره تقریبا هر روز یا یک روز دو روز یک بار مدفوع داره ولی حجم مدفوعش کم شده و فقط یه ذره پوشک کثیف میکنه. این طبیعیه؟ یا باید مدفوع زیاد داشته باشه تا کار کردن شکم حساب بشه؟ نیازی به رفتن پیش پزشک هست؟
- That use a social security disability law firm for disability court additionally trials.
- غذای کمکی
سلام ،میتونم به نوزادی ک وارد 7 ماه شده اب عدس با سیب زمینی پخته بدم ؟؟؟ مرسی
- قطره استامینوفن پاراکید۲
سلام آقای دکتر
بابت تاریخ انقضای قطره استامینوفن پاراکید گفتید اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود تا یک ماه قابل مصرف است. جای خشک و خنک یعنی یخچال؟ یا در دمای اتاق؟
- نوزاد هشت ماهه
سلام اقای دکتر پسر من هشت ماهشه و سینش خس خس میکنه بهش سفکسیم صد بدم ? چه مقدار ممنون
- نفخ نوزاد
سلام و خسته نباشید امروز اومدم مطب حدمتتون برای نوزادم شربت نفخ و یه قطره هم بابت بینی دادین میخواستم بپرسم شربت دل درد رو شبها بدم خواب اوره؟و اینکه اگه بچه شکمش موقع شیر خوردن صدا بخوره اشکالی نداره؟در ضمن اون قطره بینی رو همینطوری شدوع کنم به ریختن تا 15 روز یا نه یه بار بریزم کافیه یا اینکه فعلا نریزم؟
- تاثیر قرص دگزامتازون روی فرزندم
سلام من میتونم در دوران شیردهی الان ک دخترم شش ماهه هستش و غذای کمکی هم میخوره قرص دگزامتازون استفاده کنم
- سلام پنج ماهه پسرم مدفوع ژله ای داره دکتر هم بردیم ولی خوب نشده لطفاً راهنمایی کنید
- شربت
سلام اقای دکتر خسته نباشی اون روز از شما پرسیدم دخترم ۸ماه ۱۳ روزشه سه چهار روزیه خیلی کم سرفه میکنه مخصوصا توخواب شما گفتین شربت ستیریزین بدین گرفتم داروخانه گفته برا حساسیته ممنون میشم ج بدین ضرر نداره بدم و چقد بدم روزی

