Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پا رو کج گذاشتن
سلام اقای دکتر.پسرم 4 ماهه راه افتاده وقتی وامیسته زانوهاش صافه ولی تو نشستن و راه رفتن کج به داخل میذاره امکان داره درست بشه خودش الان 15 ماه داره و پاهاش از لگن خیلی به هم نزدیکه مثل بقیه بچه ها اصلا گشاد نیس گشاد هم راه نرفت
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام خسته نباشید کودک۱۸ماهه من قبل از واکسن۱۸ماهگی کرونا گرفت و چند روز تب داشت خداروشکر الان بهتره ولی واکسن ۱۸ماهگی رو بهداشت نزد گفت دوماه تاخیر ایرادی نداره نظر شما در این مورد چیه؟
- راه نرفتن کودک
باسلام دخترم تازه سیزده ماهش تموم شداماهنوزراه نرفت آیاجای نگرانی داره مثلا وقتی یک اشیاراداره مثل مبل وایناراه میره اماهنوزخودش بایسته وراه بره نیست
- عفونت ادرار
حس میکنم دخترم دچار عفونت ادراری شده ۱۹ماهشه و ۱۲ونیم کیلوئه هرکار میکنم اجازه نمیده ادرارشو بگیرم وفقط توپوشکش ادرار میکنه و نمیذاره کیسه ام بذارم براش اینقد گریه میکنه بی حال میشه هرکار میکنم نمیتونم آزمایش ادرار ازش بگیرم واسه همون میخوام ببینم میشه بهش سفیکسیم ۱۰۰بدم
- مصرف ازیترومایسین
سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک سه ساله باوزن ۱۲کیلو چقدر است
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم
پسرم ۴ سال و نیمه هست و ۲۰ کیلو وزنشه عفونت شدید گلو داره یه دوره فارمنتین ۴۵۷ دادم الان یه هفته ست قطع کردم خوب نشده الان سفیکسیم گرفتم نمیدونم چقدر بهش بدم لطفا راهنمایی کنین
- خون دماغ شدن کودک
کودک 7 ساله ای دارم که از دو سالگی هراز گاهی خون دماغ میشود. اما چند روزی میشود که هر روز از بینی اش خون میآید مقدار آن کم است و بعد از چند ثانیه نگه داشتن بند میاید. ایا خطرناک است. پدرش در کودکی خون دماغ میشده ایا ارثی است؟
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
جوش سفید چرکی در ناباسن و ناحیه تناسلی پسر بچه
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون
- نگراني در مورد ارتباط فردندم
با عرض سلام
پسر م دو سال و هشت ماه داره و ما سويد زندگي ميكنيم. او مهد كودك رو از سن ١ سال و ٣ ماهگي شروع كرد. ما در خانه فارسي صحبت ميكنيم و مهد زبان سويدي. مورد ديگه اي كه هست پسرم علاقه زيادي به تلويزيون و كتاب و بازيهاي كامپيوتري داره و از تلويزيون هم مقداري زبان انگليسي ياد گرفته.
با و جودي كه شعرهاي زيادي رو ميتونه بخونه و حتي حروف الفبا رو هم تا مقداري ميدونه ولي يك مقدار در ارتباطات صحبتي ضعيف مثلا اگر يك نفر ازش سؤال كنه أسمت چيه جواب نميده. ولي در مورد بازي كردن خيلي شيطون و با بچه هاي ديگه بازي ميكنه. فارسي رو هم در حد جمله هاي دو كلمه اي بلده و زبان انگليسي و سويدي رو بهتر بلده. من يك مقدار در مورد ارتباطات صحبتي فرزندم نگران هستم. ميشه منو راهنمايي كنين؟ - مولتی ویتامین
عرض سلام دختر بنده 22 ماهه می باشد مصرف قطره آهن و شربت مولتی ویتامین تا چه سنی باید ادمه داشته باشد؟ با تشکر
- فاویسم
سلام آقای دکتر بچه 7ماهه دارم میخواستم بپرسم تو آزمایش خونی که باید بده آزمایش فاویسم هم هست یا نه ؟
- دوز آزیترومایسین
سلام پسر ۴ ساله ۳۳ کیلو گرم وزن دوز آزیترومایسین روز اول و سپس روزهای بعد چقدر هست ؟ ممنون
- پرحرفی کودکم
سلام .من یه دختر6ساله دارم و هیچ مشکلی نداره .فقط خیلی حرف میزنه .اصلا ساکت نمیشه.پشت سرهم حرف میزنه .موقع خاب ،غذاخوردن،اصلا ساکت نمیشه .میشه راهنماییم کنین
- سلام.گلودرد وتب
سلام خانم دکتر.دختر من 6سالش هست و حدودا ۲۰ کیلو وزن و الان دو روزه تب و گلودرد داره،میخواستم لطف کنید آزیترو ۱۰۰ چقدر بهش بدم.ممنون
- وزن گیری
ببخشیدپسرم ۸سالشه قد۱۳۵وزنش ۲۵کیلوهستش برای اینکه وزنش بالابره شیرخشک نیدوبزرگسال خوبه ممنون میشم شربت راسیب وفروگلوبین هم استفاده کرده ولی تاثیری نداشته
- در مورد پایین آوردن تب کودک
سلام من پسرم دو روزه تب داره شربت استامینوفن بهش می دهم ولی فایده ای در پایین اوردن تبش نداشته پسر من ۴ سالش است می خواستم بپرسم شیاف استامینوفن ۱۲۵ خوبه بگیرم و استفاده کنم
- تب اسهال
ببخشید دخترم ۲بار بردم دکتر اما خوب نشده تب داره و اسهال هست و تبشم اثلا پایین نمیاد فک کنم بدای دندوناشهاخه لثه هاش خیلی میخاره لطفا بگین برای تبش چیکار کنم رضمن دخترم۱ساله هست
- باسلام وخسته نباشیدبچه من پسره و16ماهشه چندروزه کف دست وپاش زردشده میخواستم علتشوبدونم و اینکه خطرناکه یانه
- کارکردن زیادشکم کودکم
سلام دخترم۴سالشه هرروزب تعداددفعات زیادشکمش کارمیکنه خیلیم لاغره

