Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شپش سر کودک
سلام خسته نباشید پسرم یک سالش هستش شپش سر زده چی دارویی برای رفع شپش میتونه کمکم کنخ
- بستنی
سلام آقای دکتر...دادن یک دانه در روز بستنی به بچه 16ماهه باعث يبوست میشه ....خیلی ممنون
- قرص لووتیروکسین
سلام آقای دکتر بچه هفت ماهه شیرمیدم وبخاطرشیرمصرف قرص لووتیروکسین تیروییدخودم راقطع کردم اماالان اذیت میشم سوالم خدمت سمشمااین است که آیابرای بچم ضررندا ه قرص رامصرف کنم
- پدیلاکت باعث یبوست
سلام آقای دکتر دخترم۱۴ روزشه،هم قطره زردی میدم هم چند روزه پدیلاکت، ولی از وقتی پدیلاکت میدم دفع نداشته،برای زردی نگرانم.البته نفخش بهتر شده.
- احتقان بینی
سلام اقای دکتر بچم ۱۱ماهشه و آبریزش و احتقان بینی داره شبا ۱و نیم سیسی سیتریزین میدم بهتره ولی گرفتگی بینی روزها اذیتش میکنه قطره میریزم هر ۶ساعت نمیدونم اسپری خوبه یا قطره؟البته مقاومت میکنه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- عفونت چشم کودک
باسلام آیا عفونت چشمی کودک قابل سرایت به کودک دیگر هست؟ برای چشمش قطره باکتی ماید تجویز شده و دکتر گفته عفونت باکتریایی هست. متشکرم
- تغییر رنگ پوست
باسلام کودک من چهارده ماهشه ی جاهایی از پوست بازو تا آرنجش تیره شده خیلی نگرانم علتش چی میتونه باشه
- شربت آسماویت
سلام آقای دکتر وقت بخیر، پسر دوسال و نیمه ای دارم طبق دستور شما بهش آدزیر میدادم بعد شما دستور دادید آسماویت بهش بدم شربت آسماویت تموم شد مجدد آسماویت خریداری کنم و یک قاشق مرباخوری به پسرم بدم یا شربت دیگری تجویز میکنید؟ ممنون
- سلام اقای دکتر
دخترم ۲سالو۲ماهشه.شباتوخواب خیلی سرفه میکنه.یکم تبم میکنه.سرفه هاش یکم خلطیه.
- مولتی ویتامین
سلام وقت بخیر!ببخشید اقای دکتر شربت اسما ویت ک معرفی کردید برای پسرم تا چن ماه بهش بدم؟ دوم اینکه قبلا زینک پلاس میدادم بطور کلی دیگه هیچ وقت زینک پلاس ندم؟
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- چشم
سلام اقای دکتر وقت شما بخیر. پسرم سه سال و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. دو روز هست که پلک بالایی چشم سمت چپ پسرم قرمز شده و متورم شده. درگیر اسباب کشی بودیم. شاید بخاطر گرد و غبار دستش الوده بوده و به چشمش زده. اقای دکتر دستور چه میفرمایید . یک دنیا سپاس از شما
- آب خوردن
سلام اقای دکتر سوالم شاید دغدغه ای بی مورد باشه وقت شما رم بگیره ولی ممنون میشم اگه بفرمایید بچه ها از کی باید با لیوان آب بخورن.بچه من ۱۴ماهشه با شیشه آب میخوره چند بار با لیوان بهش آب دادم، پرید گلوش همسرم دیگه اجازه امتحان کردن نداد.ممنونم خدا حفظتون کنه آمین
- سن استخوانی
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۸ ماهشه براش عکس از کف دست چپ نوشتن برای تعیین سن استخوانی در نتیجه عکس نوشته سن استخوانی معادل ۲ سال هست الان پسر من از لحاظ سن استخوانی مشکل داد یا نه؟
- تغذیه
سلام جناب اقای دکتر وقت بخیر. پسرم دوسال و یک ماه دارد. با شیر خشک تغذیه میشود و شیر پاستوریزه نمیخورد . اقای دکتر تا چه سنی اجازه دارم که بهش شیرخشک بدم؟ تا چه سنی ضرر ندارد خوردن شیر خشک؟ یک دنیا سپاس از وقتی که در اختیار ما میگذارید
- عوارض ستادین
خاهرم سرما خورده بود براش شربت ستادین دی گرفتن بعد از دو روز بیحاله و شکمش خیلیییی روونه...مدفوعش مثل ابه! ۱۷ ماهشه...الان باید براش چیکار کنیم ببریمش دکتر یا شربتو قطع کنیم؟
- بهبودی اسهال
پودرکیدی لاکت چندروزه تاثیرمیزاره واسهال خوب میشه
- سرفه خلطی
سلام وقت بخیر پسر ۴ساله وزن پانزده و نیم دارم . لوزه داره هفته پیش سرماخورد و سرفه داشت دکتر فارمنتین ۶۴۳ داد و برم هگزین و شربت هانی تیم . سرفه هاش خشک بود و خلط دار شده دوروزه فارمنتین تموم شده امروز مجدد سرفه های خلط دار داره چی بهش بدم خوب میشه؟
- سرماخوردگی وسرفه خلط دار باتب
دوروزه دخترم سرفه های خلط دار شدید داره از دیروز ظهر هم تب بالای ۳۸ داره آبریزش بینی اش شفافه کمه .عطسه نداره براش تب بر هر ۴ ساعت میدم بینی اش هم با سرم میشورم آنتی بیوتیک میتونم بدم مثبت سفیکسیم ۱۰۰

