Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام دخترم 11ماهشه سرماخورده ابرزش بینی سبز داشت الان دیگ سبز نیست چی میتونم بهش بدم
- سیاه شدن کودو هنگام گریه
- عفونت ادرار
- سفالیکسین
با سلام آقای دکتر دخترم ۱۷ کیلو وزنش بردم دکتر شربت سفالیکسین داد گفت هر ۸ ساعت یک قاشق نمیدونم یک قاشق چند سی سی ،میشه مقدار مصرفشو بهم بگید،ممنون
- واکسن ب ث ژ
- سلام دخترم ۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه چیکارکنم
دخترم۸ماهشه کرم مرطوب کننده خورده خطرناکه ببرمش دکتر
- ممکنه بفرمایید چند سی سی بایدمصرف شود
شربت ازیترومایسین ۲۰۰
- بیماری
سلام دخترم یکسال وسه ماهه هست جهار روز هست که اصلا مد فوع نکرده وادرار هم زور میزنه علتش چیست؟
- تکامل
سلام کودک من ۱۰ ماه هست چهار دست و پا میره از یه چیزی کمک میگره از جاش بلند میشه ولی نمی نشینه یکمی میشنه بعد خودش رو به جلو هل میده من چیکار کنم خیلی نگرانم .تشکر از راهنماییتون۰
- سرما
سلام اقای دکتر من سرما خوردمالان پسر دوسالم هم خورده میخواستم بپرسم سفکسیم بهش بدم یا نه ؟
- کرونا
پسر۴ سالم تب داره و اسهال و تهوع هم داره، ما همه کرونا گرفتیم احتمالا چون تو معرضش بودیم، چی بهش بدم، آیا شربت سفلکسیم۱۰۰ خوبه؟
- میزان مصرف دارو در 2 سالگی
با سلام دختر من 23 ماهشه که با وزن 1/850 (نارس) به دنیا اومد. الان وزن11/400 و قد 82 رو داره. میخواستم بدونم از نظر قدی و وزنی چطوره. 2- تا الان یک سی سی کیدز پلاس و یک سی سی قطره فروگلوبین میدادیم بهش. از دوسالگی به بعد برای مصرف ویتامین چه توصیه ای دارید. ممنون میشم بفرمایید.
- برای بچه سه ساله سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت تجویز کردن تا چند روز باید بخوره؟
- غلت نزدون نشستن
سلاممن یک دختر دارم هشت ماهش غلت نمیزنه دست واسه دهنش میبره چیزی به دستش میده مگیره ولی من چیزی واسش می گیرم دست نمیاره واسش ازمایش ام ارای نوار مغزگرفتیم میگه مشکل نداره
- شربت تقویتی،
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم چهارونیم ساله باوزن ۱۵ و قد ۱۰۲ هست چه شربت تقویتی میتونم براش تهیه کنم و مقدار مصرفش چقدره ممنونم
- مصرف تعوفلین برای کودکی که براثر تورم لوزه سوم دچار مشکل تنفسی شده مفید است؟
پسرم3سال داره و تورم لوزه سوم باعث شده نتونه تنفس عادی داشته باشه که البته وقتی سرما میخوره دچار این مشکل میشه و هیچ دارویی خوبش نمیکنه.. آیا میشه ازشربت تعوفلین برای بهبود وضعیتش استفاده کرد یاخیر..
- پزشکی
سلام پسرمن۴سالشه تب وسرفه داره .تبش باتب برپایین میادمیخواستم بدونم برای سرفه اش چه شربتی روپیشنهادمیکنین
- بی اشتهایی کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر بچه من دوسالشه اصلا میلی به غذا نداره و به زور و گریه و بازی دو لقمه میخوره میشه لطف کنید بگید چه دارویی بهش بدم که اشتهاش زیاد شه و تپل شه الان خیلی ضعیف و لاغر شده
- کم وزنی
باسلام خسته نباشید.دخترم ۱۰ ماه وسه روزه اشه وزن بدو تولد۲/۵۵۰بوده والان در۱۰ماهگی۷/۳۰۰.خیلی دیر به دیر وزن میگیره شیرخشک اصلا نمیخوره غذاهم روزی دویا سه پیاله میخوره ،دکتراطفال بردیم بهترشد ولی همش اشتها آورمیده باید چکارکنیم وزنش مناسبه غذایی که میخوره کم نیست،واینکه نه کم خونی داره نه تیرویید .هنوز دندان هم درنیورده بنظر شما دخترمن مشکلی داره؟؟
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره

