Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تکرار سرماخوردگی سرفه شدید خلط دار
با سلام ببخشید آقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله هست سرما میخوره خوب میشه ی هفته بعد دوباره سرفه های شدید خلط دارش شروع میشه الان ۱/۵ -۲ ماهه همینجوریه دیگه دارویی نمونده مصرف نکرده باشم چیکار باید بکنم ؟امپول بتا،کواموکسی کلاو ،پردنیزلون،مترونیدازول اسپری سالبوتامول و … همه رو استفاده کردم یه هفته خوب میشه دوباره شروع میشه
- قرص ایروکاست
سلام دکتر گفتید قرص ایروکاست ۵ بدم به بچه باچی مخلوط کنم و اینکه چند شب بدم شبی یکی گفتید
- تب بالا
سلام دخترم۱۵ماهه هست تب داره قطره پارکیداباید چندقطره بدم ۱۰کیلو وزنش هست
- یبوست
سلام هنگام دفع مدفوع وقتی انگشتم رو به مقعدم میبرم تا خودم را تمیز کنم چیزی را احساس میکنم که اصلا شبیه مدفوع نیست آیا روده است؟ هنگامی که مدفوع سفت باشد این اتفاق می افتد راه درمان چیست؟ . بیوست و شقاق هم دارم که دارو مصرف میکنم
- اطفال
سلام من دختری 3 ساله دارم که درشکم من به متادون اعتیادپیداکردچون من متادون مصرف میکنم والان یک ماه است که به زور وباقرص فنوباربیتال15 ازشیرگرفتم ولی الان نه راه میرودونه وزنش اضافه میشود چون خیلی وزنش کم والان 8کیلو است ومیخاییم ببریم کاردرمانی چکاربایدانجام بدیم
- خارش کف پا
دخترم ۵ سالشه خارش شدید کف پا داره که باعث بریدگی و کنده کنده شده و نصف شب از خارش شدید از خواب بیدار میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- واکسن یکسال و نیم
سلام وخسته نباشید خدمت آقای دکتر پسر من الان ده روز سرما خورده فقط سرفه و آبریزش بینی داشت ده روز که از سرما خوردگی میگذره ولی هنوز تک توک سرفه و بینشی کیپ مخاط داره ۱۷آبان واکسن یک سال و نیم داره که پنج روز از واکسن میگذره آقای دکتر چیکار کنم واکسنشو بزنم یا نه
- سلام بچه های فاویسم میتوانند ازشربت کلارژن کیدزاستفاده کنند
- غده چربی
در کنار سر دخترم کنار شقیقه یک توده هیپواکو باابعاد ۳۲ در ۱۱هست ایا این توده خطرناک است؟
- مطب.،
آقای دکتر سلام ببخشید مزاحم شدم دخترم بیمارشماست دیروز خدمتتون سوال پرسیدم که دخترم چهار ونیم ساله با وزن ۱۴ونیم هستش از جمعه صبح با فاصله حدودا ۸ ساعت تب ۳۸و نیم میکنه و میگه گلودرد دارم ابریزش و پری بینی داره به دستور شما اسپری بینی وهر ۱۲ ساعت ۲ سی سی نئوتادین و در مواقع تب استامینوفن استفاده کرد از امروز ظهر میگه گوشم درد میکنه زبانش هم بارداره شما فرمودید اگر بهتر نشر اطلاع بدم الان چیکار کنم؟ممنون از شما ضمنا به فارمنتین هم حساسیت داره
- مبندازول
سلام وقت بخیر پسر ۵ ساله دارم . کمی مقعدش میخارید قرص مبندازول ۱۰۰ خریدم نحوه استفاده اش هر ده روز یک عدده ؟
- نازک شدن و از بین رفتن ناخن کودک
سلام یه هفته هست پسرم ۷ سالشه ناخن هاش از بین می رن و میوفتن دلیلش چیه و پیش چه متخصص ببرمش ؟
- کرونا
وقت بخیر اقای دکتر پسر من دو سال و نیمشه با وزن ۱۳ کیلو و فاویسمی هستش خیلی رود به زود مریض میشه ماهی دو الی سه بار شربت مولتی ویتامین سانستول و زینک میدم لطفا شربت دیگه ای برای تقویت سیستم ایمنی بدنش بهم معرفی میکنید و اینکه چقدر بدم؟
- سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرما خورده فقط تب میکنه ایا دادن تخم مرغ دردوران سرما خوردگی باعث تب میشه
- کودک
با سلام دختری یک ساله دارم که تازگیها متوجه یه برامدگی حدودا یک سانتی سفت بدون تحرک زیر پوست پا قسمت روی ساق شده ام .به نظر شما ایا مشکلی هست ؟ با تشکر
- حالت تهوع واستفراغ
سلام. دختری دارم ۵سال ۹ ماه .صبح که از خواب پا میشه تا شب . چند بار چه قبل غذا یا بعد از حالت تهوع داره . بدون اینکه استفراغ کنه یعتی غذا رو بالا نمیاره. یکسره میگه حالت تهوع دارم. نهایتاً کمی آب بالا بیاره. تو شهر ایلام هستیم چند بار بردم دکتر . انواع آزمایش براش نوشتن. گفتن مشکلی نداره. بعضی اوقات هم میگه سرم درد میکنه . ممنون اگه راهنمایی
- تب کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله دارم . از دیشب تب داره . هر ۸ ساعت ۷ و نیم سی سی استامینوفن پاراکید بهش میدم . ولی زیاد تاثیر نداره . میخوام بدونم این مقدار کم نیست ؟؟ وزنش ۲۰ کیلو هست
- شربت فرگولوبین
سلام اقای دکتر میخاستم بپرسم شربت فرگولوبین بعد از باز شدن تا چند وقت قابل مصرفه الان یک ماه باز کردم.ممنون
- آبریزش بینی
سلام جناب دکتر، پسرم دوسالشه یک هفته میشه که ابریزش بینی داره هیچ علایم و مشکل دیگری نداره اصلا، براش از داروخانه اسپری بینی و سیتروزین گرفتم که گفتن اسپری فقط دو روز استفاده بشه سیتروزین هم شبها دو سی سی، از دیروز دیگه اسپری رو استفاده نکردم اما آبریزشش قطع نمیشه، حالت کش دار و خلطی شده، براش قطره رینوسالتین استفاده کنم؟
- تاخیر در واکسن زدن اشکالی دادر؟
با سلام پسرم سرماخوردست ۲روزه واکسن ۱۸ ماهگیش رو عقب انداختیم آیا تاخیر در واکسن ۱۸ ماهگی مشکلی برای بچه بوجود میاد، ممنون میشم راهنمایی کنید.

