Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دوز مصرف شربت کو آموکسی سلین۱۲۵
۵ روز سرما خورده از دماغش و گلوش چر ک میاد ۸ ماهشه و ۸کیلو وزنش می باشد دوز مصرفی شربت کو آموکسی سلین ۱۲۵ را میخواستم
- سرفه. خلط. کودک
سلام. خسته نباشین. از شب یلدا به بعد دختر بزرگم 11 سالش هست دماغ کیپ شد و سرفه هر چی اسپری الرژی داشت دادم بهش. هر چی شربت سرفه بود. ولی همچنان هست خلطی. حالا دو هفته کمتر من و دختر کوچیکم 5 سالش هست اول با عطسه شروع شد از نوع الرژی عطسه میکردم گلو میخارید و الان ما هم سرفه خلطی اصلا خوب نمیشه. روتارین خودم میخورم. به بچه ها هم شربت سرفه میدم. ولی هیچ فایده ای نکرده. الان ما سرما خوردیم یا الرژی هست. چی بخوریم که این سرفه ها قطع بشه. ممنون
- تب
دخترم ۵ سالشه بیست و چهار کیلو تب کرده الان بهش شربت پاراکید دادم اول ده سی سی دکتر گفته بود قبلا بعد دو ساعت دیدم هنوز گرمه دو سی سی دیگه دادم الان چه کنم تا صبح چند ساعت یه بار و چقدر شربت بدم بهش تا صبح ببرم دکتر ممنون میشم پاسخ بدین🙏
- آلرژی ب گلوتن
سلام اقای دکتر بچه من ۱۴ماه س تازه فهمیدم وقتی ماکارونی بلغور و حلیم و ...میخوره اسهال میشه میگن این یعنی آلرژی به گلوتون.خیلی گریه کردم آقای دکتر این آلرژی تا کی باهاش هستش؟ممنون ک وقت گذاشتید
- ضربه زدن به کمر دل درد
سلام به کمر با مشت محکم کودک ضربه زدن الان دلش درد می کنه مشکلش چیه؟
- تغییرصدا
سلام دکترجان خداقوت ببخشید دخترم۱۲سالشه هفته پیش گلودرد داشت آموکسی کلاو خورد خوب شد الان صداش تغییر کرده حس سرماخوردگی داره بنظرتون کپسول بخوره؟
- افتادن ناخن شصت پا کودک
دختر سه سالم زیر انگشت شصت پاش سیاه شده و ناخن پاش کامل میخواد بیفته . از چی میتونه باشه
- مصرف شربت سفیکسیم
سلام ودرود ..فرزند دوساله دارم دیشب حس کردم سینه اش خس خس میکنه یه شربت سفیکسیم 100داشتم بهش دادم حالا به نظر شما آیا بهش بدم خیلی بی قراری میکرد در طول روز هم خیلی سرفه کرد که شربت کتوتیفن دادم فرزندم دوسال سه ماهشه وزنش هم یازده وخورده ای
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام واکسن ۲۸ ماهگی با ۷ماه تاخیر میشه زد مشکلی پیش نمیاد
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
نحوه مصرف ازیترو۲۰۰ در کودک پنج ساله با وزن۲۰ کیلو
- سوزش گلو
با سلام دخترم ۹سالشه حدود یه هفته ده روزه سوزش گلو داره هیچ علائم دیگه ای نداره دو هفته است تو خونه هستیم و با کسی ارتباط نداریم تو خونه همه سالمن البته کلا مدلش این طوری هست که صبح ها سوزش داشته باشه خصوصا وقتی هوا سرده اما یه کم طولانی شده دهنش بو میده ممنون میشم راهنمایی کنید
- زردی
سلام پسرم2سال نیمشه قطره اهن از همون اول نخورد الان میبینم شکمش کف پاش زردی داره باید چیکار کنم
- سلام آقای دکتر دخترم یک ساله ۵ماهه هست وزن ۱۱کیلو وقد ۷۸آیا کم وزن نیست
- پیوست
بچم ۱۱ماه و۵ روزیش هست دچار پیوست هست دیگه مدفوع شأن هم رنگ سیاه داره
- شربت
سلام خسته نباشید من به کودک خود میتونم شربت ویتامین دی رو با شربت زینگامپلکس در روز بهش بدهم باهم ممنون میشم راهنمایی کنید
- میکس کردن غذا
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو ۶ ماهشه اصلا غذای درشت نمیخوره باید کامل میکس هرچی میخوره دو روز امتحلن کردم غذاشو میکس نکردم فقط له کردم نخورد ک نخورد چکار کنم؟۹ تا هم دندون درآورده
- خواب
سلام پسرم دوسال چهار ماهش چه دیربخوابه چه زود تاصبح دوسه باربیدارمیشه.گاهی یه نق گریه هم میزنه گاهی میشینه دوباره درازمیکشه یا اینکه میگه روپا بخوابون.نصف شب بایدپاشم بزارمش روپام..صبح ساعت ۶تا ۱۰دیگه خوب میخوابه.. آیا طبیعیه یا دلیل دیگه داره ممنونم
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر.دو روز است ک پسزم آبریزش و عطسه داره .۲۲ماهه و ۱۲ کیلو هست.یک هفته است ک آموکسی کلاو رو قطع کردم از سری قبل ک مریض شده بود.الان چی بدم بهش؟

