Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان درد
سلام،پسرم ۶سالشه فاویسم داره برای تسکین دندان درد چه دارویی به او بدهم
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۸سالشه سینش خلط داره سرفه های خلی میگنه گلوش هم دردمیکنه چه دارویی بهش بدم.
- حرف زدن کودک
سلام .پسرم یکسال و هشت ماهش هست کلمه های خیلی کمی رو میگه تقریبا ۱۰تا ۱۲ کلمه میگه ولی خیلی کم تکرار میکنه .وقتی هم بهش میگم مثالا بگو مامان یا ماما نگاه میکنه و میخنده تکرار نمیکنه .البته خیلی چیزها متوجه میشه و باهوش هست .البته ما اصلا با کسی ارتباط نداریم و خیلی کم باهاش حرف زدن تمرین میکنیم ایا این ها تاثیر داره؟یا باید نگران باشم ؟ بی نهایت به تلویزیون هم وابسته هست
- بی اشتهایی
سلام پسرم ۱۵ ماهشه مدتیه بی اشتها شده واصلا غذا نمیخوره میخاستم راهنماییم کنید که چه شربت اشتها اوری واسش بخرم?واینکه خودم در منزل شربت نئوزینک را دارم بنظرتون تاثیری داره بهش بدم یا نه?
- دردزیرناف بی اشتهایی تب ولرز
دخترم دو الا سه روز بی اشتها شده خیلی کم غذا میخوره الانم تب ولرز کرده چیکار کنم تا صبح هوایی سرده
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون
- سلام دخترم ۸ سالشه با وزن ۲۴ سرما خوردگی گرفت دارو مصرف کرد هنوز دارو مصرف میکرد دچار گوش درد شد ۲ عدد شربتدفارمنتین ۶۴۳ مصرف کرد هنوز یک وعده داشت سردرد شدید گرفته با تب بالا بردمش دکتر امروز باز فارمتین داده دکتر گفت باید ۴ روز دیگه مصرف کند هر ۱۲ ساعت ۷ نیم سی سی باید چیکار کنمهنوز سرش درد میکند
- ناخن قاشقی
سلام دخترم چهار ساله هست ناخن پاهاش که بلند میشه کج میشه مشکل چیه چه نوع شربتی بهش بدم کلسیم یا امگا3 چه نوعی ممنون
- سرما خوردگی
دخترم 4سال 9ماه داره گلوش خلط داره بینیش گرفته گاهی وقتا میگه سرم درد میکنه، هروقت که سرما میخوره فقط با شربت سفکسیم 100 خوب میشه الانم میتونم بهش بدم
- حساسیت
سلام آقای دکتر امیدوارم که همیشه تنتونم سالم باشه که بدون هیچ چشم داشتی جواب سوالات ما رو میدید .دخترم الان یک سالشه .وزن دهی ضعیفی دارره به لاکتز و پروتیین حساسه چون گلپروکتین در پنج ماهگی 132بود فرمودین پپتی جونیور بدین رفلاکس هم داره تا قرص نکسیوم میدم خوبه غذا عالی میخوره اگه ندم غذا درست نمیخوره شیر خشک پپتی جونیور آبکی رفلاکسش بر میگردونه البته شیر مادر میخوره اما کمه الان به نظر شما کی آلرژی به لاکتز و پروتیین از بین میره و چه شیری امتحان کنم .
- تب و سرفه
سلام دوباره آقای دکتر صب پرسیدم برا دخترم در مورد شربت آزیترومایسین گفتین مقدارش خوب فقط سرفه هاش حالت دو رگه ای شده همین سریال را بهش بدم بنفشه و سرماخوردگی کودکان ؟؟؟ دارو دیگه نمیخواست برای سرفش که حالت لرزش پیدا کرده و دورگه ای شده با اصطلاح صب گفتم دخترم ۱۸/۵و پنج ساله نیمه ممنون ازتون ،🌷
- شربت امتین
سلام من پیش یه متخصص اطفال مراجعه کردم برای بیخوابی های شب پسرم دکتر شربت امتین(کیتوفین) روتجویز کردن نگرانم این دارو برای الژی بکارمیره برای بیخوابی بچه ضرر نداشته باشه. از وقتی بهش دادم شبها خوب میخوابه اشتهاشم زیاد شده به نظرتون ادامه بدم یاقطع کنم مصرف دارو رو
- استپ وزنی
باسلام. پسر من ۲سال و دوماهشه. الان چندماهه وزنش ۱۲ کیلو هست و زیاد نمیشه. اشتهاش هم خوبه ولی صبحانه زیاد نمیخوره و فقط فرنی و یا تخم مرغ رنده شده با ماست باید بدم بهش و اینکه فقط غذا برنج میخوره و هیچ غذایی رو نمی جَوَد کلا با جویدن مشکل داره، تنبلی میکنه یا بلد نیست نمیدونم. برای افزایش وزنش چی پیشنهاد میدید و اینکه چیکار کنم غذای نونی هم بخوره؟
- زردی
سلام پسرم2سال نیمشه قطره اهن از همون اول نخورد الان میبینم شکمش کف پاش زردی داره باید چیکار کنم
- بسته نشدن ملاج سر
دورسرپسرم بزرگه که حدود ۱۷ماهشه ملاج سرش بازه چکارکنم
- دخترم ۶ سالشه از دیروز بعدظهر اسهال داره کیدی لاکت وسابولار هم دادم همراه ماست پروبیوتیک اما خوب نشده چکار کنم ممنون
- سرماخوردگی کودکان
سلام وقت بخیر اقای دکتر دختر من 2سالو 10 ماه هست سرما خورده ابریزش بینی داره با سرفه یک کم خلط دار شربت سرفه چی خوبه بهش بدم دیفن هیدارمین میدم بهش نمیسازه
- سرما خوردگی
سلام دخترم یک سالشه ویروس سرما خوردگی گرفته بردمش متخصص اطفال بهش شربت کیدوفست و شربت سودوافدرین و اسپری بینی کلدانیز داد به علت گرفتگی شدید بینی و آبریزش بینی و کمی سرفه بعد از مصرف این دارو ها هنوزم آبریزش بینی داره خیلی کم هم سرفه میکنه وقتی سرفه میکنه سینش صدا میده مثل سرفه های خلطی داره ولی تب نداره بی حال و بی اشتها هم نیست بهنظر شما با این دارو ها خوب میشه یا دوباره ویزیت بشه
- تغذیه کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱سال ۲ماهش هست میشه بهش شیر الاغ بدم بخاطر خاصیتش ؟؟
- سرفه
سلام پسر پنج ساله ام هفته پیش با علامت سرفه خلط دار در ابتدا،با تب خفیف ،به دکتر مراجعه کردم،قرص ازیترومایسین ۲۵۰دادن ،الان بعد از شش روز سرفه های خلط دار خوب نشده ،لطفا راهنمایی کنید ممنون

