Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ویتامین
- دارو
سلام شربت پلارژین کیدز دادم به بچه حساسیت پوستی ایجادکرده چیکارکنم
- کاهش اشتها
سلام ،خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۲۰ ماه شه تمام ازمایش ها ودکتر متخصص بردیم اما جوابی درموردکم اشتهایی بچمون نگرفتیم انواع مولتی ویتامین وآهن هاشو هرروز میدیم شیرخشک هم موقع خواب مصرف میکند ومادر کودک انواع غذاهای خشمزه رو میپزد ولی بازهم میلی به غذا ندارد کلافه شدیم از بدغذایی.لطفا راهنمایی کنید وزن کودکمان ۱۱/۴۰۰ است قد بچه دروضعیت سبز است ولی همیشه وزن کودک در وضیعت قرمز است .موقع تولد وزنش ۲/۵۰۰ بود است .
- پرو بیوتیک
سلام بچه پنجساله استفراغ و اسهال داشت دکتر پروبیوتیک نوشت الان سه روزه میخوره گاهی میگه دلم درد میکنه ولی شکمش کار نمیکنه گفته ده روز باید بخوره ایا الان باید ده روز تمام بخوره دورش تموم شه؟
- بهداشت
سلام، آیا تمامی واکسن بچه رو باید حتمامراکز بهداشت زد؟؟ نميشه برد مطب پزشک زد؟؟ اگر مطب پزشک بزنیم تو کارت بهداشتش مشکلی پیش مياد؟؟ شما انجام ميدين؟؟ قیمت واکسن یک سالگی چ قدره؟؟ ممنون
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- بوی بد دهان
بچه ما سه سالشه دهانش به شدت بوی بد میده.اینم بگم که پارسال به خاطر عفونت ده روزی تو بیمارستان بستری بوده گفتمشاید ربط داشته باشه
- سرفه خلط دار طولانی مدت
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر هرچی تماس میگیرم مطب کسی جواب نمیده کی مطب باز میکنید؟ پسرم بیمار شماست الانم چند روزه ویروس گرفته تعطیلات بود مجبور شدم جای دیگه ببرم دکتر ولی خوب نشده هیچی نمیتونه بخوره یکسره سرفه و خلط داره و بی حاله تبش قطع شده میخواستم بیام ویزیت حتما
- تب
سلام آقای دکتر پسر من ۴سال هشت ماهه س با امروز ۵ روزه که تب داره تب نهایتا تا ۳۸ میره و با دارو کنترل میشه اما قطع نشده و اینکه آبریزش بینی هم داره داروهایی که مصرف میکنم شربت تایلوفن شربت کوریزان سرماخوردگی و اسپری بینی هستش من باید چیکار کنم دکتر لازمه آزمایش خون بده؟
- سلام دخترم فاویسم داره کوآموکسی کلاو ۴۵۷ میتونه بخوره؟
- ناحیه تناسلی
با سلام ناحیه بین واژن و مقعد دخترم یک شکاف کوچک ایجاد شده . خیلی نگرانش هستم
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- سلام پسرم 14 ماهشه و آبریزش بینی سبزرنگ دارد چه دارویی باید بخورد
- س دخترگ ۲۰ ماهش چسب قطره ای خورده چی کنم
- آیا شربت آموکسلین واسه وزن بچه مشکل داره چون وزن بچم کم
- خر خر کردن در خواب
سلام روز بخیر اقای دکتر کودک ۱۶ماهه ام از اول رفلاکس شدید داشت و متاسفانه از یکسالگی شیر مادر و ترک کرد و فقط شیر خشک اونم فقط در خواب می خوره برا غلظت شیرش یکم فرنی تو شیرش میریزم و روزی ۴بار فقط در خواب شیر میخوره حالا مدتیه خر خر و گرفتگی پشت بینی داره انگار علتش چیه ؟ هیچ علامت دیگه ای نداره فقط گاهی حس میکنم پشت بینی خلط داره
- تعریق کودک
قد : ۱۰۳
- وزن : ۱۶
- داروهای در حال مصرف : چند روز در میان ۳۰ قطره آدزیر
- مصرف فولیک اسید
سلام ایا قرص فولیک اسید همان اسید فولیک است؟دخترم ۸سال ونیمشه کم خونی اهن وفولیک اسید داره میتونم بهش بدم ؟اهن وفولیک اسید؟
- امپول
با سلام ،بچه دو ساله ام شدید سرما خورده بهش انتی بیوتیک دادن شربت نمیخوره،میتونم آمپول بزنم؟

