Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد واکسن ۶ سالگی
سلام وقت بخیر .دخترم ۶ ساله اش میخام واکسن ۶ سالگی بزنم وزنش ۱۹ کیلو شربت بروفن چند سی سی وهر چند ساعت بهش بدم شربت تایلوفن اگر خواستم بدم چند سی سی وچندساعتی بدم بهش. باسپاس
- میزان دارو
مقدار شربت کوتریموکسازول برای ۷ سال و ۹ ماه و ۲۳ کیلو چقدره ؟ همسرم دارو گرفتن نسخه رو گم کرده
- آزیترومایسین
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- صدای خروسکی دخترم
صدای دخترم خروسکی شده دکتر بردم بهش نئوتادین و آسماویت داده ولی خوب نشده لطفا راهنمایبم کنید چی بدم بهش صداش باز شه تبو سرفه نداره فقط صدای بلندش خروسکیه
- سرماخوردگی
سلتم آقای دکتر ببخشید شریت پدی کاف هر چندساعت بدم چند سی سی ؟؟ وزن:۱۲ کیلو سن:۳ سال و سه ماه
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- صدا
سلام دخترم یکسال س ماهشه سرماخورده چرکخشکن میدم ولی صداش گرفته چ داروی بدم خوبه واس گرفتگی صدا؟؟؟
- تب بالای کودک ۵ ساله
دخترم ۵ ساله است و۱۷ کیلو وزن .چهار روز است تب داره وروز اول استفراغ کرد بار اولش چند لخته خون داخل استفراغش بود ولی دفعات بعد نه .البته دو یا سه بار استفراغ کرد وبعد از خوردن شربت دی سیکلومین استفراغش قطع شد .سونو بردمش گفت عفونت مثانه داره وسنگ دو میل. واقعا ناراحتم چکار کنم .البته دو روز اول بهش گوشت قرمز دادم آیا زیاد شدن زمان تب ربطی دارد .وآیا تبش ربطی به کرونا دارد.وهمچنین تب تا چند روز مشکل خاصی نداره
- التهاب
با سلام وقتتون بخیر دکتر پسرم سه سال و نیمه از تقریبا دوسال پیش پشت یه گوشش یه برآمدگی اندازه نخود زیر دست احساس میکنم خیلی استرس دارم هنوز برطرف نشده نگرانم چکار کنم برطرف شه؟ قبلاً از سرش سی تی گرفتم و چند بار سونو به خاطر وسواس خودم میترسم عوارض نداشته باشن به نظر شما به دلیل اونا نیست از نگرانی خواب ندارم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- دونه زدن انگشتهای دست وپای کودک 10ساله
- خشکی پوست
سلام خسته نباشید من بچه ۱سال و ۸ ماه دارم پوستش خشک شده و نقطه های قرمز رو صورتش هست علتش چیه ؟
- میزان مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک
برای کودک ۴ سال شریت ازیترومایسین ۱۰۰ یا ۲۰۰ استفاده شود؟ و میزان مصرف؟
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸ سالش نیم ساعت پیش بهش سرماخوردگی دادم الان میشه بهش ایپوپروفن بدم
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- مقدار مصرف سوسپانسیون 125 آموکسی سیلین 125
سلام پسرم 6 سال و 4 ماه داره و 22 کیلوگرم وزنش است. از سوسپانسیون آموکسی سیلین 125 چقدر باید استفاده کنه؟
- ميزان دوز سفكسيم
سلام خسته نباشيد پسرم ٣ سال و ١٠ماهشه و وزنش ١٤/٩٠٠ كيلو ميزان دوز سفكسيم چند سي سي هر ١٢ ساعت هست؟
- سیاه بودن رنگ مدفوع کودک
سلام و عرض ادب دخترم چندوقت مدفوعش سیاهه از قطره آهن نیس چون قبلا اینطوری نبود علتش چیه نیاز به آزمایش داره
- سرفه خشک
سلام اقای دکتر دخترم سه سال و پنج روزش هس و الان یک هفته ک سرماخورده الان فقط سرقه خشک داره انقد سرفه میکنه ک اشک از چشماش میاد شربت پلارژین کیدز و سرماخوردگی دادم بی فایده بوده میشه شربت اکسپکتورات بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم ۳سال و سه ماه هست سرماخورده ابریزش بینی داره همرا کمی تب شربت سرماخوردگی(پدیزان)هر ۸ساعت ۴سی سی میدم ایا داروی دیگه نیاز هست؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم

