Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت سفید شدن موی پسر بچه سه ساله
سلام دکترجان وقت بخیر پسرم سه سالشه امروز یک تار مو که اوایل سفید و ته مو مشکی بود تو سرش دیدم بنظرتون مشکلی هست؟؟
- امدن مطب
سلام اقای دکتر چند هفته پیش زنگ زدم مطبتون منشی شما گفتن نیستین اول بهمن ماه تشریف میارین ،، الان دو روزه زنگ میزنم نوبت بگیرم کسی پاسخگو نیست؛؛ ایا مطب بسته ست؟؟؟ کی باز میشه؟؟ مرسی
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- سفکسیم یا آزیترومایسین
سلام . پسر ۴ ساله ام آبریزش بینی داره که تقریبا زرد رنگ است . و سرفه هم گهگاهی میزند و دمای بدنش خیلی کم داغ است . آزیترومایسین استفاده کنم یا سفکسیم . با توجه به اینکه این روزها آنتی بیوتیک کمیاب هست میتوان همان سفکسیم رو استفاده کرد؟
- کرونا و شیردهی
سلام خسته نباشید دیروز آزمایش خون دادم و دکتر گفت کرونای خفیف گرفتم داروی آزیترومایسین استامینوفن و هیدروکسی کلروکین سولفات بهم داد دکتر گفت هیدروکسی کلروکین سولفات بخوری نباید به بچه ت شیر بدی دخترم ۹ ماهشه اصلا لب به شیر خشک نمیزنه و خیییلی به شیرم وابسته ست چکار کنم با این شرایط
- ترخيص نوزاد
دیروز ساعت ۳بعد از ظهر بچه پسر به دنیا آمده وساعت ۱۰ صبح دکتر مادر را ترخیص کرده ولی گفته نوزاد افت قند داره ولی هر دوساعت با خوردن شیر خشک از ۵۰.به۶۰ و۷۰ و۹۶ بالا رفته ولی میگویند باید ۲۴ ساعت بستری بماند وشاید افت داشته باشد وخطری است نظر شما چیست مرخصی کنیم
- کمک
سلام کودکی۲۲ ماهه دارم چند وقتی متوجه شدم پاهایش کمی پرانتزی است آیا باید درمان شود؟
- سرماخوردگی کودک
سلام دکترجان خسته نباشید ببخشید پسرم دوسال و چهارماهش هست الان دوروز هست که سرفه های صدادار میکنه ولی ته گلوش قرمز نیست قفسه سینشم صدا نمیده ابریزش بینی نداره ولی گریه میکنه حالت مخاط لزج مایل به زرد داره زیاد تب نمیکنه عطسه هم زیاد نمیکنه درطول روز خوبه شب موقع خواب انگار گلوش میگیره ولی تنفس مشکل نداره بنظرتون احتیاج به انتی بیوتیک داره؟چه داروهایی بهش بدم ممنون از صبوری و راهنمایی هاتون
- اسهال کودک
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 18 ماهه است الان نزدیک 17 روزه اسهاله حداقل روزی 5یا6 بار. تا حالا دو سه تادکتر بردم بهش قطره پدی لاکت و چند شربت دیگه دادن ولی متاسفانه هنوز درمان نشده. اسهالش کشداره بدون تب و خون هست. حال عمومیش خوبه بدنش کم آب نیست دو ماه پیش آزمایش مدفوع داد البته دو روز پشت سرم هم که انگل هم نداشت .بعضی وقتها چشم چپش عفونت میکنه واگه اسهالش یه کم دیر شسته بشه بدنش رو میسوزونه. لطفا ما رو راهنمایی کنید ممنون.
- سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره
سلام من دخترم تقریبا یه ماهه ک درد شکم داره ویه کرمهای سفید رنگ ریز از مقعده اش میزنه بیرون وخیلی دل پیچه داره دکتر واسش دی سکلومین تجویز کرد سونو هم گرفت میگه لنف نودزیادی تو ناحیه پاراآئورت مشاهده شده میگه بخاطر سرماخوردگی اینطوری غده لنف ورم میکنه آیا تشخیصشون درسته آخه بچم خیلی درد داره فقط گریه میکنه خودش هم هیدرو سفالی هم هست؟لطفا جواب بدین
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین200
سلام پسرم دو سالشه میخواستم بدونم دوز مصرف شربت آزیترومایسین200 چند بار در روز و چند سی سی هست؟
- مصرف کلیندیوم سی در اطفال
با سلام کودک ۲ونیم ساله با وزن۹کیلو دارم ۲تا قرص کلینیدیوم سی در فاصله ۴-۵ساعت خورده، ایا باید ببرمش اورژانس یا ممکنه مشکلی پیش نیاد؟
- جواب آزمایش مدفوع
سلام خسته نباشید مدفوع پسرم یه مدت لزج بود آزمایش دادم،میشه لطف کنید ببینید آزمایشی چه طوره؟ممنونم تشکر از شما
- اسهال
سلام خسته نباشید مپسر ۴ساله دارم ۵روزه که اسهال شدید آبکی داره دکتر بردم ولی خوب نشده غذاهم نمیخوره فقد آب میخوره چیکارکنم کمکم کن لطفان
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- آبله مرغان
تب خستگی حالت تهوع بی حسی آیا آبله هست؟
- یبوست کودک ۲ ساله
سلام و خسته نباشید،پسرم ۲سالشه،سه روزه یبوست گرفته؛دو روز اول به زور مدفوع کرد و خیلی سفت بود،و خیلی گریه کرد،امروز زور میزد خیلی اما نتوانست مدفوع کند،فکر کنم بیشتر میترسید،ملین بهش زیاد دادم،کره،روغن زیتون،اب هویچ،اب گلابی،فرنی که توش کره ریختم،خیار،مقعدش هم با گوش پاک کن و روغن گلیسرین چرپ کردم،یک سی سی محلول گلیسرین داخل مقعدش ریختم اما باز مدفوع نکرد،لطفا راهنماییم کنید خیلی نگرانم،چون خیلی زور میزنه،چند روز پیش انار خورده،انار رو همیشه همراه ما یک مقدار میخورد با هسته راحت دفع میکرد،نمیدونم یعنی یبوستش به انار خوردن با هسته ربط داره؟؟
- مصرف شربت سفلکسیم
سلام برای پسر سه ونیم ساله چقدر باید مصرف کنم با وزن 14کیلو
- سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید
سلام میزان مصرف ازیترو ۲۰۰ در بچه ۷ ساله با ۳۳ کیلو گرم وزن رو بفرمایید

