Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کرونا
سلام آقای دکتر من و همسرم کرونا داریم دخترم دوسال و دوماه داره اونم با ماست کمی عطسه میکنه و یه کوچولو چشمش قرمزه داروی خاصی نیاز هست بخوره علائم دیگری خداروشکر ندارد
- آزیترومایسین براوزن ۱۰کیلو
مقدارتعیین داروکودکان
- شربت تقویتی،
سلام وقت بخیر آقای دکتر دخترم چهارونیم ساله باوزن ۱۵ و قد ۱۰۲ هست چه شربت تقویتی میتونم براش تهیه کنم و مقدار مصرفش چقدره ممنونم
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- بهترین شربت اهن برای کودک ۲/۵ساله که کم خونی داره چیه؟
- قرص فکسوفنادین برای فاویسم مضر است؟
- شیرخشک
سلام کودک 8 ماهه دارم که هم غذا میخورد هم شیر خودم. کودکم قبلا به پروتئین گاوی حساسیت داشته و در حال حاضر 2 ماه است که این حساسیت برطرف شده و تحت نظر دکتر لبنیات مصرف میکنم به غیر از شیر. آیا میتونم به کودکم شیرخشک معمولی بدم؟؟ تا حالا آپتامیل پپتی میخورده
- تیروئید
سلام دخترم هفت سال دارد دو ساله فهمیدیم که تیرویید دارد خیلی کم وزن است چکار کنم
- درمان بی حالی و بی اشتهایی
سلام خسته نباشید دخترم ۵ سال و نمیشه سه شب پیش ماکارونی خورد و یه دفعه ۵ صبح شروع به استفراغ کرد ۴ بار بالا آورد شربت دمیترون دادم تا قطع شد الان سه روزه که خیلی بی حال و کم اشتهاس اصلا میلی به غذا نداره و هیچی نمیخوره دکتر بهش شربت سانستول و دی سیکلومین داد به نظر شما برای اشتها و بی حالیش من چیکار کنم
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- دوره درمان سفیکسیم
پسرم دو نیم سالش هست عفونت گلو داشت دکتر روزی دو بار (3cc) گفته سفیکسیم ۱۰۰ بدم . تا چند روز باید ادامه بدم ؟ پنج روز کافی هست؟
- بیماری
سلام وقت بخیر بچه ۵ ساله دارم میخوام بدونم سرماخورده فقط پلارژین بدم ؟ برم هگزین و هانی تیم رو کی شروع کنم ؟ چون لوزه داره دکتر سری قبل این رو داده بودن
- تب. کودک 4 ساله
سلام. دختر 4 سالم رو آوردم پیش شما گلو درد داشت گفتین یکم تب داره براش انتی بیوتیک نوشتین و شربت سرما خوردگی و تب بر از دوشنبه تا جمعه انتی بیوتیک تموم شد گفته بودین 5 روز. صبح شنبه بردمش پارک الان دوباره تب کرده. حالش خیلی خوب بود سرحال. با این که آنتی بیوتیک دو روزه تموم شده گفتین 5 روز بدم چه جوری دوباره تب کرده. الان من چیکار کنم.؟؟ آزمایش باید بدم یا دوباره انتی بیوتیک. ممنون
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر
- پنتو پرازول در شیردهی
سلام،من معده درد شدید دارم وپسرم ده ماهش موردی نداره پنتو پرازول بخورم
- استفراغ و اسهال
سلام اقای دکتر .پسر 14 ماه ام 4 روز ه روز اول استفراغ بسیار بد بود بعدش تا الان هم اسهال زرد ابکی همراه تک های شیر داره دکتر بردم مترونیدازول و او ار اس داده .ولی تغییری نکرده اشتها نداره .قبلا ضعیف بوده الان دیگه خیلی ضعیف تره شده .چکار کنم .ممنون
- ورم كليه
سلام دختررم يك سالشه يه هفته ميشه صبحها ادرارشو باگريه انجام ميده علتش چيه
- کم کاری تیروئید
با سلام و وقت بخیر اگر کم کاری خفیف کودک تا شش ماهگی تشخیص داده نشود و کودک قرص لووتیروکسین نخورد باعث عقب ماندگی کودک میشود؟
- دوزشربت فارمنتین۶۴۳
سلام آقای دکتر.پسرم ۸/۵ سالشه و۲۲ وزنشه چندروزه بینیش کیپ شده ویکم باعث سرفش شده شربت پلارژین دادم اسپری بینی هم دادیداستفاده میکنه خوب نشده امشب گوشش یهودردگرفته چه دوزی ازفارمنتین ۶۴۳بهش بدم؟
- سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت کرمیچر بخورد چیکار کنیم
سلام اگه کودک دوساله بیش از اندازه شربت گرمیچر بودن باید چیکار کنیم

