Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
تب بدون هیچ علام سرماخوردگی در کودکان
- ویتامین دی
پسرم 20 ماهشه ساق پاش حالت پرانتزی داره دوبار آزمایش داده یهبار 14 ماهگی یبار الان در هردو ویتامین دی 28 بود بار اول کلسی کر دادیم بهش الان دکتر گفته مولتی ویتامین رو دوبرابر بدم آیا دوبرابر کردن مولتی ویتامین ضررنداره مثلا ویتامین آ وسایر هم دوبرابر میشن نمیدونم برای کمبود دی چکار باید بکنم در ضمن در آزمایشات میزان کلسیم کافی بوده؟
- اسهال
تب همراه با اسهال شدید و بوی بد مدفوع
- استخوان درد
باسلام .پسرم چندروزیه سرماخورده وتب داره ..بردمش دکترگفتن ویروسه وازمایش خون هم گرفتن گفتن مشکلی نیستش .ولی دوروزه که میگه پام دردمیکنه وموقع راه رفتن اذیت داره
- گوش
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم 19 ماه است عفونت گوشش شدید است به دکتر هم مراجعه کردم آمپول پنی سلین زد و دارو عفونت داده شربت عفونت آموکسی سیلین هست مرتب خورده ولی بازم عفونت تموم نشده وداره هردو گوشش وگوش راستش کمی خون داره لطفا راهنمای کنید ممنون میشم
- مدفوع زردرنگ
سلام دختر من دو ونیم ساله هست الان چند روزی هست مدفوع به رنگ زرد روشن هست میشه یه راهنمایی فرمایید
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- یبوست شدید
سلام دکتر دختر من ۱۰ ماهشه و یهرهفته دچار یبوست شدید شده هر روز مدفوع داره ولی خیلی کم و سفت و حالت پشگله شیرخشک نان میخوره بنظرتون چیکارکنم؟
- واکسن یک ساله نیمکی
سلام آیا شربت زینک برای واکسن یک ساله نیمی خوردن اشکال ندارد
- شیرخشک
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم ۲سال نیم دارد شیرخشک گیگوزمیخوره شیرهنوزهم خیلی دوست داره میخواستم بدونم تاچندوقت دیگه بایدشیربخوره حتما براش لازمه یابراش ضرره.
- هیدروکسی زین و سر درد سر درد
سلام دخترم ۵.۵ سالشه یک ساله شربت هیدروکسی زین مصرف میکنه دو روز در میان ۵ میل .به خاطر دونه های صورتی روی بدنش که خارش داشتن الان سر درد و سر گیجه داره و دکتر اطفال گفت هیدروکسی زین رو قطع کن و دیفن هیدرامین بده در حالیکه دکتر آلرژی گفت هیچ وقت ناگهانی شربت هیدروکسی زین رو قطع نکن چون علائمش شدید تر بر میگرده . اگه بخوام صبر کنم تا چند روز دیگه که دکتر آلرژی بیاد که زمان مصرف هیدروکسی زین میگذره امشب باید بخوره. چیکار کنم
- سوال
سلام آقاي دکتر من به دخترم شربت مترونيدازول براي اسهالش و پودر کيدي لاکت ميدم ميخواستم بدونم در اين مدت يک هفته اي که اين داروها رو به کودکم ميدم ميتونم قطره آهن و مولتي ويتامينش هم بدم؟؟اشکالي نداره؟؟
- اسهال و استفراغ
سلام آقای دکتر ببخشید دوز اندانسترون برای پسرم که دو ساله و نیم هست و ۱۴ کیلو چقدر هست خیلی ممنون
- بچه ام قرص کلیدینیوم خورده
چیکار کنم الان
- تخم کبوتر
سلام اقای دکتر پسرم یک سال و۱۱ماهشه حرف زدنش خوبه تقریبا کلمات راواضح میگه جمله هم میگه ایا تخم کبوتر برای حرف زدن تاثیر دارد ایاَ ضرر دارد باتشکر ازشما
- سرماخوردگی
سلام دکتر عزیز...پسر من پانزده ماهشه..زیاد سرفه خلط دار میکنه ایا شربت سفکسیم براش خوبه..
- مصرف سفیکسیم
برای کودک ۱۰سال با وزن ۲۰کیلو سرما خورده همراه داروی کوریزان و دیفن کامپاد اختلال ایجاد نمیکنید و چه مقدار مصرف شود
- بی اشتهایی وعدم وزن
سلام پسرم حدود ۸سال سن داره قدش ۱۲۱وزن۲۱است خیلی غذا بد میخوره حبوبات اصلا در غذا نمیخوره فعالیتش زیاده وخوابش نسبتا کم به هیچ عنوان ظهر نمیخوابه وزنش تغییر نمی کنه تو را خدا چه کار کنم ولی هوش بالایی داره خدا را شکر

