Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ختنه کردن نوزاد؟؟
سلام.خسته نباشید.پسرم دوماهه است آیا وقت مناسبی برای ختنه است.واینکه کدام روش بهتر است بخیه یا حلقه.ممنون
- دندان تیز نوزاد
باسلام، پسر من یکسال و نه ماه هست فقط دوتا دندان بالا دراومده که معمولی مثل بقیه بچه ها نیست ، شبیه به دندان های نیش هستن ازمایشم دادیم همه چی خوب بوده، ممنون میشم اگه راهکار بدین یا علتش چی بوذه
- حساسیت غذایی
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمشه یک سال پیش فکر کنم سیر تو غذاش بود بدنش کهیر زد اما زیاد اذیت نشد الان هم نمیدونم از هندونه یا چی بود باز بدنش و صورتش همه قرمز شده و کهیر زده چشماش و پاهاش هم یه کم ورم داشت بدنش حرارت داره بتامتازون زدیم خوب شد دوباره اونجوری شد بیحاله چکار کنم؟من خودم سلیاک دارم تست سلیاک از بچم نگرفتم به نظر شما میتونه سلیاک باشه؟نگرانم
- کولیک نوزاد
سلام ببخشید برای کولیک پسرم ۴۳ روزه که فاویسم داره و قلبش هم سوراخه چه داروی ضد نفخی میتونم استفاده کنم در ضمن بدو تولد هشت روز بخاطر زردی بستری هم بوده و قطره بیو لاکت شبی پنج قطره میدم بهش و شربت دومتیدون هم روزی سه بار ۱و سه دهم سی سی هم میدم
- دستگاه تناسلی بوی بد
دخترم 5سالش هست بوی بد ناحیه تناسلی داره آزمایش ادرار دادیم عفونت ادراری نداره.مثل بزرگترها عفونت زرد داره با بوی بدون .بادستمال پاک میکنم چیکارکنم دخترم کلیه اش سنگ سازهست به دکترکلیه گفتم ببرش دکترزنان ؟چیکارکنم خیلی نگرانن
- سرما خوردگی
دختر یک سال و سه ماه من سرما خورده تب شدید داره براش نصف شیاف زدم آیا میتونم شربت استامینفون هم بدم
- سلام وقت بخیر دخترم 12سال وزن 35کیلو یک هفته است سرماخورده دوروزاست ترشح زردبینی وگلو وگرفتگی بینی وابریزش ازدیشی سفیکسیم 100 5 سیسی هر12 ساعت بهش میدم تاحالاهم تب نکرده این مدت سرماخوردگیش ممنون ازراهنمایی
- تب وجوشه های بعد ازان
سلام اقای دکتر پسرمن چند روز گیش تب داشت با استامینوفن شیاف وپاشوره تبش قطع شد بعد 12 ساعت دون دونه ای قرمز توی دست وپاهاش مشاهده شد اونم باخارش شدید سیتریزین ا پماد هیدروکورتیزون گرفتم. استفاده کردم خارشش یه کم خوب شد الان روی گاهاشم دراومده میخاستم ببینم خطر نا یاضرری ندارد
- س لااااام
سلام دکتر دختر۲سال و۸ماهم چهارشنبه صبح تا پنجشنبه عصر تب داشت و علائم سزماخوردگی برطرف شد شکر خدا ازهمونروز پلارژین و آزیترو ۱۰۰میدم که روز اول ۳سیسی روزهای بعدش یک ونیم دادم که کمه باید روز اول ۶سیسی میدادم وزنش ۱۲ و۳۰۰ هست بعد۳سیسی توخونه داشتم از قبل...الان هیچ علائمی نداره فقط سرفه خشک میکنه گاهی کم گاهی زیاد چی بدم بهش؟؟؟؟؟ واینکه مثل قبل زیاد پرانرژی نیست اشتهاش کم شده کمتر بازی میکنه غرغرش بیشتره طبیعیه؟برااشتهاش چیزی بدم؟؟؟
- سرماخوردگی
دخترم ۵سال ونیم سن داره دو روزه تب میکنه با استامینوفن تبش پایین نمیاد بروفن که میدم تبش پایین میاد میخواستم بدونم میتونم بهش سفکسیم ۱۰۰بدم هر دوازده ساعت ممنون
- الرژی به پروتئین گاوی
سلام جناب دکتر. بچه م از دو ماهگی با مشاهده دوبار رکه خونی در مدفوع و اگزما صورت تشخیص الرژی به پروتین گاوی دادن خودم رژیم رعایت میکنم شیرخشک اپتامیل پپتی هم میدم. الان چها ماهشه وزنش نرماله. ولی مدفوعش ابکی و لزج هست در حدی که پوشکش فقط رنگ میگیره. و جامد نداره اغلب. احتمال داره به شیر خشک حساسیت داشته باشه
- سرفه نوزاد
- معده درد و نفخ معده کودک 12 ماهه
سلام اقای دکتر کودک 12 ماهه برنج دانه بلند له نشده ای ک زیاد مغز پخت نبوده خورده بعدش غذاهای دیگه ای هم خورده الان بعد 2 روز کودک بی قراره و معدش نفخ داره امکانش هست از برنج بوده باشه و آیا غذایی ک هضم نمیکنه رو تو معده نگه میداره یا دفع میشه؟بعدش پی پی هم کرده نمبدونم در پی پیش برنج بوده یا نه لطفا جواب بدین
- ایجاد رگه ها خونی فرمز و قهوه ای در صورت کودک بعد از رفع انسداد گلو بعد از گیر کردن غذا
با سلام احترام لطفا راهنمایم کنید کودک ما یه پسر یک ساله و یک ماه است که یک روز پیش موقع هندوانه خوردن در گلو کودک گیر کرد و کودکماان دچار خفگی شد یکی دو دقیقه طول کشید تا حالت خفگی رو بر طرف کردیم اما متاسفان چند دقیقه بعد از بر طرف شدن خفگی رگه های کوچک زیر پوستی کوچک کوچک در تما سطح صورت ایجاد شده حالت رگ مانند به رنگ قهو ای و قرمز خیلی نگرانم بچه مون هیچ مشکلی الان از لحاظ تنفسی و رفتار و حرکت نداره فقط این رگ های ریز قهوه ای قرمز و قهوه ای در زیر پوست صورتش ایجاد شده؟ ایا خطرناک و اینکه بر طرف می شه اصلا طی این یک روز کم یا زیاد نشد
- دارویی
سلام آقای دکتر من دخترم ۶ سالشه و چند روزه مریض شده دکتر بهش قرص فارینات ۵۰۰ داده که هر ۱۲ ساعت نصفشو میدم امروز بعد از ۲ روز دل پیچه وسر درد شدید گرفته و بعد از نیم ساعت خوب شد البته من بعد از نیم ساعتی که قرص دادم بهش آب ولرم با چند قطره آبلیمو ریختم داخل آب بهش دادم مال اون نمیتونه باشه یا اینکه به قرص حساسیت داره و باید قطعش کنم؟
- پودر سنجد
سلام دختر من 10 ماهشه میتونم توی شیرخشکش یا فرنیش پودر سنجد بریزم؟؟1
- افتادن ناخن کودک
دخترم ۶ سالشه ناخن های دست وپاش افتادن البته بجاش ناخن آورده دلیلش چی میتونه باشه
- تخم مرغ
سلام پسرم چندروزه رفته تو۸ ماه میتونم بهش تخم مرغ بدم
- یبوست
سلام دخترم ۱۹ماهش شیر خشک ببلاگ تقریبا ۱سال پسش دادم ک اسهال شد دکتر براش نان نوشت الان چندمیت بدجور اذیت میشه نمیتونه مدفوع کنه شیر خشک نان اینجوریش میگنه چه شیر خشکی مناسب براش لطفا راهنمایی کنید
- باسلام،دختر ۴ ساله ی من از دیشب تب داره ،امروز اسهال زرد آبکی هم اضافه شده راهنمایی می فرمایید؟

