Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام من پسرم ۷ سالشه دو شبه تب دارد ب پزشک مراجعه کردم شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده امروز بعد دو روز سرفه های خشک و خروسکی داره باید چیکار کنم
- یبوست کودک
سلام وقت بخیر آقای دکتر ایا کودک دوسال نیم باید هر روز دفع داشته باشه؟ یک روز در میان یبوست هست؟
- کوریزان
سلام ایا میشه به بچه زیر ۲سال یکسال و ۸ماهشه کوریزان بدم؟ وزن۱۱ اگر میشه هرچندساعت و چقدر؟ سوال دوم برای داروهایی که صبح باید بدیم ۶ ۸ صبح که بچه خوابه شکمش خالیه ایا موردی نداره دارو دادن؟ و فاصله بین چند شربت که همشون ۸ساعتیه ۱۲ساعتیه چقد باید باشه؟؟
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دکتر جان بچه م روز سوم بردم بیمارستان دکتر آزمایش خون گرفت گفت بچه شما زردی داره الان 15روزه زردی روی 14 هستش دیروز بردم متخصص اطفال دکتر قطر بی بی کر داده قبلش شکمش روان کار میکرد از دیشب که قطره بی بی کر خورده امروز شکمش کار نمیکنه آ به نظر شما چکار کنم نگرانم
- چرا دخترم هر ماه مریض
دخترم هر دوماه یکبار مریض میشه وهر مریضیش دوماه دقیق طول میکشه اخرشم عفونت گوش میگیره.سه بار ویزیت میشه دراین دوماه اینقدر مریض شده تمام مریضیا وداروهارو یاد گرفتم.دو سال ودوماهش ده کیلو چیکار باید بکنم
- کرونا در کودکان
داداشم تب 38 درجه داره فقط آیا کرونا دارد
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- الرژی کودک یکساله
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر ۱۳ ماهه ام تست الرژی پوستی نشون داد که به گلوتن و گوجه فرنگی و پروتین گاوی حساسیت داره آیا باید اینارو کامل حذف کنیم از رژیم غذایش ؟ گاهی نون می خوره نمی تونم ندم
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده
- عطسه وسرفه
سلام آقای دکتر پسرم یکساله هست ازصبح عطسه زیاد وسرفه تکی داره چی بدم بهش
- سرما
سلام آقای دکتر ...پسرم دو سال و هشت ماه هستش چند روز قبل بوی بد دهان داشت که با دادن سفکسیم بهتر شد الان آب ریزش شدید به همراه اشک چشم هستش...آیا میتونم هر دوازده ساعت سفکسیم صد براش استفاده کنم..ویرای آبریزش چشم و بینی چه دارویی بگیرم.؟؟..ممنون از توجه شما..
- شربت فروگلوبین
سلام دکتر به دخترم ک یکساله هست میتونم شربت فروگلوبین بدم یا خیر
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
نحوه مصرف ازیترو۲۰۰ در کودک پنج ساله با وزن۲۰ کیلو
- سرماخوردگی
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- قرص آسپرین
سلام دکترمن پسرم ۱۷ماهشه وشیرخودمومیخوره دکتربرام قرص آسپرین نوشته حواسم نبودبگم بچه شیرمیدماشکال نداره بخورم روبچه اثرنداره؟
- سوختگی پای کودک ۱۵ ماهه
تقریبا یک هفته است کشاله ران پسرم جوش چرکی زد بعد پخش شده هر دو کشاله رو پوشانده و هم چنین حالت پوست پوست شده. هر روز میشویم با آب گرم و شامپو بچه و خشک میکنم و پماد زینک استفاده میکنم . ولی باز هم جوش داره و پوستش قرمز و ملتهبه
- خون دماغ شدن
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر پسرم هشت سالش چند باره از یه سمت دماغش خون میاد خواستم دلیلش رو بدونم ،باید چیکار کنم
- خون دماغ
سلام آقای دکتر پسرم چند روز پیش حساسیت گرفت آبریزش بینی داشت حالا دو روز هست که شب ها خون دماغ میکنه میشه که از حساسیت باشه چکار کنم دیگه خون دماغ نکنه ممنون از لطفتون
- سوزش ادراری کودک ۳ ساله
سلام. دخترم از دیشب سوزش ادراری پیدا کرده سفیکسیم ۱۰۰ به اندازه ۲.۵ سی سی دادم بهش.روز قبل هم یکم قرمزی داشت که با زینک اکساید برطرف شد. شربت سفیکسیم ۲.۵ سی سی کافیه یا باید بیشترش کنم؟! و اینکه چندروزه غذای فلفلی خورده از اون هم میتونه باشه؟!
- خواب نوزاد.
سلام آقای دکتر کودک ۲ ماهم کلا در طول ۲۴ ساعت ۸ ساعت میخوابه اگه ممکنه راهنمایی کنید لطفا

