Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ کودک دوساله
سلام دخترم دوسالشه وشب همش حالت تهوع داشت ونصفه شب هم دکتری نبودکه ببریمش بلندشدم شربت اندامین که مال دوسال پیش بودودرش بازبودبه اندازه یک قاشق مرباخوری بهش دادم حالامیترسم ضررداشته باشه براش لطفاراهنمایی کنین
- قطره آدزیر
سلام جناب دکتر قطره آدزیر قطره ی خوبیه؟؟آد و زینک و آهن باهم تداخل ایجاد نمیکنن؟؟
- عسل
سلام.نا اگاهانه مقدار خیلی کمی عسل به کودک ۱۰ ماهه دادیم.خطرناک است؟ مقدارش خیلی خیلی کم است
- میزان مصرف دارو
با سلام ....دکتر به خاطر سرفه های دخترم سفکسیم۱۰۰ داده دخترم هنوز سه سالش نشده وزنشم تقریبا ۱۱کیلو هستش مقدار مصرف دارو رو نمیدونم چقدر و چند ساعتی بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام پسرم 3سال نیم خیلی سرفه میکنه وسینشم چرکی فقط دکترازیترومایسین بهش داده برای سرفه چه شربتی بهش بدم
- داخلی
سلام العلیکم من ۱۵ سال سن دارم 🤲🌷 لطفا این آزمایش پایین من را بررسی کنید و بهم بگید چه بیماری دارم و برام دارو تجویز کنیید🤲 : هموگلوبین خونم 12.9 است در حالی که حالت نرمال ( 14 الی 18 ) است. غلظت گلبولهای قرمز M.C.V : مال من 65 است، در حال که حالت نرمال ( 82 الی 98 ) است. مقیاس گلبول های قرمز M.C.H : مال من 20.3 است در حالی که حالت نرمال ( 24 الی 33 ) است. بررسی تعداد هموگلوبین در یک گلبول قرمز M.C.H.C : مال من 31.2 است در حالی که حالت نرمال ( 32 الی 36 ) است. توزیع گلبول RDM : مال من 15.8 است در حال که حالت طبیعی ( 11 الی 13 ) است. 💙 آنزیم های کبدی همگی طبیعی است به جز ALP : مال من 360 است در حالی که حالت طبیعی ( 80 تا 306 ) است. آنالیز ادرار : W.B.C = 2-5 R.B.C = 0-2 پروتئین : مقادیر کم
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک پنج ساله با وزن ۱۸ کیلو
سلام،دخترم ۵ سالشه و وزنش ۱۸ کیلو هستش،سفیکسیم ۱۰۰ دکتر براش تجویز کرده روزی ۲ بار ۳ سی سی، ایا سی سی تجویز شده کم نیست؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- شربت آموکسی ۱۲۵
پسرم ۱۸ماهش هست با وزن ۱۰ کیلو چقد شربت آموکسی ۱۲۵بدم؟
- پسرم محمد
سلام پسرم ۸ ماه و۲۰ روزشه اوایل خیلی خوب میخورد صبحانه نهار شام الان فقط شیر میخوره خیلی غذا کم میخوره میتونم بگم اصلا دهنش وباز نمیکنه اگه هم باز کرد همشوو میزیزه بیرون به نظرشما باید نگران باشم یا نه کم کم خوب میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
- تب
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم ۶ سالشه تب داره چند وقت یه بار شیاف بردارم ممنون میشم ج بدی
- ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه
لطفا در رابطه علت ریفلاکس نوزاد دونیم ماهه توضیح بدید.
- توت فرنگی
باسلام وخسته نباشید خدمت شما،مصرف میوه توت فرنگی برای کودک 10ماهه مشکلی ایجاد میکند؟سلامت باشید
- ورجه ورجه زیاد نوزاد نه ماهه
سلام پسر نه ماهه دارم خیلی ورجه ورجه میکنه خیلی شیطنت میکنه یه جا بند نمیشه ایا ممکنه بزرگتر که بشه پیش فعال باشه ممنون
- نوزاد
ببخشید سرلاک برنج رو چه مقدار باید به نوزاد چهرماهه بدم؟ و اینکه با چی رقیق کنم؟
- متخصص اطفال
پسریکساله ام یک هفته است بینی اش کیپه دوباردکتر بردم بهش سیتریزن واسپری بینی وازیترومایسین دادن ولی بی تاثیر بود هرچی خودم بخور ویکس بخور منتول وگل بنفشه استفاده کردم بی تاثیر بود وپسر من فاویسم است وازشیرخشک ببلاک ای ار استفاده میکنه لطفا راهنمایی ام کنید حال پسرم خوب بشه نمیتونه راحت شیربخوره وسط شیر خوردن نفسش میگیره تب وسرفه نداره
- تب و گلودرد.
سلام اقای دکتر دخترم بیمار شماست ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو از امروز تب ۳۷.۹ داره و میگه اب دهن قورت میده گلودرد داره چه داروهایی براش استفاده کنم که زود خوب بشه؟ممنونم از شما
- آمپول بتا متازون
کودک۹ماهه م ۴ روز تب داشت که باتزیق یک چهارم بتامتازون تبش قطع شد ولی الان ۲ روزه بی حاله هی میخوابه.ممکنه عوارض آمپول باشه
- تب و لرز بچه
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ صب تب کرده تبش انچنانم بالا نیس ۳۷ و ۷ بود شیاف زدم ۳و نیم ساعت بعد شد ۳۸ ولی تا تبش ۳۸ شد لرزم داشت پتو پیچیدم و قطره دادم که درس شد .....سر واکسن ۱۸ ماهگی هم تب و لرز داشت تا تبش میرف بالا لرز میگرف ، این طبیعیه پسرم وقتی تب میکنه لرز میکنه؟؟؟؟
- سلام برا کودک یک ساله میتونم شیاف آستامینوفن ۱۲۵ استفاده کنم .تب داره
- واکنش نوزاد
سلام من دخترم ۲ماه دارم بهش شیر خودم و جدیدن شیر خشک کمکی میدم /چند روز ه صبح که بیدار میشم شیر بدم وقتی سینه سمت راستم تو دهنش میزارم صداش کاملا کیپ میشه و ننیتونه گریه کنه و بعد تیکه تیکه گریه میکنه تا کم کم خوب میشه لطفآ بفرمایید علتش چی هست خیلی میترسم ممنون (ببخشید گفتین قطره بینی بریزم یعنی مشکل سرماخوردگی داره چون اصلن هیچ صدای نمیده انگار چیزی تو گلوش گیر میکنه)

