Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت.
سلام وقت بخیر پسرم ۶ سالشه سرفه های خلط دارش کمی مونده شربت برم هگزین خوبه یا اکسپکتورانت؟
- مصرف شربت ازیترومایسین
سلام پسرم ۲۳ کیلو وزن داره. مقدار مصرف شربت ازیترومایسین ۲۰۰ لطف میکنید؟ ممنون
- اسهال کودک ۴ ساله
پسرم ۴ سال تمام دارو چندروز اسهال دارد شربتلوپرامید هر ۸ ساعت ۱ ق تجویز کرده اند اصلا خوب که نشده اسهالش شدید تر شده میتونم قرص یدوکینول نصف یا دیفنوکسیلات بدم؟ باتشکر
- اسهال
دخترم یک سالشه و هروقت سرما میخوره اسهال داره، الان اسهالش زرد رنگ و آبکیه ولی بد بو نیست مشکلی از چیه چیکار باید بکنم
- مقدار استفاده قطره باکتی ماید
دخترم ۸/۵ ۲۲ وزنش چه مقدار و هر چند ساعت میتوانم از قطره استفاده کنم
- نازک شدن و از بین رفتن ناخن کودک
سلام یه هفته هست پسرم ۷ سالشه ناخن هاش از بین می رن و میوفتن دلیلش چیه و پیش چه متخصص ببرمش ؟
- خارش مقعد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ سالشه ، چند وقته زیاد مقعدش رو می خارونه، نگاه کردم اطراف مقعد قرمزه ، من چیکار کنم ؟
- عوارض قرص سفیکسیم ۲۰۰
سلام دخترم ۹ سال داره بدلیل تورم لوزه هاش و درد گلو دکتر بهش سفیکسم ۲۰۰ از نوع قرص داده ولی پس از ۳ شب خکردن دارای اسهال و حالت تهوع و دل پیچه هست آیا از عوارض دارو هست نمیشه قرص جایگزین آموکسی سیلین ۲۵۰ بخوره
- شربت آزیترومایسین ۲۰۰
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- خونابه خشک دور دهان
سلام دکتر وقت بخیر دخترم ۷ ساله س دوروز صبح خونابه دور دهنش خشک هست آزمایش داده انعقعاد خون ۱۵ شده بجای ۱۳ علت چی میتونه باشه کمک کنید
- سرماخوردگی دخترم
باسلام چن روز پیش خواهرزادم سرماخورده سرفه وابریزش وداشته دخترم ۵ونیم سالشه وازش گرفته وفعلا سرفه های تک داره آیا شربت ستادین دی واسپری سدیم کلراید تاثیر داره یا انتی بیوتیک باید مصرف کنه اخه خواهرزادم انتی بیوتیک مصرف کرد
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم
- مقدارمصرف سفیکسیم100
سلام دخترم 1ساله هست و وزنش8کیلو700هست چه مقدارسفیکسیم بهش بدم
- سلام وقت بخیر ببخشید من دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
دخترم ۱۰سالش هست ۳۷کیلو آزیترو ۲۰۰چند سی سی روزی چند باز باید بخوره؟
- اومیکرون در کودکان
سلام آقای دکتر خسته نباشید. ما هممون اومیکرون گرفتیم که شدید نیست. دخترم گوارشش به هم ریخته همش سکسکه میکنه و و حالت رفلاکس پیدا کرده. و گلوش هم کمی خلط داره. با توجه به اینکه اصلا اجازه نمیده کسی معاینهش کنه، آیا دارویی هست که تو خونه بهش بدم؟ سن: دو سال و چهار ماه وزن: یازده کیلو
- سرماخوردگی
سلام دخترم سه وسال ۹ماهش هست از۵روزپیش علایم سرماخوردگی بروزداد،اول ابریزش بینی همراه باگرفتگی بینی کاملا بینیش کیپ شده درطول شبانه روزچندبارخلط توی گلوش جمع میشه که به سختی قورتش میده،گلودرد هم داره ولی تب نداره شب موقع خواب اذیت میشه چون نمیتونه راحت نفس بکشه من پلارژین کیدزوسیموسپان روهر۸ساعت بهش میدم ازامروزهم لوراتادین یکدوز فعلا بهش دادم ممنون میشم راهنمایی کنین میتونم بهش انتی بیوتیک بدم؟
- چه کنم؟
باسلام. دختر3/5ام گاهی به سوزش آلت تناسلی مبتلامیشودآیاعفونت دارد؟وآیامیتوانم درون تشت آب سرکه بریزم ودرونش بشیند؟آیامؤثراست؟لطفاًمفصل تروکاملترتوضیح دهید. ممنونم
- مسرف آموکسی سیلین برای کودک ۹ ماه
با سلام وقت بخیر ببخشید خاستم ببینم سرعت آموکسی سیلین ۱۲۵ رو برای کودک ۹ ماه چطوری مصرف کنم من خودم سرما خوردم گلودرد داشتم فقط با التهاب گلو الان بچه ام ازم گرفته و تب داره ،استامینوفن میدم تبش تا ۵ ساعت میاد پایین و دوباره شروع به تب میکنه خاستم شربت آموکسی سیلین بهش بدم چطوری مصرف کنم چند سی سی چند ساعتی بهش بدم؟
- دل پیچه
پسرم ۹ سالشه و دو روزه دل پیچه داره میخواستم بپرسم میتونم قرص کلیدینیوم سی بهش بدم؟اسهال و اینجور چیزا نداره فقط دل پیچه داره

