Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع بلغمی
سلام پسرم 2ماه 10روزشه شکمش یکم ورم داشت عکس گرفتم گفتن رو هاش مشکل دارن ولی فعلاً عمل نمیخاد ولی سوال من اینه پسرم روزی 2 بار شکمش کارمیکنه بعدم 40روزگیش ک تموم شد ورم شکمشم خوب شد ولی الان چندروزه شکمش یکم حالت بلغمی داره میتونه از رودهاش باشه؟
- قطره آد
با سلام. پسر من 2ماه و 20 روزش هست. قطره آد رو با 1.5 ماه تاخیر برای اون شروع کردیم. در مراجعه به یکی از متخصصین اطفال گفتن برای جبران این تاخیر میتونید یک کپسول ژله ایی ویتامین دی رو بریده و محتویات اون رو برای یک بار زیر زبون نوزاد بریزید. با توجه به اینکه مصرف دوز بالای این ویتامین باعث مسمومیت میشه می خواستم بدونم برای نوزاد من خطری نداره؟
- سرماخوردگی خفیف
سلام دکتر دخترم سرماخورده بردم دکتر شربت سفکسیم داده مقدار مصرف رونگفته دخترم یکساله وسه ماهشه؟
- سوال از متخصص اطفال
سلام پسرم ۴ روز پیش تب داشت بردمش دکتر استامنیفون داد بهش خوب شد دیشب سه چهارتا دونه قرمز روی بدنش ظاهر شده و امروز بیقراره و همش خوابش میاد چیکار کنم
- نوزاد
آیا دریافت واکسن باعث خواب زیاد نوزاد میشود؟نوزادم دو روز قبل واکسن دریافت کرده و امروز فقط برای شیرخوردن بیدارشده واصلا درطول روز بیدارنبوده وهمش خواب آلود است
- سلام من مادر یه کودک ۱۴ روزه هستم بچم روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه
سلام من یه مادرم که نوزاد ۱۴ روزه دارم و نوزادم حدودا روزی حدود ۱۰ بار عطسه میکنه و خودم هم گلو درد دارم چیکار باید بکنم؟ بعضی مواقع هست که احساس میکنم نوزاد دلدرد داره آیا شربت میکسچر میشه برای نوزاد ۱۴ روزه استفاده کرد ممنون از پاسخگویی شما
- سلام دخترم پنج ماه و ده روزشه دیروزبردمش متخصص اطفال بخش شربت سرماخوردگی و آزیترومایسین ۱۰۰ وقطره استامینوفن د ادازدیشب سرفه های خلطی وبینیش چرک زیادمی یادوتب می کنه ممنون میشم راهنماییم کنین
- یبوست
سلام وقت بخیر دختر من پنج ماهشه و یبوست داره الان چهارروزه، گیگوز ۱ بهش میدم و تا الان دوبار در روز سوپرمینت باریج میدادم و تا وقتی میخورد مشکل مدفوع و شکمش خیلی خوب با قطره برطرف میشد ولی الان چهار روزه دچار یبوست شده چیکار کنم که مشکلش حل بشه
- قطره پدی لاک و شربت زینک سولفات وقطره آد
با سلام پسرم ۴ ماهشه به علت عوض کردن شیر خشکش که خون در مدفوعش بود دکتر قطره پدی لاکت هر ۱۲ ساعت ۵قطره و زینک سولفات روزی ۲ سی سی تجویز کردند به مدت دو ماه سوالم این هستش که در این دو ماه مشکلی برای پسرم ایجاد نمی کنه طول مصرف قطره پدی لاکت و زینک سولفات زیاده یا نه؟ وضمنا قطره آد رو هم روزانه ۲۵ قطره می دم این هم با دو تای قبلی مشکل به وجود می یاره یا نه؟ ممنون از لطفتون خدا شما رو برای بچه ها حفظ کنه
- فاویسم
با سلام چطور میشه فهمید نوزاد ما فاویسم داره؟هفت ماهشه
- سندرم ترنر
سلام نوزاد من پای راستش از پای چپش لاغرتر و پنجه پا هم کمی کوچکتر است در چهل روزی بردم فوق تخصص که به سندرم ترنر شک کرد و سونوگرافی درخواست داد که سونوگرافی نرمال بود بعد به سندرم نونان شک داره که علایم سندرم نونان را نوزاد ندارد ایا باز هم نونان مطرح است
- شیر خشک
سلام خسته نباشید دختر من سه ماهه است یک ماه پیش صورت وگردنش پر از جوش های ریز قرمز شد بردیمش دکتر گفتن به شیر گاو حساسیت داره لبنیاتو از غدا هام حذف کردم به خاطر کم بودن شیرم دکتر اپتامیل پپتی تجویز کرد ولی اونم به خاطر تلخ بودنش نمیخوره میخواستم ببینم ایا شیر خشکی که ضد حساسیت باشه وطعم خوبی داشته باشه است ؟لطفا راهنماییم کنید
- سرما خوردگی
سلام پسرم 6ماهه است آب ریزش بینی سرفه عفونی داره باید چه دارویی بهش بدم.ممنون
- یبوست
پسرم 40 روزشه الان حدود 12 روزه که شکمش کار نکرده بارون زیتون و کرچک هم ماساژ دارم ولی تا ثیر نداشته به نظرتون باید چیکار کنم؟
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰ ردزه
سلام، دخترم دچار آبریزش بینی شده و گرفتگی بینی، ظاهرا ته حلق هم خلطی هست همش خرت خرت صدا میده، کمی تب داشت که پاراکید دادم ،رویصورتش یه دونه های ریزی قرمز داره،فقط گرفتگی بینی باعث بد خوابی و بد خلقی اش میشه ،یعنی کروناس
- گرمی
صورت گردن نوزاد یک ماه ام گرمی جوش های قرمز ریخته چ پماد بزنمش خوب بشه
- سرماخوردگی اطفال سه ماهه
نوزاد سه ماهه دارم و دچار ابریزش بینی و عطسه شده لطفا کمک کنین و یک راه حل پیشنهاد بدین دسترسی به شهر ندارم
- یبوست نوزاد۴۰روزه
سلام خسته نباشید یه نوزاددختردارم ۴۰ روزشه تازه به دنیاآمده بود خیلی مدفوع داشت الان پنج شیش روز میشه ک مدفوع نداره شکمش سفت نفخ زیادداره بیقراری میکنه

