Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت
سلام وقت بخیر ببخشید چند روزه مدفوع پسر من عفونت دارد می خواستم بپرسم شما چه دارویی را تجویز می کنید
- لنگیدن
آقای دکتر پسرم سه سالشه تقریبا یک ماه پیش اسهال استفراغ وتب شدید گرفت باآبریزش وچرک گلو یک هفته پیش زمین خورد وپاش ضربه خورد خیلی گریه کرد وبردم ارتوپد گفت چون بچه راه میره ا معاینش خوبه نداردواشکال نداره میلنگه تا دوهفته خوب میشه اما من از این لنگیدن پاس خیلی نگرانم شما چه نظری دارید ومن چکارکنم
- تزریق آمپول
پرستار اومد آمپول رو بزنه برای بچه اما کردش تو دست خودش بعد برای بچه تزریق کرد با همون سوزن
- قطره مولتی ویتامین ادزیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید کودکم ۵ ماه۴روزش هست دکتر پهلوانی قطره Mlm بهش داده ولی به خاطره مزش نمیخوره قبلا هم یه قطره دیگه داده بو خیلی بد مزه بود میشه به جایه این قطره .قطره مولتی سانستول. وliposofer بهش بدم تعمش شکالتی ممنون
- خواب
کاربر مخفی پرسید 3 روز پیش سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم
- س لااااام
سلام دکتر دختر۲سال و۸ماهم چهارشنبه صبح تا پنجشنبه عصر تب داشت و علائم سزماخوردگی برطرف شد شکر خدا ازهمونروز پلارژین و آزیترو ۱۰۰میدم که روز اول ۳سیسی روزهای بعدش یک ونیم دادم که کمه باید روز اول ۶سیسی میدادم وزنش ۱۲ و۳۰۰ هست بعد۳سیسی توخونه داشتم از قبل...الان هیچ علائمی نداره فقط سرفه خشک میکنه گاهی کم گاهی زیاد چی بدم بهش؟؟؟؟؟ واینکه مثل قبل زیاد پرانرژی نیست اشتهاش کم شده کمتر بازی میکنه غرغرش بیشتره طبیعیه؟برااشتهاش چیزی بدم؟؟؟
- دندان در نیاوردن
- سلام خسته نباشید
- واکسن
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم واوسن انفلونزا بزنه بهتره یانه ؟ چه واکسنی و چند بار بزنه ؟ چون تاالان نزده بود
- سردردپس سر و سرگیجه
بعد از سرما خوردگی شدید پس سرش درد میکنه و سرگیجه داره نه سالش و پسر
- دستگاه بخور
با سلام بنده یک فرزند 2ساله و یک فرزند دو ماهه دارم با توجه به فصل سرما احساس میکنم هوای منزل خشکه و مناسب نیست استفاده از دستگاه بخور از جهت مهیا کردن محیط جهت رشد باکتری مشکلی نداره میتونم استفاده کنم؟بخور سرد یا گرم کدام مناسب تره؟ تشکر
- بچه ام اسهاله بهش سفکسیم میدم خوبه یا نه
ایا شربت سفکسیم خوبه برا اسهال بچه یک ساله
- سلام آقای دکتر توروخدا جوابمو بدین
پسر۷سالم یک ماه و نیم پیش آمپول بتامتازون تزریق کرده و حدود دو سه هفته پیشم اسپری بکلومتازول تجویز کردن و گفتن تا دو هفته ادامه بده که تا سه شنبه هفته پیش شبی یه دف اسپری میکرد پنجشنبه دوباره واسه خلط پشت گلوش بردمش دکتر آمپول بتامتازون ال آ تزریق کردن واسش تاحالا نمیدونستم عوارض بلند مدت داره توروخدا بگین عوارضی واسش داره به مراقبت خاصی نیاز داره راهنماییم کنید لطفا
- شربت سرماخوردگی و فاویسم
شربت سرماخوردگی کودکان برای بچه یکساله ک فاویسم داره ضرر داره؟
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید پسر بیست وهشت ماهه دارم سه روز پیش دل درد داشت بردم دکتر بعد از ازمایش احتمال اپاندیس دادن اما بعد سنو این احتمال رد شد فقط پرگازی روده دیده شد دارو استفاده کرد خوب شد اما الان از صبح تب داره بدون هیچ علامت دیگه ای لطف میکنین راهنماییم کنید
- سرلاک
سلام آقای دکتر
وقت بخیر
با عرض پوزش از شما یه راهنمایی میخواستم
من برای کودکم که شش ماه و ده روزشه سرلاک برنج و شیر گرفتن ولی روش نوشته ۱۵۰ سی سی آب و ۹ قاشق غذاخوری
خودش پیمانه نداره
میخواستم بدونم میشه از پیمانه شیرخشک استفاده کنم؟
اگه بله با چه میزان آب و چند پیمانه؟
برای یه وعده منظورم هست - کم خوابی نوزاد
با سلام پسرم 3 ماه و نیمه هست خواب روزش خیلی سبکه بعد از ده دقیقه با ربع ساعت دستشو محکم به چشم و صورتش میکشه آیا اینکارطبیعیه یا ممکنه بخاطر مشکل خاصی باشه؟ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه؟با سپاس
- مدفوع
سلام روز،بخیر ،پسرم ۲۱ ماهه است و۴ روزه دفعات مدفوع بیشترو شل شده است بعدمدفوع مانند کف دفع میشودیا ابتدای مدفوع کف دفع میشود گاهی مواقع هم میگه دلم درد میکنه کمی هم بی قرار شده وکم اشتها میخواستم ببینم چکارشده و چه غذاهایی بدم ،ایا از خوردن میوه های فصل ممکنه باشه،خیلی متشکرم❤
- گلو
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو خورده ای هستش وغذا کم میخوره و شیر خشکم میدم و بعضی وقتا دهنش بو میده ایا تو گلوش چیزی مونده؟؟ک هم بو میده هم غذا نمیتونه بخوره؟؟چجوری باید فهمید ک ایا چیزی مونده تو گلوش یانه
- خوابببب
سلام اقای دکتر پسرم ۲۷ ماهه هستش و خواب بشدت بهم ریخته اس هرکار کنم بازم همونه قبلا باز ساعت ۱،۲ میخوابید الان شده ۳،۴ نمیدونم از دندون دراوردنه کلافس یا چی بلند میشه چراغارو روشن میکنه یا یجوری نمیزاره مام بخوابیم چیزی هس من بدم بهش ک خوابش تنظیم شه خسته شدم دیگ

