Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره پلارژین
سلام دکتر برای کودک 20 ماهه چه مقدار قطره پلارژن باید بدم
- آزیترومایسین ۲۰۰\”
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم بیمار شماست آبریزش بینی و گلودرد داره خیلی اذیته ۶ ساله با وزن ۱۷ کیلو باتوجه به تعطیلی لطفا دوز آزیترومایسین ۲۰۰ را میفرمایید ممنون میشم
- شربت تئوفیلین جی برای کسی که فاوویسم داره مجاز هست
باسلام ایا پسر من که ۹ سالشه و فاوویسم داره میتونه شربت تئوفیلین جی استفاده کنه
- درد اطراف ناف
من پسرم ۸ سالشه .و یک ماه است که اطراف نافش درد میکند..و مدفوع حالت چسبنده دارد .علت چه میتواند باشد؟
- قطع یا ادامه درمان
سلام، پسرم هفته پیش دل درد و تب و لرز داشت کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ بهش دادم سه روز اول هشت ساعتی و دوروز بعد دوازده ساعتی الان بعد از چهار روز که آموکسی سیلین را قطع کردم تمام سینه و پشت و گردنش جوش های قرمز حساسیتی زده و چون هنوز تب داشت دوباره به پزشک مراجعه کردم و الان داره آزیترومایسین ۲۰۰ هر دوازده ساعت چهار سی سی می خوره میترسم واکنش حساسیتیش بیشتر بشه چون جوش هاش بیشتر شده به نظرتون آزیترومایسین رو ادامه بدم ؟ وزنش ۴۴ کیلو هست
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۶سال وزن ۱۹کیلو ده روزپیش سرماخورده علائم اولیه گلودردوگرفتگی بینی داشت که بامراجعه به درمانگاه براش اسپری بینی واستامینوفن وآموکسی کلاو۶۴۸نوشت که درصورت چرکی شدن گلو بهش هر۱۲ساعت ۱۰ سی سی بده یک روزبعد دیدم ترشحات بینی زردرنگ شده بینی خیلی التهاب داره آموکسی کلاو شروع کردم تایک هفته تقریبا دادم شربت تموم شد.بعدازدوروز قطع آموکسی کلاو امروزدوباره گلودردوگرفتگی بینی داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- معرفی شربت براکودکان
سلام خسته نباشید.. یه دختر ۲سال ونیم دارم که دندون هاش پوسیدگی پیدا کرده.. میخاستم یه مولتی ویتامین خیلی خوب ک بیشتر حاوی کلسیم و ویتامین دی باشه و برای سلامت دندون هاش موثر باشه معرفی کنید ممنون و مچکر
- بي خوابي
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه شب ها خيلي بيدار ميشه و گريه ميکنه کم غذا ميخوره نميدونم علتش گرسنگيه يا چيز ديگه علت بي خوابي شبانه اش چيست؟
- درباره شربت سفسکسیم
سلام وقت بخیرحدود سه روز پیش من پسر ۵ ماهم رو بردم پیش دکتر به علت سرفه های شدید و ابریزش بینیدکتر سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرد ولی هر بار که میخوره استفراغ شدید میکنه و این اتفاق به فواصل متعدد رخ میدهچکار باید کنم
- سلام دخترم سه سالشه سرفه میکنه صبح یکبار بالا آورد برای درمانش چیکارکنم
- بیماریپوستی
سلام دخترم ۹ماهشه یه جوش خیلی بزرگ زیر چانه اش زده وغددلنفاوویش بادکرده دکتر بردم ولی بهتر نشد
- روزه گرفتن کودک
کودکی 12 ساله داریم که اصرار به روزه گرفتن دارد , اجازه بدهیم یا خیر ؟
- شپش سر کودک
سلام خسته نباشید پسرم یک سالش هستش شپش سر زده چی دارویی برای رفع شپش میتونه کمکم کنخ
- انگل
سلام اقای دکتر پسر 20 ماهه دارم میتونم همینطوری شربت انگل بهش بدم برای پیشگیری یاخیر؟ اگه میتونم چه شربتی چقدر؟
- اوتيسم
سلام خدمت اقای دکتر فرزندم ۱۴ماهش هست من و مادرش هرچی اسمش را صدا میکنیم بر نمیگرده و اصلا نسبت به اسمش توجه نمی کنه حتی دیگران صداش بزنن،ولی اگه صدای اطراف رو بشنوه مثل تلویزیون و جاری برقی و.... عکس العمل نشون میده من و مادرش بسیار وحشت زده شدیم که نکنه از علاعم اوتیسم باشه تو را خدا راهنماییمون کنید
- علت بيماري
پسرم صبح كه بيدار شد استفراغ كرد بع بهش صبحانه دادم اونم بالا اورد تب كرد بروفن دادم تبش ارند پايين سوپ خورد اب پرتقال ٢-٣ ساعت گذشت باز استفراغ كرد
- سلام شربت پیروی ساید مقدار مصرفش برای کودکان پنج ساله چقدره؟؟
- حساسیت فصلی
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه سرفه و آبریزش بینی داره ایا دستگاه بخور سرد برایشی خوبه استفاده کنم
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- دوز مصرف سفیکسیم ۱۰۰
وقت بخیر ممنون میشم دوز سفیکسیم ۱۰۰ رو برای کودک سه و نیم ساله با وزن ۱۳.۴۰۰ بفرمایین

